Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 38 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·33·34·35·36·37·38·39·40·41·42·43·56·57·58 >>

Citaat van: davyvv link: /forum/50/14401/643311 op: 31-01-2012 17:39:24

Voor zover ik begreep wordt er gewoon een tijdelijke bowlingbaan geplaatst. Dus lijkt het mij voldoende om alleen het voorste deel van de zaal om te bouwen en de baan deels op het podium te laten komen?

Tja.. de concrete plannen zijn volgens mij nog niet bekend gemaakt. Kortom dat wordt gissen, wellicht kan de Efteling nog wel iets voor elkaar krijgen. Maar je moet ook kijken of het niet al te veel moeite kost, nieuwe acteurs vinden is zo makkelijk nog niet

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/643300 op: 31-01-2012 17:08:15

Om deze vraag nog even te beantwoorden, morgen zijn 50 Raden van Elf in Theater de Efteling. Zij gaan zich voorbereiden op Carnaval, en hebben daarna een voorstelling van Droomvlucht

Klopt. Ik mag er bij zijn. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen. We moeten vanaf 18.00 uur aanwezig zijn met om 18.30 uur een fotomoment en om 19.00 uur de musical en een afsluiting.

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/643313 op: 31-01-2012 17:45:21

Tja.. de concrete plannen zijn volgens mij nog niet bekend gemaakt. Kortom dat wordt gissen, wellicht kan de Efteling nog wel iets voor elkaar krijgen. Maar je moet ook kijken of het niet al te veel moeite kost, nieuwe acteurs vinden is zo makkelijk nog niet

Er staan ladingen acteurs te springen om een rol in welke musical dan ook in deze tijd, dus acteurs vinden is niet zo moeilijk. Acteurs vinden die de rol aan kunnen, dat is weer een ander verhaal

Ik heb het idee dat we komend theaterseizoen geen nieuwe musical in theater de Efteling mogen verwachten. In ieder geval geen totaal nieuwe musical. Misschien een verlenging van Droomvlucht of oude voorstelling nieuw leven in blazen, maar volgens mij zijn er geen concrete plannen voor het nieuwe theaterseizoen.

Theater de Efteling is natuurlijk nog steeds niet ingeburgerd voor de theaterbezoeker. Er zijn nog heel veel mensen die denken dat er een dagje Efteling bij hoort. Zolang die mensen het niet zien als apart van het park, wordt het een lastig verhaal, elke keer weer.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Was het eigenlijk al bekend dat afgelopen zondag de honderdste voorstelling van Droomvlucht was? Niet dat ik daar iets van gemerkt heb, maar ik las het op Twitter bij een van de castleden. Het is toch maar weer een leuk feitje.

De musical Droomvlucht wordt na 1april niet meer verlengt.

http://cultuurgids.avro.nl/front/detailmusical.html?item=8266769

Op de site van de musical zelf staat een filmpje waar het in gezegd wordt.
Ook wordt er in dit filmpje reclame gemaakt voor onze Jamai!

http://www.demusicaldroomvlucht.nl/

Jup, het komt nu zelfs op TV.
Toch raar... Hij draait nog steeds met volle zalen namelijk.

Erg jammer, ook voor de cast en crew.

Nu is het afwachten of de musical volgend theater seizoen als reizende productie verder gaat. Met her en der aanpassingen moet dat mogelijk zijn.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Offline Loek
Ik vind het niet zo vreemd dat hij niet meer verlengd wordt. Kinderen mogen maar een aantal voorstellingen per jaar op het podium, dus dat zou dan volgens mij betekenen dat ze een compleet nieuwe kindercast/ensemble nodig hebben.

Erg gezellig nu in de zaal met alle raden van 11.

Bron: Droomvluchtnl (twitter)

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: Loek link: /forum/50/14401/643720 op: 01-02-2012 18:38:15

Ik vind het niet zo vreemd dat hij niet meer verlengd wordt. Kinderen mogen maar een aantal voorstellingen per jaar op het podium, dus dat zou dan volgens mij betekenen dat ze een compleet nieuwe kindercast/ensemble nodig hebben.

Maar dat hebben ze met the sound of music en met Kruimeltje ook gedaan.

Wolvengroetjes van Sylvia

1x Musical

Nee hoor, Kruimeltje is gewoon nog de normale cast, op enkele na. Ook spelen dezelfde kindercasten mee, had laatst nog Sami Kappé (of hoe je het spelt ). Vond hem het trouwens goed doen, maar dat is helemaal off-topic.

Maar jammer dat hij stopt, hopelijk gaat hij on tour, zodat ik hem alsnog kan bekijken.

Jamai zingt het inderdaad anders als steve!!
Hij heeft de rol eigen gemaakt.
niks mis mee,
alleen blijf ik steve beter vinden!

Jamai is overigens wel heel leuk met de kinderen!

Offline PrInCe
Citaat van: maaarte link: /forum/50/14401/643684 op: 01-02-2012 17:12:02

Hij draait nog steeds met volle zalen namelijk.

Dat zegt iedereen wel maar de keren dat ik geweest ben was de zaal elke keer in 2e gesplitst.
dus half vol.
wel jammer dat die niet verlengd wordt nog snel even een kaartje regelen =D

Laatste aanwinst:

Heel de nieuwe Intratuin Serie!

Het is nu officieel, de musical stopt definitief op 1 april 2012!

Citaat
Musical Droomvlucht stopt op 1 april
Elfen en trollen nog maar twee maanden te zien

Op zondag 1 april 2012 speelt de cast van de musical Droomvlucht haar laatste twee voorstellingen in Theater de Efteling. De musical ging op 9 oktober 2011 in première en is exclusief te zien in Theater de Efteling. De elfen en trollen die in de musical tot leven kwamen keren, nadat ruim 100.000 bezoekers die de voorstelling bezochten, van het theater weer terug naar de attractie. Tot en met 1 april is de musical nog zes keer per week te zien, in de voorjaarsvakantie acht keer per week.

Hugo Haenen die oorspronkelijk de rol van Oberon speelde en in september werd getroffen door een hersenontsteking, zal niet meer terugkeren in de musical. Haenen maakt het goed en werkt nog aan zijn herstel. Rein Kolpa zal de rol van de Elfenkoning tot het einde spelen. Ook Jamai zal tot en met 1 april een gastrol vertolken in de musical.

De familiemusical Droomvlucht is een co-productie van Efteling Theaterproducties en Joop van den Ende Theaterproducties en is de eerste musical gebaseerd op een attractie uit de Efteling. De musical vertelt het wonderlijke verhaal van het meisje Lila, dat zich vergeten voelt in het drukke bestaan van haar ouders. Wanneer Lila bij haar oma logeert, start een betoverende reis naar een wereld die alleen in dromen kan bestaan. Een sprookjesachtig avontuur waaruit je niet meer wilt ontwaken, waarin elfen en trollen echt bestaan en waar dromen werkelijkheid worden zolang je er in durft te geloven.

Bron: Musicals.nl

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/643963 op: 02-02-2012 17:04:11

Het is nu officieel, de musical stopt definitief op 1 april 2012!

Bron: Musicals.nl

Dit was al bekend

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/643661 op: 01-02-2012 16:23:42

De musical Droomvlucht wordt na 1april niet meer verlengt.

http://cultuurgids.avro.nl/front/detailmusical.html?item=8266769

Op de site van de musical zelf staat een filmpje waar het in gezegd wordt.
Ook wordt er in dit filmpje reclame gemaakt voor onze Jamai!

http://www.demusicaldroomvlucht.nl/

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/643964 op: 02-02-2012 17:07:26

Dit was al bekend

Klopt, maar aangezien dit toch een van de producenten is van de musical. En waarbij zij de rechten dragen van de musical, heb ik dit toch maar geplaatst

Daarnaast, klein beetje vriendelijkheid is ook wel op zijn plaats

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/643968 op: 02-02-2012 17:09:56

Daarnaast, klein beetje vriendelijkheid is ook wel op zijn plaats

Nee jij reageerd altijd vriendelijk wil je zeggen?
Ik ga er nu geen voorbeelden bij halen want anders wordt het het een erge offtopic duscussie.
Maar dit wilde ik wel even gezegd hebben!

Ontopic maar weer

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Gister naar de musical geweest. Ze speelde weer super. Misschien nog naar de laatste show maar dat moet ik nog even bekijken. Heb wel de hoop dat de musical op dvd komt met de originele cast (mag ook rein kolpa zijn). En vajen als lila natuurlijk.

Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/50/14401/643987 op: 02-02-2012 17:54:20

Nee jij reageerd altijd vriendelijk wil je zeggen?
Ik ga er nu geen voorbeelden bij halen want anders wordt het het een erge offtopic duscussie.
Maar dit wilde ik wel even gezegd hebben!

Ontopic maar weer

Zal je sterker vertellen, ik probeer altijd zo vriendelijk mogelijk te blijven. Het wil inderdaad nog wel eens voorkomen dat wat minder vriendelijk reageer dan ik oorspronkelijk ben. Dit komt mede door een irritatie factor wat sommige mensen hier veroorzaken. Daarnaast is het achter een beeldscherm heel moeilijk om te bepalen wat iemands humeur is, maar ik probeer het zo vriendelijk mogelijk te doen. Zoals nu dus

Goed, mijn zegje ook weer gedaan. Nu gaan we dus terug naar Droomvlucht!

Tweet van Bart de Boer:

Citaat drsbartdeboer Bart de Boer
Cast van #Droomvlucht De Musical staat in de file, gasten krijgen koffie.

Nette oplossing van de efteling. Ze kunnen er ook niks aan doen dat er zoveel file staat!

Pagina: 38 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·33·34·35·36·37·38·39·40·41·42·43·56·57·58 >>