Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 36 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·31·32·33·34·35·36·37·38·39·40·41·56·57·58 >>

Offline steef9
--

Wereld Vol Wonderen

Er zit geen Musical-Award in voor Droomvlucht, helaas. Er worden dit jaar geen musical-awards uitgereikt.

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/14401/641253 op: 25-01-2012 17:11:17

Er zit geen Musical-Award in voor Droomvlucht, helaas. Er worden dit jaar geen musical-awards uitgereikt.

waarom niet?

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Citaat van: eftelucas link: /forum/50/14401/641313 op: 25-01-2012 19:46:11

waarom niet?

Google doet wonderen!

http://www.televizier.nl/artikel/9120/dit-jaar-geen-musical-awards-gala

Ook jammer dus alle musicals die in 2012 hebben gespeld vallen nu buiten de boot.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Eerste beelden van Jamai als Krakeel:
http://www.shownieuws.tv/video/jamai-speelt-trol-in-de-efteling/

Bron: Shownieuws

Z'n tanden zijn te wit voor een trol!

Offline Marwin
Moderator
Beelden van de premiere van Jamai:

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

En een kleine reportage met interviews:

Bron: Musicalworld.

Offline davyvv
Op de site van AVRO Musical Facts staat een Backstage filmpje van Droomvlucht en Theater de Efteling.
Voor de geïnteresseerde:
http://cultuurgids.avro.nl/front/detailmusical.html?item=tcm8_266387

Ben ik nu gek, of ziet de grime er tijdens van de premiere voorstelling van Jamai er heel slecht uit? De latex bij Jorge en Jamai ziet er niet echt mooi afgewerkt uit, laat staan de vage streep bij Jorge.

Overigens, iets nieuws? Jamai straks 2 shows na februari.. Was mij niet bekend...

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Moderator
Gek, ik krijg Sorry, mobiel device.... en kan het filmpje dus niet bekijken

EDIT: ondertussen opgelost

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Offline Stevis
Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/641638 op: 26-01-2012 19:18:05

Ben ik nu gek, of ziet de grime er tijdens van de premiere voorstelling van Jamai er heel slecht uit? De latex bij Jorge en Jamai ziet er niet echt mooi afgewerkt uit, laat staan de vage streep bij Jorge.

Overigens, iets nieuws? Jamai straks 2 shows na februari.. Was mij niet bekend...
Dat Jamai na februari 2 keer per week Krakeel blijft spelen is volgens mij al ergens voorbij gekomen, alleen weet niet meer waar.

Leuke filmpjes zeg! Geeft weer een leuke blik achter de schermen. Het was wel duidelijk dat de wenkbrauw van Furius niet meer zo goed bleef zitten want die hing helemaal naar beneden.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Korte reportage van DVZ:

[jwp=710,423,http://streams.vijfzintuigen.nl/videos/09/101409_real.jpg]http://videobank.vijfzintuigen.nl:8080/09/101409_real.flv[/jwp]

Mooie reportage.

Afgelopen zondag had ik de understudy van Rein als oberon. Ook was Rosalie er niet. Haar vervanger vond ik goed. Kon goed zingen en wist haar tekst. De understudy van Oberon daar integen heeft een paar foutjes gemaakt. Vooral in het nummer laat elke ster feller schijnen. Erg jammer. Hierdoor maakte Amyra ook een fout maar daar kon zij niets aan doen.

Ik moet mijn mening bijstellen. Dat stuk hoort er tegenwoordig bij. Ik vind dat de zang nog niet heel bijzonder maar hij maakte geen foutjes.

Ik heb even 1 vraagje.
Weet iemand misschien een site waar je kan zien waneer welke cast speelt?

I cannot be summoned like some mongrel pup...

Offline Carlo
Citaat van: RCTEfteling link: /forum/50/14401/642035 op: 27-01-2012 20:18:07

Ik heb even 1 vraagje.
Weet iemand misschien een site waar je kan zien waneer welke cast speelt?

Dat wordt nooit vrijgegeven. Bij geen enkele musical zover ik weet.
Pas in het theater is het een verrassing of je de originele cast hebt.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Wel is het zo dat de originele cast vooral doordeweeks te zien is.
In het weekend heb je eerder kans op understudys, maar ook dit is niet altijd het geval.
Voor de gene die het nog niet weten; Jamai zal Krakeel blijven spelen als alternate na februrai.
Hij krijgt twee vaste dagen waarop hij te zien is, namelijk woensdag en vrijdag.
Jamai gaat dus eigenlijk een beetje hetzelfde doen als wat in eerste instantie de bedoeling was van Christo van Klaveren, die alternate Oberon was

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Mooie reportage weer mannen. Puik werk

Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/50/14401/642323 op: 28-01-2012 18:22:46

Wel is het zo dat de originele cast vooral doordeweeks te zien is.
In het weekend heb je eerder kans op understudys, maar ook dit is niet altijd het geval.
Voor de gene die het nog niet weten; Jamai zal Krakeel blijven spelen als alternate na februrai.
Hij krijgt twee vaste dagen waarop hij te zien is, namelijk woensdag en vrijdag.
Jamai gaat dus eigenlijk een beetje hetzelfde doen als wat in eerste instantie de bedoeling was van Christo van Klaveren, die alternate Oberon was

Jammer dat het vaste dagen worden. Het is namelijk bijzonder leuk om doordeweeks naar de musical te gaan. Nu kun je doordeweeks niet meer kiezen of je Steve of Jamai wilt zien...

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Pagina: 36 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·31·32·33·34·35·36·37·38·39·40·41·56·57·58 >>