Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 35 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·30·31·32·33·34·35·36·37·38·39·40·56·57·58 >>

Bij premieres van musicals en films is het de voorstelling waar de meeste mediaaandacht naartoe gaat, en waarbij de meeste 'belangrijke' gasten in de zaal zitten.

Offline apple
Nou, die mij die andere krakreel maar, dit vind ik toch minder eruit zien. Krakeel is gewoon anders dan dit.

Blog: pompidom

Offline PrInCe
Ik denk dat ik vanavond de laatste show heb gezien met de oude krakeel.
aan het einde kreeg hij bloemen en iedereen boog voor hem.
gezien de datum zou dit kunnen denk ik

Laatste aanwinst:

Heel de nieuwe Intratuin Serie!

Offline Carlo
Klopt. Zie de tweet van Jorge Verkroost:

Citaat Vandaag voorlopig de laatste Droomvluchtshow van Steve! Ik ga je missen makker! Tot over een maand! Vanaf vrijdag Jamai als Krakeel!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline PrInCe
en ondanks dat dit zijn laatste show was....was hij steengoed.
kep ontzettend genoten van de musical hoop echt dat ik nog een keer de kans krijg!

Laatste aanwinst:

Heel de nieuwe Intratuin Serie!

Begrijp ik nu goed dat Steve na de tijdelijke periode van Jamai niet meer terugkeert in de musical? Of is dit een tijdelijk afscheid?

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Carlo
Tijdelijk. Zoals Jorge al zegt: "tot over een maand".
Dan komt Steve gewoon terug.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

@JamaiLoman op Twitter
Mijn eerste show als krakeel word bruut verstoord door een bom uit de 2e wereld oorlog! Theater word ontruimd dus een lekkere binnenkomer!

@ReinKolpa op Twitter
Voorstelling Droomvlucht afgelast wegens een gevonden bom uit WOII. Wat een pech voor Jamai die vanavond z'n 1e voorstelling zou spelen.

@musicalinfo op Twitter
Theater de Efteling wordt ontruimd, omdat in het park een bom uit de Tweede Wereldoorlog is gevonden. Dat twittert @JamaiLoman zojuist.

@Clauw1984 op Twitter
Theater afgezet & ontruimd, bom gevonden. #Efteling pic.twitter.com/Hr9qDDE1

Euhm... Aquanura opgravingen?

Denk het niet, want daar zijn ze niet meer aan het graven. Denk eerder of net buiten het park of bij dnkvdk??

Wel vervelend zeg.

Ik zei toch al dat Steve beter was. Nee maar serieus, ondanks dat ik Steve liever heb vind ik dit wel balen voor Jamai.

Bezoekers die nu de musical hebben moeten missen hebben nieuwe kaartjes gekregen + een parkeerkaart.

Bron: twitter

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Dat leek me ook wel logisch. Zou raar zijn als ze geen geld terug gaven of nieuwe kaartjes gaven.

musical speler Jamai hebben ze 2 uur moeten opmaken voor niks

Citaat van: 666crazy666 link: /forum/50/14401/639809 op: 21-01-2012 14:59:05

musical speler Jamai hebben ze 2 uur moeten opmaken voor niks

Eerder Jorge Verkroost. Die zit er nog langer in.

Volgens mij niet? In dat filmpje zeiden ze dat het eerst 2 uur was en nu 1,5 uur. Is nog lang, maar dus wel minder dan 2 uur.

Ze zeiden dat het nu 1,5 uur is ja maar dat furius het langste in de grime zit. Krakeel komt op 2.

Offline davyvv
Vandaag Jamai als Krakeel gezien en moet zeggen dat ik positief verrast was. Bij zijn eerste scene was het even een knop omzetten omdat Steve er niet was. Maar Jamai is zeker een waardige vervanger! Bij "let maar niet op mij" had ik verwacht dat het lastig voor hem zou worden, maar hij haalde de tekst goed.

Mocht je niet naar Droomvlucht willen gaan omdat Steve er niet is, zou ik het toch overwegen om te gaan!

Is de cd in de Efteling nog te koop?
Want in de webshop is ie weg.
Ik wil hem nog graag kopen maar kom pas in Februari weer in de Efteling.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Citaat van: Jokie de Prrretneus link: /forum/50/14401/640395 op: 23-01-2012 15:15:52

Is de cd in de Efteling nog te koop?
Want in de webshop is ie weg.
Ik wil hem nog graag kopen maar kom pas in Februari weer in de Efteling.

In het Theater was hij zaterdag nog volop te koop, en gisteren ook nog in verschillende winkels. Anders even aan de betreffende kassa of medewerker vragen, wie weten er wel meer over!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Bedankt.
Ik hoop dat hij er dan nog is. :angel:

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Pagina: 35 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·30·31·32·33·34·35·36·37·38·39·40·56·57·58 >>