Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 34 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·29·30·31·32·33·34·35·36·37·38·39·56·57·58 >>

Die inderdaad.
Ik vindt het maar vreemd.

'Beheerst u het perspectief?'

Maar dat is volgens mij niet altijd al geweest. Want vandaag viel het me gelijk op, toen ik de 1e keer ging heb ik dit volgens mij niet gezien.

Begin december zijn wij naar de musical geweest, en toen was het ook zo, het was mij ook opgevallen

Offline davyvv
Volgens mij heeft dat flesje er altijd al gehangen vroeg me bij de premiere ook al af wat voor nut dat had
Maargoed, binnenkort maar weer eens richting theater de Efteling! Ben benieuwd naar Rein en Jamai

Moderator
Dat flesje zal wel rotzooi uit het Moeras zijn die hij als trol verzameld heeft omdat hij het handig vond

Hij wilt graag een elf zijn, ik heb altijd gedacht dat dit bellenblaas was.

Offline steef9
Efteling via Facebook:

Jamai Loman is vanaf 20 januari te zien als trol Krakeel in de familiemusical Droomvlucht in Theater de Efteling. De musical, gebaseerd op de populaire attractie uit het Efteling park, is exclusief te zien in theater de Efteling. Jamai is momenteel hard bezig met repeteren voor de rol van Krakeel; een trol die wordt gepest omdat hij een elf wil zijn. Op woensdag 25 januari zal Jamai Loman zijn première als Krakeel beleven. En? Staat het trollenkostuum Jamai een beetje?

Wereld Vol Wonderen

Offline Petra
Hmm, ik vind het hem niet echt staan eigenlijk.
Zo van de foto's te zien vind ik Steve er leuker uit zien.
Ben ook benieuwd naar de stem van Krakeel als Jamai speelt, die haalt vast dat leuke Vlaamse niet.

Offline davyvv
Als ik een foto van Steve langs die van Jamai hang zie je eigenlijk 2 verschillende trollen. Maar vind het Jamai ook niet misstaan. Zo zie je maar weer dat het gewoon een kwestie is van een foto op de juiste plek maken. De vorige van Jamai zag er nogal bagger uit maar hier lijkt ie wel op een trol

Citaat van: Petra link: /forum/50/14401/637982 op: 16-01-2012 13:49:49

Ben ook benieuwd naar de stem van Krakeel als Jamai speelt, die haalt vast dat leuke Vlaamse niet.
Inderdaad, ben benieuwd hoe het klinkt.

'Beheerst u het perspectief?'

JE krijgt vanaf nu 50% korting op elk 2e ticket als abonnementhouder

Prijs is exclusief reserveringskosten van € 3,50 per ticket
Geldig voor de voorstellingen tot en met 1 april 2012, m.u.v. zaterdag 18 februari tot en met zondag 4 maart 2012 (Voorjaarsvakantie).
Geldig op woensdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond om 19.00 uur (vanaf 1 februari woensdagmiddag om 15.00 uur) en zondag matinee om 16.00 uur.
U kunt reserveren voor maximaal 8 personen op basis van beschikbaarheid, met vermelding van uw abonnementsnummer
Niet inwisselbaar voor contant geld en niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen 
U ontvangt geen restitutie op eerder gemaakte reserveringen

Offline Loek
Citaat
Jamai Loman is vanaf 20 januari te zien als trol Krakeel

Citaat Op woensdag 25 januari zal Jamai Loman zijn première als Krakeel beleven.

Een premiere en een eerste optreden zijn niet hetzelfde

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/14401/638051 op: 16-01-2012 17:11:24

Is hetzelfde als try-outs en een première 

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Stel, je gaat met 8 man, kijg je met de abonnementkorting-actie nou 4volle prijs, 4halve prijs?
Of 1volle prijs, 7 halve prijs?

Elk 2e kaartje dus 4 volle en 4 halve prijs. Geld niet voor alle voorstellingen trouwens.

Offline Stevis
Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/638046 op: 16-01-2012 16:55:24

JE krijgt vanaf nu 50% korting op elk 2e ticket als abonnementhouder

Prijs is exclusief reserveringskosten van € 3,50 per ticket
Geldig voor de voorstellingen tot en met 1 april 2012, m.u.v. zaterdag 18 februari tot en met zondag 4 maart 2012 (Voorjaarsvakantie).
Geldig op woensdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond om 19.00 uur (vanaf 1 februari woensdagmiddag om 15.00 uur) en zondag matinee om 16.00 uur.
U kunt reserveren voor maximaal 8 personen op basis van beschikbaarheid, met vermelding van uw abonnementsnummer
Niet inwisselbaar voor contant geld en niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen 
U ontvangt geen restitutie op eerder gemaakte reserveringen
Weet iemand of deze actie ook geldt als je al een keer met een eerdere kortingsactie kaartjes hebt gekocht met je abonnement? (ik geloof eerder dit seizoen 15% korting of zoiets)

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Citaat van: Stevis link: /forum/50/14401/638126 op: 16-01-2012 20:01:43

Weet iemand of deze actie ook geldt als je al een keer met een eerdere kortingsactie kaartjes hebt gekocht met je abonnement? (ik geloof eerder dit seizoen 15% korting of zoiets)

Volgens mij wel, het is immers een nieuwe actie's. Verder staat eronder 'U ontvangt geen restitutie op eerder gemaakte reserveringen'. Ze verdienen er immers toch geld op, waarom zou je dan geen kaartjes mogen kopen?

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/638104 op: 16-01-2012 19:09:14

Elk 2e kaartje dus 4 volle en 4 halve prijs. Geld niet voor alle voorstellingen trouwens.

Oke bedankt!
Kaarten zijn geboekt, 1april 16:00!!

Offline Loek
Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/14401/638051 op: 16-01-2012 17:11:24

Oh, ik dacht dat het een première was als iets voor de eerste keer werd uitgevoerd, bedankt voor je antwoord! 

Pagina: 34 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·29·30·31·32·33·34·35·36·37·38·39·56·57·58 >>