Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 33 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·28·29·30·31·32·33·34·35·36·37·38·56·57·58 >>

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/637178 op: 13-01-2012 22:32:15

Niet mee eens. Heb Isha gehoord in de schatkaner en die zingt beduidend minder goed dan Vajèn.

En daar ben ik het niet mee eens Ik had haar als Lila, en ze deed het echt goed hoor! Maar houd er ook even rekening mee dat zij van alle Lila's de minste ervaring heeft. Als ik nu nog een keer naar Droomvlucht zou gaan, dan zou dat zijn om te kijken of Vajèn daadwerkelijk zo goed is als iedereen zegt, al zit een 2e keer er waarschijnlijk niet in voor mij. Ik heb zelf eigenlijk geen voorkeur, want ik heb niet alle vier de Lila's gezien en gehoord, dus daar kan ik eigenlijk
niet over oordelen.

Ik kan mij in de vorige reactie van Slangenprins geheel vinden
Ik heb Vajèn nog niet in werkelijkheid gezien, maar ik kan je zeggen dat ik eerder benieuwd ben naar de andere Lila actrices, dan naar Vajèn.
Die wordt zo omhoog geprezen, dat haar ego ook gelijk niet meer zo prettig is, vind ik.
Ik heb laatst Sarah mogen aanschouwen en ik was zeer onder de indruk van haar!
Mooie stem en ze heeft ook een diepere klank in haar stem dan Vajèn.

Kortom: Meningen verschillen

En ik hoop eerlijk gezegt dat als ik binnenkort weer ga naar de musical, dat ik dan weer Sarah heb, of een van de andere Lila's, maar geen Vajèn

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Offline tiksen
Tsja, maar bij welke hoofdrol wordt er nou niet één iemand de hoofd in geprezen. Niet om te zeggen dat de rest minder is, maar dat is vrijwel altijd met zoiets. Ik bedoel, Ciske de Rat. Daar wordt ook één menneke dat Ciske speelt uitgelicht. En bij Kruimeltje, daar kwam ook maar één iemand helemaal 'in the picture'. Er "moet" er gewoon één in the picture staan.

Toen ik naar de musical ben geweest had ik ook geen Vajén. Ik had Isha, en die deed het ook erg goed, alleen kwa zang iets minder.

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Ik heb pas een voorstelling gezien dus ik kan niet helemaal goed vergelijken maar ik had toen Robin als Lila en dat klonk gewoon erg goed niets op aan te merken.
Hopelijk speelt Vajén dan op 1 april dan kan ik ze eens echt gaan vergelijken.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/14401/637227 op: 14-01-2012 08:48:48

Ik heb pas een voorstelling gezien dus ik kan niet helemaal goed vergelijken maar ik had toen Robin als Lila en dat klonk gewoon erg goed niets op aan te merken.
Hopelijk speelt Vajén dan op 1 april dan kan ik ze eens echt gaan vergelijken.

Ja dat is die ander die ik ook goed vind zingen. Isha vind ik gewoon minder zingen en daar gaat het ook om. Acteren kunnen ze alle 4 wel maar zingen niet. Maar dat is mijn mening.

Volgens mij staat Vajen in de picture (bij mij zelf ook, net als veel anderen) omdat zij volgens mij de echte hoofdrol speelster is, en zijn de andere 3 understudy‘s. Dat bedoel ik niet negatief tegenover de andere drie, Robin kan het ook goed en die andere twee denk ik ook wel, maar kinderen mogen niet aan iedere voorstelling mee doen, mocht dat wel dan was Vajen (op understudy na) waarschijnlijk de enige Lila.

Ik heb de CD waar dus Vajén op te horen is, en bij de musical zelf had ik Sarah. Die zijn even goed. Toon spoiler

'Beheerst u het perspectief?'

Offline Carlo
Deze foto stond gisteren op Jamai's Twitter-account:

Ieuw!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Uhhh... wie is dat? Alles is beetje uit zijn verband getrokken. Steve ziet er zelfs met masker vele malen beter uit als Jamai...

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Nog niet echt een hele goede foto. Lichtinval is verkeerd, heeft zijn normale lenzen in volgens mij. En hij heeft zichzelf niet zo gegrimed lijkt mij..

Offline Stevis
Jullie vergeten deze foto:

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Kijk daar ziet hij er al een stuk beter uit.

Citaat van: stefieneter5 link: /forum/50/14401/637239 op: 14-01-2012 09:51:11

Volgens mij staat Vajen in de picture (bij mij zelf ook, net als veel anderen) omdat zij volgens mij de echte hoofdrol speelster is, en zijn de andere 3 understudy‘s. Dat bedoel ik niet negatief tegenover de andere drie, Robin kan het ook goed en die andere twee denk ik ook wel, maar kinderen mogen niet aan iedere voorstelling mee doen, mocht dat wel dan was Vajen (op understudy na) waarschijnlijk de enige Lila.

Ik geloof niet dat die 3 andere Lila's understudy's zijn. Het feit dat er 4 Lila's zijn, is gewoonweg omdat kinderen
maar een aantal voorstellingen mogen spelen (als ik me niet vergis 24) en als ik dat goed heb, en de musical tot
April loopt (ik geloof met 4 voorstellingen per week), komt dat niet uit, wat zou betekenen dat er nog een 5e Lila
aan toegevoegd zou moeten worden...

Verder over Jamai, het kan aan mij liggen, maar is de pruik aan de achterkant niet belachelijk lang nu?
De reden dat iedereen Jamai er nu zo raar uit vindt zien, is denk ik dat het gezicht van Jamai wat smaller
is dan het gezicht van Steve. Misschien als ze de wangen wat boller zouden maken, dat het dan wat minder
opvalt.

Ik vraag me trouwens hoe dat klinkt, Jamai als Krakeel. Ik ken Krakeel namelijk alleen met
een Vlaams accent, dus ik ben benieuwd of er nog filmpjes gaan volgen van Jamai als Krakeel.

Als ik zo eens kijk denk ik dat dit gewoon snel en zonder al te veel detail is aangebracht. Alleen voor Jamai om te leren spelen met zo'n masker. Als je namelijk op de foto op de vorige pagina kijkt zie je dat de baard niet goed aan de jukbeenderen hecht en bij deze foto zie je goed de latex randen. Dit kan ook zo zijn met de pruik. Het was tenslotte enkel voor zijn repetitie

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Ik vindt persoonlijk ook dat Steve (niet onaardig bedoeld ) er iets sulliger uitziet.

I cannot be summoned like some mongrel pup...

Citaat van: RCTEfteling link: /forum/50/14401/637532 op: 15-01-2012 13:31:41

Ik vindt persoonlijk ook dat Steve (niet onaardig bedoeld ) er iets sulliger uitziet.
Mee eens.
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom Krakeel een flesje Chiquita fruit aan zijn kostuum heeft hangen...

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/14401/637533 op: 15-01-2012 13:40:05

Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom Krakeel een flesje Chiquita fruit aan zijn kostuum heeft hangen...

Waar heb jij het over ?

Hij heeft echt een flesje fruit aan zijn kostuum hangen , ik zal kijken of ik een foto kan vinden.

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/14401/637535 op: 15-01-2012 13:42:48

Hij heeft echt een flesje fruit aan zijn kostuum hangen , ik zal kijken of ik een foto kan vinden.

Haha, nou je het zegt:

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/14401/637535 op: 15-01-2012 13:42:48

Ja, klopt, dat is mij ook al eerder opgevallen

Bron: Persfoto Efteling op musicalworld.nl

Pagina: 33 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·28·29·30·31·32·33·34·35·36·37·38·56·57·58 >>