Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 32 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·27·28·29·30·31·32·33·34·35·36·37·56·57·58 >>

Citaat van: stefieneter5 link: /forum/50/14401/636320 op: 11-01-2012 13:11:44

Heel simpel, ik weet wie hij is, dus kan toch aardig voorstellen hoe hij Krakreel is. Maar dat is mijn mening, ik probeer de keren dat ik nog ga te reserveren als Jamai niet speelt.

Vind ik heel knap van je.. Hugo Haenen speelde toch ook een slecht persoon in Raveleijn, maar zou in Droomvlucht een goedaardig persoon spelen. 2 hele verschillende kanten, kortom echt onzin wat je verteld. Jamai kan net zo goed zijn als Steve. Je nogal wat vooroordelen over hem, en dat weet je ook alleen omdat je weet ie er in dat kostuum zit..

Leuk voor de mensen die vanavond misschien gaan, Doris Baaten zal niet spelen maar Rosalie de Jong zal de rol van oma vanavond vertolken. Een ensemble lid neemt de rol van Titania op haar

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Ach, wie ziet nu niet élke keer als ie Jim ziet (bij de Zomeravonden, of andere musicals) de Markies van Carabas lopen? 

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/636322 op: 11-01-2012 13:15:33

Vind ik heel knap van je.. Hugo Haenen speelde toch ook een slecht persoon in Raveleijn, maar zou in Droomvlucht een goedaardig persoon spelen. 2 hele verschillende kanten, kortom echt onzin wat je verteld. Jamai kan net zo goed zijn als Steve. Je nogal wat vooroordelen over hem, en dat weet je ook alleen omdat je weet ie er in dat kostuum zit..

Leuk voor de mensen die vanavond misschien gaan, Doris Baaten zal niet spelen maar Rosalie de Jong zal de rol van oma vanavond vertolken. Een ensemble lid neemt de rol van Titania op haar

Daar is het weer he, die mindere sfeer op het forum, die vroeger veel beter was. Het is namelijk toch mijn mening? Als jij om Jamai staat te springen reserveer je lekker als hij speelt, voor mij hoeft dat dus niet. Nu dus weer ontopic misschien? Ik poste alleen wat, ik wist niet dat daar zo‘n offtopic discussie van gemaakt werd.

Citaat van: stefieneter5 link: /forum/50/14401/636325 op: 11-01-2012 13:20:45

Daar is het weer he, die mindere sfeer op het forum, die vroeger veel beter was. Het is namelijk toch mijn mening? Als jij om Jamai staat te springen reserveer je lekker als hij speelt, voor mij hoeft dat dus niet.

Tuurlijk, jouw mening. Maar ik leg jouw even de andere kant van het verhaal uit Want door jouw post komt het over dat jij Jamai door en door kent. Ik zal jouw één wijze les meegeven; Je kunt een acteur nog zo slecht vinden, daarmee wil nog niet zeggen dat hij de rol niet leuk neer kan zetten

En ik hoef niet te reserveren, 3 keer vind ik genoeg En nee, die heb ik niet allemaal zelf betaald

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/14401/636324 op: 11-01-2012 13:18:30

Ach, wie ziet nu niet élke keer als ie Jim ziet (bij de Zomeravonden, of andere musicals) de Markies van Carabas lopen? 

Ochja, dat heb ik wel met meerdere personen hoor

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline davyvv
Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/636326 op: 11-01-2012 13:24:16

Ochja, dat heb ik wel met meerdere personen hoor

Waaronder iemand met een zwarte mantel/cape?

maar ontopic,

Jamai gaat vanaf volgende week de rol van Krakeel spelen en heeft officieel volgende week vrijdag zijn premiere.
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen als Krakeel en ben ook benieuwd naar Rein als Oberon dus dat wordt in die periode nogmaals de musical bezoeken! (wat heb ik het toch zwaar! )

Zo de volgende musicaldag staat gepland. 1 februari.
Ben benieuwd hoe Jamai de rol speelt. Zou goed kunnen denk ik. Hugo Haenen speelde in Raveleijn een slechte rol en in Ciske de Rat de Musical ook een aardige rol dus ja een acteur kan van alles. Je kan gewoonweg niet oordelen hoe hij een rol neerzet. Al heb je 10 musicals met hem erin gezien, elke rol is anders wat het vak ook zo mooi maakt denk ik.

Zou Hugo Haenen wel nog terugkomen voor 1 april? Anders zou ik het erg sneu voor hem vinden!

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Naar mijn weten heb ik begrepen dat Hugo Haenen waarschijnlijk nog wel als Oberon te zien zal zijn.
Wanneer dit het geval zal zijn is mij niet bekend.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Ik ben ook erg benieuwd hoe Jaimai het gaat doen als Krakeel. Al lijkt zo'n hooghollands accent me niet echt passen bij Krakeel.
Maar, wie weet. Ik ben benieuwd.

'Beheerst u het perspectief?'

Offline Dromer
Erg leuke actie van NS bij Droomvlucht!

http://www.spoordeelwinkel.nl/product/januari/droomvlucht

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/636490 op: 11-01-2012 18:35:15

Zo de volgende musicaldag staat gepland. 1 februari.
Ben benieuwd hoe Jamai de rol speelt. Zou goed kunnen denk ik. Hugo Haenen speelde in Raveleijn een slechte rol en in Ciske de Rat de Musical ook een aardige rol dus ja een acteur kan van alles. Je kan gewoonweg niet oordelen hoe hij een rol neerzet. Al heb je 10 musicals met hem erin gezien, elke rol is anders wat het vak ook zo mooi maakt denk ik.

op welke manier een slechte rol?
ik vond hem goed spelen in raveleijn

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Omdat hij de slechterik speelde? Ja, hij speelde ook een goederik, maar over het algemeen is Olaf toch wel de slechterik.

Citaat van: eftelucas link: /forum/50/14401/636952 op: 13-01-2012 06:49:51

op welke manier een slechte rol?
ik vond hem goed spelen in raveleijn

Ja hij speelde een slechterik. Overigens heel goed.

Weet iemand trouwens toevallig of Vajen zondag a.s. speelt?

Offline Carlo
Citaat van: stefieneter5 link: /forum/50/14401/636971 op: 13-01-2012 10:19:25

Weet iemand trouwens toevallig of Vajen zondag a.s. speelt?

Je hebt geluk, ze speelt inderdaad aanstaande zondag.
De speeldata voor Vajen deze maand zijn volgend de planning 15, 20 en 25 januari.

Vraag niet hoe ik aan die info kom, maar geloof van mij dat het klopt. 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

weet je ook of ze 1 of 8 februari speelt?
Citaat van: Carlo link: /forum/50/14401/636975 op: 13-01-2012 11:25:22

Je hebt geluk, ze speelt inderdaad aanstaande zondag.
De speeldata voor Vajen deze maand zijn volgend de planning 15, 20 en 25 januari.

Vraag niet hoe ik aan die info kom, maar geloof van mij dat het klopt. 

Offline Loek
Nu we toch bezig zijn, weet je ook welke lila er 29 februari speelt? :$

Ik ga dan voor de 2e keer met vrienden voor mijn verjaardag naar de Efteling + Droomvlucht, hoop alleen dat ze het leuk vinden want het zijn nou niet echt van die elfen-types

Ik vind het wel jammer dat door Vajèn de andere Lila's een beetje in haar schaduw moeten staan.
Natuurlijk ziet iedereen haar als "e enige echte Lila" doordat ze in de commercials en persfoto's
gezien is, maar toch. Die andere actrices doen het ook erg goed, en ik vind het eigenlijk niet eerlijk
dat je een voorstelling boekt alleen omdat Vajèn die dag speelt. Die anderen doen het minstens zo goed.

Offline Carlo
Als je toevallig fan van Vajen bent, is het niet raar dat je het liefst een voorstelling boekt met haar in de hoofdrol.
Natuurlijk zijn de andere meiden ook goed, maar je mag natuurlijk een persoonlijke voorkeur hebben.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: slangenprins link: /forum/50/14401/637161 op: 13-01-2012 21:47:08

Ik vind het wel jammer dat door Vajèn de andere Lila's een beetje in haar schaduw moeten staan.
Natuurlijk ziet iedereen haar als "e enige echte Lila" doordat ze in de commercials en persfoto's
gezien is, maar toch. Die andere actrices doen het ook erg goed, en ik vind het eigenlijk niet eerlijk
dat je een voorstelling boekt alleen omdat Vajèn die dag speelt. Die anderen doen het minstens zo goed.

Niet mee eens. Heb isha gehoord in de schatkaner en die zingt beduidend minder goed dan Vajen. Ook sarah vind ik mindrr. Die heeft iets schors over haar stem. Die ander zingt inderdaad net zo goed,als Vajen.

En ik wil een zo leuk en zo mooi mogelijke musical en daar horen de beste in en dat is Vajen. Die steekt er heel erg boven uit. Maar iedet xijn mening.

Pagina: 32 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·27·28·29·30·31·32·33·34·35·36·37·56·57·58 >>