Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 30 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·25·26·27·28·29·30·31·32·33·34·35·56·57·58 >>

Offline apple
Dus daarom was geert wilders in het theater, hij speelt zelf mee

Blog: pompidom

Huh, op het laatst hoor je alleen de stem, maar niet de muziek?

Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/14401/631407 op: 24-12-2011 14:51:10

Huh, op het laatst hoor je alleen de stem, maar niet de muziek?

Klopt. Is een beetje verkeerd gemixt

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Zijn er eigenlijk meerdere wallpapers van de musical??
Ik zou graag Fladderedatsj of Koning Furius als wallpaper willen.

Aahh.. dat waren ze dus gisteren aan 't filmen tijdens de voorstelling! Stonden namelijk 2 camera's opgesteld, een bij de regie en een ter hoogte van de mindervalide rij!

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/631428 op: 24-12-2011 17:54:16

Klopt. Is een beetje verkeerd gemixt

Denk dat de plug-in alleen in de zenders van de spelers zat. Er is namelijk met een koptelefoon wel muziek te horen, maar op een zwakke achtergrond.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/631484 op: 24-12-2011 23:06:35

Aahh.. dat waren ze dus gisteren aan 't filmen tijdens de voorstelling! Stonden namelijk 2 camera's opgesteld, een bij de regie en een ter hoogte van de mindervalide rij!

Denk dat de plug-in alleen in de zenders van de spelers zat. Er is namelijk met een koptelefoon wel muziek te horen, maar op een zwakke achtergrond.

Het kan twee dingen betekenen. Of ze zijn de video vergeten af te mixen, of de geluidstechnicus is vergeten de volledige mix of een stereo mix uit te sturen.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/631503 op: 25-12-2011 03:09:48

Het kan twee dingen betekenen. Of ze zijn de video vergeten af te mixen, of de geluidstechnicus is vergeten de volledige mix of een stereo mix uit te sturen.

Of ze willen het lied niet publiceren? Dit lied is nergens gepubliceerd waarom zouden ze dat nu wel doen dan?

Citaat van: Gert-Jan1990 link: /forum/50/14401/631515 op: 25-12-2011 10:12:15

Of ze willen het lied niet publiceren? Dit lied is nergens gepubliceerd waarom zouden ze dat nu wel doen dan?

Volgens mij haal je twee dingen door elkaar? Ik had het over het lied "Nu is het onze beurt" wat hij op het einde inzet, niet over de muziek onder de toespraak (als daar al muziek onder hoort). En "Nu is het onze beurt" staat gewoon op de CD.

Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/14401/631525 op: 25-12-2011 11:55:54

Volgens mij haal je twee dingen door elkaar? Ik had het over het lied "Nu is het onze beurt" wat hij op het einde inzet, niet over de muziek onder de toespraak (als daar al muziek onder hoort). En "Nu is het onze beurt" staat gewoon op de CD.

Daar heb ik het ook over, het lied "Nu is het onze beurt" is officieel nergens op internet verschenen. Het staat op de CD, maar dan heb je het moeten kopen.

Dus ik denk dat ze het express hebben gedaan om het muziekstuk niet te publiceren. Daarbij als er dan muziek begint, word het afgekapt omdat de video stopt....

Het is bedoeld als kersttoespraak trouwens, niet als lied.

Ga voor de tweede keer naar Droomvlucht de musical samen met je neefje en opa en oma, het mooiste cadeau voor kerst. Ben helemaal blij.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Wat is de musical geweldig zeg. Heb genoten en het ging allemaal te snel voorbij.

Offline Nick
Het is inderdaad een geweldige musical!
Maar een vraag, heeft iemand toevallig de albumhoes op groot formaat?

Vandaag voor de eerste keer naar de musical geweest en ondanks dat ik niet zo'n musical fan ben heb ik toch enorm genoten.
Alles zag er prachtig uit en er werden echt mooie technieken gebruikt.
Ook erg gelachen om sommige acteurs dus kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Citaat van: Nick link: /forum/50/14401/631625 op: 26-12-2011 13:06:27

Het is inderdaad een geweldige musical!
Maar een vraag, heeft iemand toevallig de albumhoes op groot formaat?

Heb wel de kaft van het programma boekje die is haast hetzelfde.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Nick
Dankjewel!

NOODOPROEP:
Heeft iemand op 11-11-11 in de efteling foto's gemaakt van 2 groene bos elfen met klimop blaadjes overal. We hadden lange groene jurken aan met sleep en vleugels.
we zijn met veel mensen op de foto geweest, en zo ook met een bruidspaar.
Mijn camera heeft bijna alle foto's verwijdert en heb niets meer, heeft een van jullie misschien foto's van ons en zouden jullie die alsjealsjealsjeblieft willen opsturen??
Groetjes Snowwolf93

mischien dat jullie hier tussen staan.

https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=18740.0

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Carlo
Daar staan ze ook tussen, maar ik heb geen foto's van hen met het bruidspaar erbij.
En daarbij zitten we hier in het topic over de Musical, terwijl de vraag betrekking heeft op de Elfendag waar een ander topic over bestaat.
Mochten er mensen zijn die de foto wel hebben, die kunnen zich per pm melden bij mij of bij Snowwolf93.

Nu weer on-topic.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Gisteren ben ik naar de musical geweest, en ik vond hem prachtig!
Ik heb van iedere seconde genoten.Wij hadden Isha Ferdinandus als Lila die avond,
en ze deed het geweldig! De special effects waren prachtig, evenals het decor en de
kostuums. Ik had enkel een klein minpuntje:

Toon spoiler

Zijn de nummers van de stoelen in het theater altijd 1, 2, 3 etc? Of zit er steeds een cijfer tussen? (Bijv. 1, 3, 5) Want als ik bij bijv. 17 maart kijk, dan is er voldoende beschikbaarheid volgens de site, maar toch zou ik dan stoel 15 en 17 hebben. Hoe kan dat?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline apple
Citaat van: lmluiten link: /forum/50/14401/633042 op: 01-01-2012 16:32:14

Zijn de nummers van de stoelen in het theater altijd 1, 2, 3 etc? Of zit er steeds een cijfer tussen? (Bijv. 1, 3, 5) Want als ik bij bijv. 17 maart kijk, dan is er voldoende beschikbaarheid volgens de site, maar toch zou ik dan stoel 15 en 17 hebben. Hoe kan dat?
Inderdaad lopen de nummers als 1, 3, 5 aan de ene helft van de zaal, en 2, 4, 6 lopen aan de andere helft van de zaal

Blog: pompidom

Pagina: 30 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·25·26·27·28·29·30·31·32·33·34·35·56·57·58 >>