Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 29 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·24·25·26·27·28·29·30·31·32·33·34·56·57·58 >>

Zie je in het theater in de eerste klasse nog wat als je redelijk vooraan zit?
Ofwel, in het omlijnde stuk:

Ik zat op de 2e rij, en je ziet alles gewoon. De spelers komen ook een stuk dichterbij dan zo in het midden of achteraan. Alles komt dichterbij, da's een stuk leuker.

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: slangenprins link: /forum/50/14401/628755 op: 14-12-2011 20:35:13

Zie je in het theater in de eerste klasse nog wat als je redelijk vooraan zit?
Ofwel, in het omlijnde stuk:

Misschien dat je het topic even door moet lezen. Er is al heel vaak verteld waar je goed zit en waar niet, waar welke scenes beter uitkomen, waar het geluid beter is, etc.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Je zit in Theater de Efteling altijd wel redelijk goed.
Maar zoals in ieder theater, de zijkanten weer wat minder als het midden!

Volgens Maurice Wijnen neemt Jamai Loman half januari de rol van Krakeel op zich, voor een periode van 4 weken.

Citaat Vanaf half januari zal @JamaiLoman voor 4 weken te zien zijn als Krakeel in @DroomvluchtNL -- mauricewijnen (@mauricewijnen)

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Ik ga er vanavond naar toe! Ik ben erg benieuwd hoe de musical zal zijn.
Sowieso naar het musical gebeuren op zich, want ik ben nog nooit naar een musical geweest.

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/14401/628727 op: 14-12-2011 19:07:44

Waar was deze brochure te koop/ bestellen?

http://www.efteling.com/brochures

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Volgende week vrijdag ga ik ook weer een kijkje nemen, ditmaal met mijn vriendin!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Eindelijk iemand gevonden die mee wil! Vriendinnetje van mij Binnenkort maar is een datumpje prikken. Aangezien ik nu tidelijk geen werk heb, heb ik ook geen geld en kunnen we er helaas geen dagje Efteling aan vast plakken

Je betaald toch voor de musical en het park in één keer?

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Citaat van: GEKKERTJUH link: /forum/50/14401/629672 op: 18-12-2011 13:03:19

Nee.

Citaat van: GEKKERTJUH link: /forum/50/14401/629672 op: 18-12-2011 13:03:19

nee,als je een kaartje voor de show koopt,mag je niet automatisch ook het park in,je kan geloof ik wel een combi kaart kopen,voor de show en het park

Wolvengroetjes van Sylvia

1x Musical

Had niet gezien dat er al een volgende pagina was.

Verder kreeg ik net een mail dat ze mij veel plezier wensen over een paar dagen bij de musical. Met tips en een vraag of ik ook niet een nachtje in het hotel wilde slapen met 20% korting.

Jorge Verkoost heeft RTV Midden Brabant een kijkje in de keuken gegeven, geniet en kijk hoe hij in ander half uur wordt omgetoverd tot trollenkoning Furius!

Zo zo het kost wat tijd om je zelf in een trol te laten veranderen. Vind het wel leuk om te zien. Maar die presentatrice vind ik niet zo goed, vaak dingen verkeert zegen en ze lijkt wat onzeker.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Belabberde productie, maar wel zo leuk dat het toch te zien is .
Alleen jammer dat ze niet op het toneel zijn geweest, want dat had ik wel zo interessant gevonden. Maar ik mag niet klagen, ieder kijkje in de keuken is leuk

Citaat van: kwikjealex link: /forum/50/14401/630479 op: 20-12-2011 17:09:52

Belabberde productie, maar wel zo leuk dat het toch te zien is .
Alleen jammer dat ze niet op het toneel zijn geweest, want dat had ik wel zo interessant gevonden. Maar ik mag niet klagen, ieder kijkje in de keuken is leuk

Het podium stelt zonder relwisieten niet veel voor En daarnaast moet er nog enigszins een verrassing inzitten, anders kun je gelijk alles verraden

Leuk filmpje! Ik ben zo benieuwd naar de musical, heb een kaartje gevraagd voor mijn verjaardag. Nu maar afwachten.

Ik vind het wel een geinig filmpje. Tot dat de pruik en baard opgaan heeft hij echt van die oversized jukbeenderen 

Op twitter zegt drsbartdeboer Bart de Boer
Ook wij een # Kersttoespraak 2011 maar dan van trollenkoning Furius uit musical #Droomvlucht: bit.ly/toespraakfurius

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Pagina: 29 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·24·25·26·27·28·29·30·31·32·33·34·56·57·58 >>