Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 24 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·19·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·56·57·58 >>

Dat heb ik ook gelezen davy!
Heb het bewust nog niet hier neer gezet omdat dat dus nog niet zeker is

Offline Carlo
In principe staat-ie (zover ik weet) t/m februari op het programma. Het zal aan de verkoop liggen of de musical daarna nog langer speelt.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/50/14401/624696 op: 28-11-2011 19:26:09

In principe staat-ie (zover ik weet) t/m februari op het programma. Het zal aan de verkoop liggen of de musical daarna nog langer speelt.

Oké bedankt! Dan wacht ik af.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Ik ben gisteren geweest, (met Airmiles koring), echt prachtig! Het was mijn eerste musical in Theater de Efteling, en ik heb helemaal genoten! 

'Beheerst u het perspectief?'

Offline davyvv
Citaat drsbartdeboer: Rein Kopla gaat de rol van Oberon in #droomvlucht de musical spelen

Bart de Boer op twitter. Rein Kolpa gaat dus Christo vervangen. Ben benieuwd!

Coooool, rein is goed!!!

Waaa binnenkort echt boeken voor januari....(jammer dat de speeldatum's van de kinderen van januari nog niet bekend zijn)

Citaat van: karin1986 link: /forum/50/14401/624869 op: 29-11-2011 18:39:09

Coooool, rein is goed!!!

Waaa binnenkort echt boeken voor januari....(jammer dat de speeldatum's van de kinderen van januari nog niet bekend zijn)

Zijn ze voor nu wel bekend?

Offline davyvv
Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/624882 op: 29-11-2011 19:26:52

Zijn ze voor nu wel bekend?

Nee.. De speeldata van Droomvlucht worden niet extern gepubliceerd (in normaal Nederlands: het wordt van te voren niet bekend gemaakt wie er speelt )

Citaat van: davyvv link: /forum/50/14401/624884 op: 29-11-2011 19:30:55

Nee.. De speeldata van Droomvlucht worden niet extern gepubliceerd (in normaal Nederlands: het wordt van te voren niet bekend gemaakt wie er speelt )

Ik wou al zeggen!
Wel jammer dat het nergens staat

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/624890 op: 29-11-2011 19:56:08

Ik wou al zeggen!
Wel jammer dat het nergens staat

Ik heb de data's wel t/m eind dit jaar...maar ze mogen niet online.
Vandaar....
Sommige mensen vragen de data's aan de kinderen zelf via hyves en soms geven de kinderen dat.(Ik heb ze van geen van de kinderen hoor).

Offline Petra
Hoera ik ga vanavond de musical bezoeken, ben erg benieuwd!

Citaat Hoera ik ga vanavond de musical bezoeken, ben erg benieuwd!

Veel plezier.
Ik ben ook helemaal blij want me CD is bezorgt dus zit lekker Droomvlucht de musical te luisteren.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Offline apple
Citaat van: bmwm3tobias link: /forum/50/14401/625080 op: 30-11-2011 15:51:21

Veel plezier.
Ik ben ook helemaal blij want me CD is bezorgt dus zit lekker Droomvlucht de musical te luisteren.
Mooie muziek he erg leuk hoe nummers op elkaar lijken door te lopen, zo krijg je toch veelal een fijne doorloop van muziek van instrumentale en gezongen nummers. erg fijn

Blog: pompidom

Citaat Mooie muziek he  erg leuk hoe nummers op elkaar lijken door te lopen, zo krijg je toch veelal een fijne doorloop van muziek van instrumentale en gezongen nummers. erg fijn

Ja het is geweldig. Heb de musical gezien en toen wist ik al dat ik die CD moest hebben want ik vind hem zo mooi.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Offline apple
Citaat van: bmwm3tobias link: /forum/50/14401/625093 op: 30-11-2011 17:10:22

Ja het is geweldig. Heb de musical gezien en toen wist ik al dat ik die CD moest hebben want ik vind hem zo mooi.
Ja inderdaad, mooi dat die nu uit is.

Blog: pompidom

Ik heb even een vraagje aan de mensen die de musical hebben gezien én de CD hebben:
Ik heb net het liedje 'Nu is het onze Beurt' beluisterd, en deze klinkt toch wat anders dan in
de beelden voor de pers. Klinkt hij in de musical meer zoals op de CD, of meer zoals in de beelden
voor de pers?

Offline davyvv
Citaat van: slangenprins link: /forum/50/14401/625143 op: 30-11-2011 20:18:07

Ik heb even een vraagje aan de mensen die de musical hebben gezien én de CD hebben:
Ik heb net het liedje 'Nu is het onze Beurt' beluisterd, en deze klinkt toch wat anders dan in
de beelden voor de pers. Klinkt hij in de musical meer zoals op de CD, of meer zoals in de beelden
voor de pers?

Op de CD is het nummer meer gezongen met een zangstem. In de voorstelling zingt hij meer met zijn karakterstem waardoor het meer op de trailer lijkt

Citaat van: davyvv link: /forum/50/14401/625147 op: 30-11-2011 20:23:42

Op de CD is het nummer meer gezongen met een zangstem. In de voorstelling zingt hij meer met zijn karakterstem waardoor het meer op de trailer lijkt

Dat hoorde ik, maar waar ik eigenlijk meer op doelde, het nummer klinkt op de CD veel blijer.
In de trailer was het voor mij echt dreigend, nu eigenlijk niet meer. Maar wat je zojuist zei
zal ook wel opgaan voor het achtergrondkoor wat ik zo blij vind klinken.

De cd is niet de Musical Droomvlucht waardig. Heel plat, over de stemmen zit een dikke compressie en in veel nummers zitten foutjes en tikjes. Verder hele ander gebruik van stemmen, waardoor het gevoel en de indruk 180 graden andersom is dan dat de musical is.

En jawel, de Efteling heeft het wederom voor elkaar gekregen een tracklist fout te maken.

Nummer twee op de cd is niet het Droomvlucht Thema, dat is nummer 1. Nummer 6 en 7 zijn omgewisseld.

Er staat een andere versie van Durf te Dromen op de cd dan in de musical gebruikt wordt (het ensemble mist in het eerste gedeelte dat het er wel hoort).

Kortom: ...zucht...

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Offline Marwin
Moderator
Persbericht:

Vanmiddag maakte Sinterklaas en een paar van zijn Pieten in Theater de Efteling kennis met de elfjes en fauntjes die meespelen in de musical Droomvlucht. Hij was erg onder de indruk van al het zang- en danstalent en de prachtige kostuums. Gelukkig zijn alle kinderen nog steeds te bewonderen in de musical Droomvlucht, volgens Sinterklaas was iedereen erg lief geweest dit jaar en hoefde er niemand mee terug in de zak naar Spanje.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Pagina: 24 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·19·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·56·57·58 >>