Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 22 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·17·18·19·20·21·22·23·24·25·26·27·56·57·58 >>

Offline tiksen
Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/616544 op: 01-11-2011 00:08:06

Op welke rij zat je, dat maakt bij deze musical erg veel verschil namelijk in de beleving. Toon spoiler

We zaten geloof ik op rij 15. Maakt dat zo'n verschil dan ? Waar je zit? Of alleen met de confrontatie-scene?

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Citaat van: tiksen link: /forum/50/14401/616560 op: 01-11-2011 07:30:33

We zaten geloof ik op rij 15. Maakt dat zo'n verschil dan ? Waar je zit? Of alleen met de confrontatie-scene?

Het maakt (mijn inziens) enorm veel verschil waar je zit. Helemaal vooraan dan krijg je sommige delen niet mee en is het geluid een stuk slechter. Helemaal achteraan of op het balkon zijn de meest rotte plaatsen. Ook de 1e rij achter het tussen pad is niets, maar dat ligt meer aan de overvloed aan beenruimte die je hebt.

Zelf (en meerdere met mij) vind ik de beste plaatsen op de rijen 4, 5,6,7 en dan het liefst zover mogelijk naar het midden.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Kun je eigenlijk zelf kiezen waar je gaat zitten of krijg je plaatsen toegewezen?

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Moderator
Citaat van: DVHMark link: /forum/50/14401/617024 op: 02-11-2011 17:33:02

Kun je eigenlijk zelf kiezen waar je gaat zitten of krijg je plaatsen toegewezen?

Ik kon bij het telefonisch reserveren gewoon aangeven waar ik het liefst wilde zitten

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Bij het online reserveren geven ze plaatsen aan.
Als je die aangewezen plaatsen niet wilt, moet je nog niet betalen, maar gewoon alles opnieuw doen (refreshen) dan komen er weer andere plaatsen te staan.
Zo heb ik wel een aantal keren moeten refreshen, maar heb ik uiteindelijk toch mooi op rij 5, in het midden gezeten!

0 
hey het lijkt me echt een geweldige musical!!
weet iemand of er toevallig ergens korting te krijgen is.
want ik weet dat ie best duur is voor entree.
omdat ik toch abbo ga kopen op de efteling.
dus dan zou het leuk zijn al ik een keer kan gaan kijken.
GR.Desslin

Citaat van: link: /forum/50/14401/617213 op: 03-11-2011 11:26:31

hey het lijkt me echt een geweldige musical!!
weet iemand of er toevallig ergens korting te krijgen is.
want ik weet dat ie best duur is voor entree.
omdat ik toch abbo ga kopen op de efteling.
dus dan zou het leuk zijn al ik een keer kan gaan kijken.

Ik dacht dat je 15% korting kreeg met je abonnement, maar ik kan het even nergens meer vinden..

Citaat van: Remkoow link: /forum/50/14401/617236 op: 03-11-2011 12:43:08

Ik dacht dat je 15% korting kreeg met je abonnement, maar ik kan het even nergens meer vinden..

Het stond inderdaad niet meer op de site, maar zojuist gekeken, het staat er weer op!
De site heeft deze week last gehad van een storing.
Tot en met 1december kan je voor de voorsellingen tot en met 31januari met een abonnement boeken met 15%korting

Offline Dromer
Hoe is jullie ervaring met de eindtijd van de musical? Loopt 'ie veel uit of helemaal niet? De musial schijnt 21:00 uur af gelopen te zijn en daarna zou ik om 21:15 uur de bus willen halen.

Is dat haalbaar? Anders ga ik op zoek naar een andere mogelijkheid.

Offline Andrea
Ik ben bij een try-out geweest. Hij begon al later en hij was pas om 21.30 uur klaar. Ik weet niet of dit vaker gebeurt.

Citaat van: Dromer link: /forum/50/14401/619270 op: 10-11-2011 14:42:58

Hoe is jullie ervaring met de eindtijd van de musical? Loopt 'ie veel uit of helemaal niet? De musial schijnt 21:00 uur af gelopen te zijn en daarna zou ik om 21:15 uur de bus willen halen.

Reken daar maar niet op!
Ik had de voorstelling van 15uur (maakt verder niks uit) en duurde zeker tot 17:20, (21:20 in jouw geval)
Dus ik denk dat je beter een andere mogelijkheid kan zoeken, voordat je dadelijk niet meer terug kunt ..

Weet iemand wanneer de CD uti komt? Of is deze al uit?

Citaat van: Dromer link: /forum/50/14401/619270 op: 10-11-2011 14:42:58

De eindtijd van de musical ligt tussen 21.30u en 21.45u. Dat ligt eraan of de musical later begint, en hoe het instromen met de pauze gaat.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Loek
Ik zag gister dit filmpje van Vajèn die "Ik ben er niet" zingt bij Omroep Brabant. Prachtig gezongen!

Offline davyvv
Vandaag was de premiere van Danny Houtskooper als furius. (Ik neem aan dat hij standaard alternate/understudy is voor Jorge. De rol van fladderedatsj werd gespeeld door Evert Jan Korving (geloof ik). Beide waren ze ook leuk/goed om in een andere rol te zien dan normaal!

Is er al iets meer bekend over Hugo Haenen? Of hij nog mee gaat spelen? :vraagteken:

Offline davyvv
Hugo staat nog steeds op de site van de musical zelf. Ik neem dus aan dat hij, zodra hij weer helemaal beter is, gewoon de rol van Oberon gaat spelen. Zo niet vind ik Christo van Klaveren een goede vervanger voor Hugo.

Offline Furio!
Wat heeft Vajen toch een mooie stem voor zon jong meisje!

ongelooflijk!

***The only limit... Is your own imagination...***

mooi he!

ze werd ook geintervieuwd die dag(afgelopen woensdag) op de radio

Offline Dromer
Een medewerker van de Efteling Webshop wist mj te vertellen dat de CD van de musical Droomvlucht binnen 2 weken in de webshop verschijnt. Kan niet wachten!

Citaat van: Dromer link: /forum/50/14401/620864 op: 14-11-2011 22:59:01

Een medewerker van de Efteling Webshop wist mj te vertellen dat de CD van de musical Droomvlucht binnen 2 weken in de webshop verschijnt. Kan niet wachten!

Dat zou helemaal top zijn als ze deze nog voor de Kerst uit weten te brengen. Ik denk namelijk dat er veel volwassen mensen blij van kunnen worden (buiten de jeugd om dan).

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Pagina: 22 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·17·18·19·20·21·22·23·24·25·26·27·56·57·58 >>