Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 21 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·16·17·18·19·20·21·22·23·24·25·26·56·57·58 >>

Dat klopt, maar ik hoef niet te verwachtten dat het professioneel ís.

Ik wil zelf de musical wel zien, iets dat ik sinds de Kleine Zeemeermin niet echt meer had.

We zien zelfs onze eigen Marwin nog achter Doris Baaten langs lopen tijdens haar interview. Maar inderdaad, deze reportage is minder qua kwaliteit. Maar als ik dan kijk naar de reportage van D5Z vind ik er dan toch te weinig showbeelden in zitten, terwijl deze toch kijkend hierna wel vrijgegeven zijn. En dat maakt de reportage van D5Z toch weer wat langdradig. Maar de kwaliteit is top, daar hoor je mij niet over!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline PrInCe
je gaat toch ook niet alles al laten zien? dan kan je net zo goed niet meer naar de musical gaan

Laatste aanwinst:

Heel de nieuwe Intratuin Serie!

Citaat van: PrInCe link: /forum/50/14401/612619 op: 17-10-2011 19:25:17

je gaat toch ook niet alles al laten zien? dan kan je net zo goed niet meer naar de musical gaan

Op een filmpje van een paar minuten laat je geen 2u durende musical zien... Van films zie je nog meer trailers tegenwoordig, en die duren over het algemeen nog korter!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Weet iemand zo welke mensen uit de Cast er woensdag om 15:00 moet spelen?
Ik hoop op Vajen

Offline apple
Bart de boer melde op twitter dat er opnamen zijn geweest voor de CD vorige week.

Blog: pompidom

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/614225 op: 23-10-2011 22:59:34

Weet iemand zo welke mensen uit de Cast er woensdag om 15:00 moet spelen?
Ik hoop op Vajen

Geen Vajen, maar Sarah Nouten. Die overigens ook erg goed speelde!
Ik vond het een leuke musical!
Het verhaal was erg orgineel, en zeker erg leuk.
Zeker een aanrader.

Citaat van: apple link: /forum/50/14401/614386 op: 24-10-2011 16:27:22

Bart de boer melde op twitter dat er opnamen zijn geweest voor de CD vorige week.

Even terug lezen, dat heb ik twee weken geleden al gemeld

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Offline apple
Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/615431 op: 28-10-2011 15:12:49

Even terug lezen, dat heb ik twee weken geleden al gemeld
Ja daag, ik ga niet alles teruglezen, ben niet helemaal gek hoor

En nja, ik meld alleen wat bart meld

Via Efteling Radio kan je, met een wedstrijd van een gedichtje over Elfjes van elf regels bedenken, de CD van Droomvlucht al winnen.
Waarschijnlijk zal hij wel pas opgestuurd worden als hij in de winkeltjes ligt.

draait de musical nog in Februari?

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Waarschijnlijk wel.
Hangt af van de bezoekers aantallen.
Maar omdat er veel belangstelling voor is, zal deze nog wel een tijdje blijven spelen!

Citaat van: eftelucas link: /forum/50/14401/615834 op: 30-10-2011 09:03:02

draait de musical nog in Februari?

De eerste sluitingsdatum is in februari. Dus tot die tijd speelt de musical sowieso. Het is een open eind productie. Dus dat wil zeggen zolang er belangstelling blijft, zal de speeldata verlengt worden met enkele maanden.

Citaat van: apple link: /forum/50/14401/615477 op: 28-10-2011 18:59:58

Ja daag, ik ga niet alles teruglezen, ben niet helemaal gek hoor  

Het is juist de bedoeling dat je terug leest alvorens je een post maakt, zodat een topic niet gevuld wordt met dubbele meldingen of berichten. Dat houdt het overzichtelijk en je bent meteen op de hoogte wat er speelt in het topic waarin je wilt posten.

Offline apple
Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/615869 op: 30-10-2011 11:18:00

Het is juist de bedoeling dat je terug leest alvorens je een post maakt, zodat een topic niet gevuld wordt met dubbele meldingen of berichten. Dat houdt het overzichtelijk en je bent meteen op de hoogte wat er speelt in het topic waarin je wilt posten.
Nou ik houd alles toch best in de gate dat ik er van op de hoogte ben enzo. Maar teruglezen of er iets al gepost is, dat ga ik echt niet doen. En anders als het er 2 keer staat lees je er zeker niet overheen.

Offline tiksen
Ik ga vanmiddag naar de musical, en ik ben echt heel erg benieuwd... Maar als ik zo kijk en luister naar de filmpjes dan denk ik dat 't helemaal geweldig wordt.

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Citaat van: tiksen link: /forum/50/14401/615960 op: 30-10-2011 14:27:42

Ik ga vanmiddag naar de musical, en ik ben echt heel erg benieuwd... Maar als ik zo kijk en luister naar de filmpjes dan denk ik dat 't helemaal geweldig wordt.

En hoe vond je de voorstelling? Zijn al je verwachtingen die we hier een beetje neergezet hebben uitgekomen?

Offline tiksen
Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/616284 op: 31-10-2011 00:56:36

En hoe vond je de voorstelling? Zijn al je verwachtingen die we hier een beetje neergezet hebben uitgekomen?

Nou om eerlijk te zijn niet, ik ben met hele hoge verwachtingen naar de musical gegaan. Vooral na alle lovende reacties was had ik gedacht dat het een waanzinnige musical zou zijn, die me totaal zou verbazen en weg zou blazen. Jammer genoeg vond ik dat hier weinig van terecht kwam. Het is absoluut geen slechte musical, een erg goede daarentegen. Maar 'zo geweldig' als sommige mensen dat zeggen, nee dat vind ik wel meevallen.

Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar iets mist er bij mij. Ik wil trouwens met deze reactie helemaal niet zeggen dat de musical slecht was, de zang was erg goed en de cast was ook erg goed. Maar het viel me toch tegen. Waar het echt aan ligt ik weet het nog steeds niet. Het ligt er waarschijnlijk aan dat ik er met veel te hoge verwachtingen heen ben gegaan. Ik weet het nier maar ik kom er nog op terug !

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Jammer dat je het niet super vond maar dat maakt ook niks uit. Ik zelf vond het fantasie maar dat kan ook zijn omdat ik nog nooit een musical had gezien.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Citaat van: tiksen link: /forum/50/14401/616427 op: 31-10-2011 19:25:48

Nou om eerlijk te zijn niet, ik ben met hele hoge verwachtingen naar de musical gegaan. Vooral na alle lovende reacties was had ik gedacht dat het een waanzinnige musical zou zijn, die me totaal zou verbazen en weg zou blazen. Jammer genoeg vond ik dat hier weinig van terecht kwam. Het is absoluut geen slechte musical, een erg goede daarentegen. Maar 'zo geweldig' als sommige mensen dat zeggen, nee dat vind ik wel meevallen.

Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar iets mist er bij mij. Ik wil trouwens met deze reactie helemaal niet zeggen dat de musical slecht was, de zang was erg goed en de cast was ook erg goed. Maar het viel me toch tegen. Waar het echt aan ligt ik weet het nog steeds niet. Het ligt er waarschijnlijk aan dat ik er met veel te hoge verwachtingen heen ben gegaan. Ik weet het nier maar ik kom er nog op terug !

Op welke rij zat je, dat maakt bij deze musical erg veel verschil namelijk in de beleving. Toon spoiler

Pagina: 21 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·16·17·18·19·20·21·22·23·24·25·26·56·57·58 >>