Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 20 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24·25·56·57·58 >>

Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/14401/610526 op: 09-10-2011 23:37:46

Vleermuis Fladderedatsj, spion van Furius met gebroken vleugel. (wat ik uit recensies opmaak)

Klopt helemaal!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Dank u

Ik heb trouwens een nieuw filmpje geupload, dit omdat er nog een heel stuk muziek vergeten was.
Gelukkig had lmluiten deze wel en was zo vriendelijk deze op te sturen, hiermee begint de muziek video nu. De rest is gelijk gebleven.
Bedankt daarvoor

Ik zou zeggen geniet nogmaals, maar nu 7 minuten :

Ik krijg overgens bij Furius het idee dat er allemaal lolly papiertjes in zijn 'kroon' zitten

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Marwin
Moderator
Hier kun je onze reportage bekijken van de première gisteren:

https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=18445.0

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Carlo
Naar aanleiding van ons premiére-verslag kan er gediscussieerd worden in het daarvoor bedoelde topic in het Specials-board.

In dit topic gaan we verder met informatie over de musical zelf, buiten het premiéreverslag om.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Weavel
Citaat van: kwikjealex link: /forum/50/14401/610543 op: 10-10-2011 00:28:32

Ik zou zeggen geniet nogmaals, maar nu 7 minuten :

Ja duh, hoe kan ik nu genieten van 7 minuten ruis met wat muziek er tussendoor... als dat als 'watermerk' bedoelt is zijn daar subtielere manieren voor. Plus dat ik vind dat als je iets niet wilt delen, dat je er ook niet mee op moet gaan scheppen...

Ik wacht wel op de CD voor mijn vermaak

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Citaat van: Weavel link: /forum/50/14401/610758 op: 10-10-2011 19:01:14

Ja duh, hoe kan ik nu genieten van 7 minuten ruis met wat muziek er tussendoor... als dat als 'watermerk' bedoelt is zijn daar subtielere manieren voor. Plus dat ik vind dat als je iets niet wilt delen, dat je er ook niet mee op moet gaan scheppen...

Ik wacht wel op de CD voor mijn vermaak

Overdrijven is ook een vak

Ten eerste, het is geen watermerk, maar slechte uitzendkwaliteit van Efteling Radio. Het is live, dus dan gebeuren dat soort dingen.

Schept hij op? Hij zegt alleen 'geniet', en dat is volgens jou dus opscheppen? Beetje vreemde redenatie, vind je zelf ook niet?

Maar ongetwijfeld zal de CD van betere kwaliteit zijn, dat ben ik met je eens.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline Weavel
Citaat van: lmluiten link: /forum/50/14401/610761 op: 10-10-2011 19:03:52

Overdrijven is ook een vak

Ten eerste, het is geen watermerk, maar slechte uitzendkwaliteit van Efteling Radio. Het is live, dus dan gebeuren dat soort dingen.

Schept hij op? Hij zegt alleen 'geniet', en dat is volgens jou dus opscheppen? Beetje vreemde redenatie, vind je zelf ook niet?

Maar ongetwijfeld zal de CD van betere kwaliteit zijn, dat ben ik met je eens.

Ik was in de veronderstelling dat het een watermerk was (al had ik die optie open gelaten). Waarom dan niet van de livestream af trekken? En tja, ik geniet niet van ruis, maar dat zal mijn aangeboren drang naar audiotechnisch perfectionisme zijn

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Citaat van: Weavel link: /forum/50/14401/610763 op: 10-10-2011 19:08:44

Ik was in de veronderstelling dat het een watermerk was (al had ik die optie open gelaten). Waarom dan niet van de livestream af trekken? En tja, ik geniet niet van ruis, maar dat zal mijn aangeboren drang naar audiotechnisch perfectionisme zijn

Omdat de livestream en de digitale uitzendingen dezelfde ruis en brom bevat hebben gisteren. Er waren technische problemen tijdens de eerste uren van de uitzending, die in de loop van de middag opgelost zijn.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Klopt allemaal.
Als ik er een watermerk op had willen zetten had ik gekozen voor een piepje.
Helaas is de kwaliteit niet beter .

Wederom goede recensie, nu door het in 'musical liefhebbers wereld' bekende Musical Reports online magazine: http://musicalreports.nl/?p=11058

Leuke en goede recensie! De titel is overigens best dubbel te noemen, Let Maar Eens Op Mij.

Offline Luuk
de commercial staat nu ook al online

die vajén kan echt goed spelen en zingen

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Leuk nieuwtje voor de mensen die het nog niet weten.

Via Twitter meldt DroomvluchtNL dat er op dit moment gewerkt wordt aan een castalbum van de musical.

Zelf ben ik hier zeer blij mee en hoop van harte dat de instrumentale stukken er ook op staan, als zeker de proloog.

Offline apple
Ik hoop ook op instrumentaal ja. Dat is zo mooi.

Blog: pompidom

Offline PrInCe
leuk om de beelden van de voorstelling te zien enzo maar ik vind dit toch echt wel een beetje amateuristisch

Laatste aanwinst:

Heel de nieuwe Intratuin Serie!

Die beelden komen van een musicalfansite, daar kun je ook niet meer van verwachten. Net als dat ik van de Vijf Zintuigen reportages ook gewoon geen professionele filmpjes verwacht.

Offline PrInCe
nou ik vond die van D5Z toch behoorlijk professioneel

Laatste aanwinst:

Heel de nieuwe Intratuin Serie!

Moderator
Citaat van: PrInCe link: /forum/50/14401/612191 op: 16-10-2011 09:46:36

nou ik vond die van D5Z toch behoorlijk professioneel

Hier sluit ik mij bij aan, zelfs menig regionaal zender mag een puntje zuigen aan de kwaliteit die de mannen van DVZ produceren

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Pagina: 20 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24·25·56·57·58 >>