Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 19 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24·56·57·58 >>

Offline TomH91
Zover ik heb kunnen vinden niet, alleen de beelden+muziek staat online. Zonder voice-over e.d.

Edit: Voor de mensen niet houden van Life4You, Efteling meld via Twitter dat Life4You live overschakelt naar het Efteling Theater om 17:25 en om 18:15.

Offline TomH91
Twitter account @DroomvluchtNL post het volgende filmpje:

DJ Fee heeft net bekend gemaakt dat het Live verslag zeker een half uur langer gaat duren. Het is dus verlengd!
Om 7 uur zal het altijd afgelopen zijn, dan stopt Efteling Radio met uitzenden van kinderliedjes.

EDIT:
En net is het afgelopen. Het was een erg leuke middag, vol met interviews met acteurs/actrices, de kindercast, Olaf Vugts, Bart de Boer, de scenarioschrijver, etc etc.

Ook het verslag op Live4You was leuk om te zien, de reacties waren veelbelovend!

De eerste recencies verschijnen langszaam online, morgen zal ook wel wat in de dagbladen staan.

Het was een leuke première dag, voor iedereen te volgen!

Een terugblikje,

Om 13:00 begon het Live verslag op Efteling Radio, 1 uur lang interviews met acteurs en actrices en muziek uit vorige musicals uit Theater de Efteling. 2 nieuwe muziekstukken uit Droomvlucht de Musical waren tevens te horen.
Om 14:00 was een kleine pauze, de musical begon en Efteling Radio ging verder met 'Het leukste van de afgelopen radioweek', nog steeds live vanuit het theater.
Om 15:00 ging het verslag weer verder, er was pauze in de musical, en de eerste reacties werden uitgezonden.
De musical ging verder, er kwamen terugblikken op de interviews.
Na de musical waren er interviews met veel kinderen uit de kindercast en Bart de Boer. DJ Fee ging weer vragen voor reacties, die allmaal veelbelovend waren.

Om 17:45 kwam op Live4You een verslag vanaf de foyer van het theater, waar alle gasten waren. Curt en Felice interviewden veel BN'ers.

Op Efteling Radio gingen de interviews ook door.

Om 18:15 weer in Live4You verslag vanuit het Theater.

Het Live Efteling Radio verslag ging nog tot half 7 door, en toen nam DJ Fee afscheid, de foyer stroomde leeg.

Volgensmij was het een geweldige voorstelling, volgens de reacties !

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Iemand die de hele boel interviews heeft opgenomen?
(of zet de Efteling die zelf online?)

Ik heb de preview van de muziek opgenomen en deze in een video gezet (voor iedereen die het gemist heeft), maar omdat ik weet dat stilstaand beeld niet getollereerd wordt heb ik er een video achter gezet.
Als dat ook onder stilstaand beeld valt, mijn excuus, dat wist ik niet zeker .

Is deze musical eigenlijk echt een musical voor kleine kinderen of is het ook leuk voor iemand van 15 jaar?

Efteling... Wereld vol wonderen

Citaat van: RCT3tje link: /forum/50/14401/610443 op: 09-10-2011 19:57:42

Is deze musical eigenlijk echt een musical voor kleine kinderen of is het ook leuk voor iemand van 15 jaar?

De musical is voor iedereen bedoeld en zeker absoluut niet alleen voor kleine kinderen. Er zitten zoveel verwijzingen naar de 'grote mensenwereld' in en echt dialogen en wendingen waar volwassenen juist iets van snappen.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/610451 op: 09-10-2011 20:04:07

De musical is voor iedereen bedoeld en zeker absoluut niet alleen voor kleine kinderen. Er zitten zoveel verwijzingen naar de 'grote mensenwereld' in en echt dialogen en wendingen waar volwassenen juist iets van snappen.

Oké, dankje. Heb ik weer een reden om mijn ouders te overtuigen om te gaan!

Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/14401/610323 op: 09-10-2011 13:31:55

Is D5Z nu eigenlijk met een camera op de première aanwezig?

Wie Life4You gezien heeft, kan het weten... (oftewel, het team is in beeld geweest).

De eerste recensies druppelen binnen op internet:

http://www.musicaljournaal.nl/?p=6002

Inmiddels staat het ook op RTL gemist:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/599fc95d-2203-48e9-b95c-0d7a81e9a6c1/

Offline davyvv
Vandaag naar de Rode Loper geweest (waarvoor dank efteling!) en met heeel veeel mazzel nog kaarten weten te bemachtigen voor de voorstelling zelf.
Man, Wat een TOPmusical is het! De muziek, geweldig! Het decor, geweldig! De cast, meer dan geweldig!
Echt een musical waar de Efteling, en Joop vd Ende theaterproducties, trots op mogen zijn!

Wanneer mag ik weer?!

Die muziek, ik krijg er bij het luisteren alleen al kippevel van. Ik wil hier zóóóó graag heen. Dat wordt dan de eerste musical die me ooit heeft geïnteresseerd om hem echt te gaan aanschouwen!

Mij hebben ze ook al zover gekregen om te gaan kijken. Nu nog gaan sparen...

Offline Stevis
Alleen dat stuk muziek is al zo indrukwekkend dat ik alleen daarvoor al wil gaan kijken! Moet maar snel mijn kans zien om een keer te gaan.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Ik zag net op TV de reclame, en die alleen al is prachtig!

Offline Carlo
Dat is niet de tv-reclame, dat is de teaser.
Onder de tv-commercial zit ook een voice-over, en komen alle gegevens op het einde in beeld.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Foto's: Roy Beusker

Wie (wat) moet die man in het zwarte pak voorstellen?

Vleermuis Fladderedatsj, spion van Furius met gebroken vleugel. (wat ik uit recensies opmaak)

Pagina: 19 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24·56·57·58 >>