Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 14 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19·56·57·58 >>

Hier nog een item op omroep brabant

je moet evne verder naar 21.00...

http://www.omroepbrabant.nl/?epg/1709512/Onder+Ons.aspx

ook bart de boer vertelt iets

Netjes hoor!
Volgens mij word deze musical wel van hoog niveau als ik het zo hoor.
Dhr. de Boer is er zelf ook trots op, dat is te zien!

Citaat van: DennisTinderbox link: /forum/50/14401/601342 op: 07-09-2011 15:23:41

Dhr. de Boer is er zelf ook trots op, dat is te zien!

Ach, Bart de Boer is op al zijn "producten" trots. Alleen dat al maakt hem een goed man.

Maarja, als je als Directievoorzitter van de Efteling niet achter je producten staat en er niet trots op bent dan is er toch iets goed fout  .

Wat een mooie musical zal dat worden ze hebben er allemaal veel plezier in en de Heer Bart de Boer is trots dat zie je gewoon in het filmpje. Ik wil echt naar de musical!

Offline Andrea
Via buzzer.nl kun je samen met een kind naar een van de try-outs. Hierna zul je de musical wél moeten buzzen, oftewel erover vertellen tegen anderen. Ik heb me ingeschreven, ben benieuwd of het gaat lukken.

Offline laszlo
AMSTERDAM (ANP) – Acteur Hugo Haenen heeft een virale hersenontsteking opgelopen en ligt voor behandeling in het ziekenhuis. Hij neemt niet langer deel aan de repetities voor de nieuwe musical Droomvlucht, maakte een woordvoerster van Joop van den Ende Theaterproducties woensdag bekend.

Het is onzeker of Haenen, die in de theaterproductie elfenkoning Oberon speelt, op tijd hersteld is voor de première op 9 oktober in Theater de Efteling. De musical is gebaseerd op de gelijknamige attractie in de Efteling. Eerder speelde Haenen in de musical Marry Poppins.

www.demusicaldroomvlucht.nl/de-musical/nieuws/hugo-haenen/93

Life must be lived as we go along. The station will come soon enough. - Robert J. Hastings - 1981

Dat is treurig nieuws... die rol stond hem op het lijf geschreven.
Hopelijk is hij weer hersteld voor de première, dat is natuurlijk voor hem zelf maar ook voor ons (mij) het fijnst.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Wat erg voor hem!

Dat is zeer zeker niet leuk om mee te maken. Naar zo'n première leef je natuurlijk zo lang naartoe, en stel je voor dat je hem dan niet mag spelen...

Spijtig!

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Da's echt vet balen...
Hij was echt geknipt voor de rol... Hopen dat het meevalt dan maar voor hem, en natuurlijk: ''beterschap''..  :'(

Sinds wanneer hangt dit er al?

Offline Stevis
Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/14401/603478 op: 14-09-2011 20:33:02

Sinds wanneer hangt dit er al?
Vanaf 19 augustus al Marc. https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=1546.770

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Sorry had een video geplaatst die al eerder was geplaatst.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Offline apple
Jee zeg wat een nieuws van Hugo, rot is dat zeg.

Blog: pompidom

Echt balen voor Hugo Haenen! Hopelijk kan hij toch nog de première halen. Het zou ontzettend jammer zijn als hij niet mee kan doen.

Offline shutny
Ik ga morgen naar de musical. Mijn vriendin is dan jarig en krijgt de kaartjes van mij voor haar verjaardag.

Ik ben benieuwd wat het word, ik vond kruimeltje namelijk best wel teleurstellen

De rol van Elfenkoning Oberon wordt tijdelijk overgenomen door Christo van Klaveren.

Bron; de Musical Droomvlucht op twitter

Vandaag was tevens de Generale Repetitie!

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Ik ben benieuwt wat we kunnen verwachten van de reclamespot?
Want ik ben er zeker van dat die er wel komt.

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/14401/606732 op: 27-09-2011 18:47:43

Is, want hij is net 13 minuten bezig.

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/14401/606732 op: 27-09-2011 18:47:43

De rol van Elfenkoning Oberon wordt tijdelijk overgenomen door Christo van Klaveren.

Bron; de Musical Droomvlucht op twitter

Ah, da's balen dat Hugo Haenen toch niet meedoet.. Maargoed hopelijk gaat het iig wel al beter met hem!

Pagina: 14 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19·56·57·58 >>