Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 13 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·56·57·58 >>

Offline apple
Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/14401/597853 op: 28-08-2011 20:17:55

Als je de musical 'e Kleine Zeemeermin' kan herrinneren, valt dat best mee. In elk plasje water stond al reclame!
De musical herinner ik me, die reclame niet. behalve een verbodbord ofzo met zeemeermin.

Blog: pompidom

Citaat van: Martijn link: /forum/50/14401/597799 op: 28-08-2011 18:30:03

Vanavond zal waarschijnlijk een liedje (of meerdere liedjes) van DV de musical voorbij komen tijdens de Musical Sing-a-Long. Die is live te zien op Nederland 1.

Ik ga sowieso kijken, omdat ik heel erg benieuwd ben naar de Nederlandse Wicked, dus kijk ik ook maar gelijk voor Droomvlucht. Ik hoop dat ze nu weer een ander lied laten horen dan met de Zomeravond.

SNF is nu bezig op de sing a long,volgens mij is dit het laatste nummer

Wolvengroetjes van Sylvia

1x Musical

Citaat van: sylvia_jorgefan link: /forum/50/14401/597911 op: 28-08-2011 22:25:39

SNF is nu bezig op de sing a long,volgens mij is dit het laatste nummer

Heb Droomvlucht idd ook niet meer gezien. En toch heb ik het ergens gelezen... *gaat zoeken*

In dit bericht staat Droomvlucht wel aangegeven: http://www.perssupport.nl/apssite/persberichten/full/2011/08/23/Musical+Sing-a-Long+live+vanaf+het+M...

Ik dacht eerst dat ik het gemist had, omdat ik een stukje niet gezien had, maar blijkbaar is er toch niks van Droomvlucht voorbij gekomen? Misschien dat het om de 1 of andere reden niet door ging?

Moderator
Vond het wel jammer dat Droomvlucht niet van de partij was. Maar hij is ook nog niet goed genoeg op niveau. Ik heb gisteren drie/vier prachtig zingende kinderen op het podium gezien, maar de kwaliteit was nog niet genoeg voor de TV. Dat gaat absoluut komen, daar ben ik van overtuigd, maar het was nu gewoon nog net te vroeg.

Offline Stevis
Ik denk dat we nog een voorproefje kunnen gaan verwachten op het John Kraaijkamp Musical Awards Gala in oktober. Kruimeltje was daar vorig jaar ook te zien en ik denk dat dit een mooie kans is om veel mensen warm te maken voor de musical.

Het valt me op dat er buiten het park nog weinig reclame wordt gemaakt voor de musical, terwijl je zoiets veel grootser aan zou kunnen pakken. Binnen het park daarentegen wordt je er nu mee doodgegooid. Als dat moet compenseren voor het gebrek aan een grootse landelijke reclamecampagne, vind ik het een beetje jammer. Nu lijkt het eerder op een wanhopige poging om de zalen voor de eerstkomende voorstellingen te vullen, omdat ze tot nu toe nog te weinig reserveringen hebben gehad. (wat logisch is als je dit niet goed adverteert)

Ik merk wel dat hoe meer er vrijgegeven wordt over de musical, hoe minder enthousiast ik er van word. Ik kan er natuurlijk nog niet over oordelen, maar ik krijg nog geen fijn gevoel bij wat ik tot nu toe gezien heb. Ik wacht af en ga de musical uiteindelijk toch wel zien, maar ik hou m'n hart vast of er iets van Droomvlucht heel blijft na het zien van de musical.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Offline apple
Citaat van: Stevis link: /forum/50/14401/598184 op: 29-08-2011 17:38:42

Ik denk dat we nog een voorproefje kunnen gaan verwachten op het John Kraaijkamp Musical Awards Gala in oktober. Kruimeltje was daar vorig jaar ook te zien en ik denk dat dit een mooie kans is om veel mensen warm te maken voor de musical.

Het valt me op dat er buiten het park nog weinig reclame wordt gemaakt voor de musical, terwijl je zoiets veel grootser aan zou kunnen pakken. Binnen het park daarentegen wordt je er nu mee doodgegooid. Als dat moet compenseren voor het gebrek aan een grootse landelijke reclamecampagne, vind ik het een beetje jammer. Nu lijkt het eerder op een wanhopige poging om de zalen voor de eerstkomende voorstellingen te vullen, omdat ze tot nu toe nog te weinig reserveringen hebben gehad. (wat logisch is als je dit niet goed adverteert)

Ik merk wel dat hoe meer er vrijgegeven wordt over de musical, hoe minder enthousiast ik er van word. Ik kan er natuurlijk nog niet over oordelen, maar ik krijg nog geen fijn gevoel bij wat ik tot nu toe gezien heb. Ik wacht af en ga de musical uiteindelijk toch wel zien, maar ik hou m'n hart vast of er iets van Droomvlucht heel blijft na het zien van de musical.
dus toch, ik dacht al met al die bijna smekende medewerkers, de reserveringen niet happy lopen.

Offline Stevis
Citaat van: apple link: /forum/50/14401/598667 op: 30-08-2011 22:30:38

dus toch, ik dacht al met al die bijna smekende medewerkers, de reserveringen niet happy lopen.
Ik zeg niet dat het zo is, het is slechts mijn vermoeden. Het is een beetje gevaarlijk om dat te gaan verwarren met de waarheid, hoewel het zomaar waar zou kunnen zijn.

We zullen zien of de musical volle zalen zal trekken.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Offline apple
Citaat van: Stevis link: /forum/50/14401/598674 op: 30-08-2011 22:47:55

Ik zeg niet dat het zo is, het is slechts mijn vermoeden. Het is een beetje gevaarlijk om dat te gaan verwarren met de waarheid, hoewel het zomaar waar zou kunnen zijn.

We zullen zien of de musical volle zalen zal trekken.
oh ik nam het even voor waarheid aan, ik las verkeerd hehe.
Alle shows zijn nog beschikbaar, maar 2e en 3e rang zoals ik kan zien bijna allemaal beperkt. Zal toch wel niet naar verwachting zijn denk ik.

Offline Michel
Citaat van: Deja024 link: /forum/50/14401/597989 op: 29-08-2011 01:53:15

Vond het wel jammer dat Droomvlucht niet van de partij was. Maar hij is ook nog niet goed genoeg op niveau. Ik heb gisteren drie/vier prachtig zingende kinderen op het podium gezien, maar de kwaliteit was nog niet genoeg voor de TV. Dat gaat absoluut komen, daar ben ik van overtuigd, maar het was nu gewoon nog net te vroeg.

De musical staat nog in de kinderschoenen en daar gaat nog veel tijd inzitten om de musical op een hoger niveau te laten ontwikkelen geeft deze musical 3 maanden de kans en je zult zien, dat ze er hard voor gewerkt hebben en met Stage Entertainment zit het wel goed, alleen ben ik wel met forumlid Apple eens, dat je ook flink kan overdrijven om je musical te promoten, om bij de uitgang flink je musical te gaan promoten met banners of flyers van de destbetreffende musical uit te delen. Dat vind ik zelf teveel van het goede dat heeft de Efteling en Joop van den Ende theaterproductie's toch niet nodig denk ik dan.

Offline DVHtje
De Efteling heeft een paar filmpjes op YouTube gezet:

[flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=mbPxdvnK8eA[/flash]

[flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=bJ_Pgo9u0QY[/flash]

[flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=x3GyDpzMzBw[/flash]

Leuke filmpjes!
Krijg toch de kriebels om een keertje er na toe te gaan...

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/599726 op: 02-09-2011 21:13:11

Leuke filmpjes!
Krijg toch de kriebels om een keertje er na toe te gaan...

Ja he? Dat is de 1e keer dat ik dat heb...
Ik vind dat meiske met die bloem in haar haren echt net een elfje!

Citaat Ja he? Dat is de 1e keer dat ik dat heb...
Ik vind dat meiske met die bloem in haar haren echt net een elfje!

Ja ik wil ook naar de Musical. Mijn ouders en zus en natuurlijk ik zijn allemaal groot fan
van de Droomvlucht!

Trouwens je kan kaartjes winnen via Efteling radio! Altijd leuk Efteling radio! Ik luister er af en toe naar 

Offline Carlo
Zo, ben ik effe blij!
We hebben kaartjes voor de allereerste try-out.
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn! 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Zo nou je het zegt. Ben echt benieuwd hoe de musical is

Offline Gommer
binnenkort vertrekt de cast naar Ijsland het land van de trollen en de fee├źn .

Offline Miaxxx
Ik heb er echt zo een zin in om ernaartoe te gaan, wij gaan naar de tryouts
Kan niet wachten!

Nee ik wacht liever af tot de acteurs wat beter ingespeeld zijn. Veel mooier een een complete voorstelling te zien.

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

Offline Carlo
Kijk, dat is nog eens leuk, gelezen op Twitter:

drsbartdeboer Bart de Boer
Gisteravond in een heel klein kerkje op een eilandje bij Reykjavik optreden gehad van de Droomvlucht cast aangevuld met IJslands koor. WOW!!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Het filmpje waar de Boer het over heeft:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=2369020669087&oid=128891747149726#w400-h224&commen...

Pagina: 13 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·56·57·58 >>