Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 11 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·56·57·58 >>

Offline Fiyero
Citaat van: dvhe-fan link: /forum/50/14401/564161 op: 03-06-2011 19:26:20

De mannenstem is niet Hugo Haenen hoor weet niet wie het wel is...

Vermoedelijk Ger Otte.

Offline steef9
http://www.efteling.com/include/landingspagina/demusicaldroomvlucht/index.html

Iemand de nieuwe site al gezien?

Wereld Vol Wonderen

Citaat van: JooordiW link: /forum/50/14401/561724 op: 28-05-2011 14:14:09

Droomvlucht De Musical - Demo

Oma - Doris Baaten
Elfenkoning Oberon - Hugo Haenen
Elfenkoningin Titiana - Rosalie de Jong
Trollenkoning Furius - Jorge Verkroost
Trol Krakeel - Steve Beirnaert

Verhaal

De musical Droomvlucht vertelt het verhaal van Lila, een meisje dat zich vergeten voelt in het drukke bestaan van haar ouders. Terwijl ze weer eens logeert bij oma verschijnt er een vuurvliegje dat Lila meeneemt naar de elfen- en trollenwereld. Hier wacht haar een betoverende reis vol spannende avonturen...

Informatie en reserveren

Het reserveren van toegangskaarten voor de musical is mogelijk via http://www.efteling.com en http://www.musicals.nl. Of telefonisch via 0900-0161 (€0,15 p.m.) of SEE 0900-1353 (€0,45 p.m.) Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf €29,50 (prijzen variëren per rang en dag). De musical Droomvlucht is vanaf 1 oktober exclusief te zien in Theater de Efteling in Kaatsheuvel.

de site: http://www.efteling.com/include/landingspagina/demusicaldroomvlucht/stage.html

De link stond er al.

Speel je Minecraft en zoek je een goede betrouwbare server host? Neem eens een kijkje op: https://www.serverbuilds.nl/

Op Looopings staat dat het script van de musical is uitgelekt. Ook zijn daar een paar stukjes te lezen. Toon spoiler Ik ben nu wel benieuwd geworden!

Zat.

Ik zag het gisteren staan, ben benieuwd hoe ze daar weer aan komen.
Verder ben ik totaal niet onder de indruk, sowieso (wat al gezegd is, dat kinderachtige lettertype, maar ook de teksten; van het kind dat niet meer in fantasie geloofd maar uiteindelijk komt alles goed verhaal).

Het is nou niet echt verrassend.

ALS je terugdenkt aan het eerdere werk van Joop, dan hoeven we ons geen zorgen te maken over de specialfx.

En het verhaal. Tsja. Als het acteerwerk goed is?

Script Droomvlucht de Musical UITGELEKT

Looopings heeft de hand weten te leggen op het volledige script van Droomvlucht de Musical. Het honderd pagina's tellende draaiboek verhaalt over een eenzaam meisje, vuurvliegjes, sterren, planeten, elfenstof en trollenwachters. En als we het musicalscript mogen geloven staat de voorstelling bol van de speciale effecten. Afijn, lees zelf maar. Om de pret niet volledig te bederven houden we het voorlopig bij een vijftal screenshots.

Bron: looopings

Speel je Minecraft en zoek je een goede betrouwbare server host? Neem eens een kijkje op: https://www.serverbuilds.nl/

Offline GJV
Ik ben benieuwd hoe de Efteling dit lek gaat dichten...

Offline Michel
Citaat van: Bananasplit link: /forum/50/14401/587271 op: 31-07-2011 23:49:41

Op Looopings staat dat het script van de musical is uitgelekt. Ook zijn daar een paar stukjes te lezen. Toon spoiler Ik ben nu wel benieuwd geworden!

Ik vraag mij echt af of dit wel de officiele script is en niet een geknutselt script is van Looopings zelf, is dit een eigen gemaakte van Loopings dan lieten ze hun fantasie in vrije loop,
is het een officiele van Joop, dan mis ik de kenmerken : Naam / Naam adres copyright/ Naam van het stuk. Ik zelf gebruik om scenario's te maken Celtx en dat is een officieel scenario programma voor films en toneelstukken, vandaar dat ik het weet.
En wat ik van Looopings zie is Microsoft Word.

Citaat van: Michel link: /forum/50/14401/588597 op: 04-08-2011 01:23:00

Ik vraag mij echt af of dit wel de officiele script is en niet een geknutselt script is van Looopings zelf, is dit een eigen gemaakte van Loopings dan lieten ze hun fantasie in vrije loop,
is het een officiele van Joop, dan mis ik de kenmerken : Naam / Naam adres copyright/ Naam van het stuk. Ik zelf gebruik om scenario's te maken Celtx en dat is een officieel scenario programma voor films en toneelstukken, vandaar dat ik het weet.

Inderdaad dat dit geen officieel script is is met een oogopslag te zien

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

Dit is dan ook een hand-out van het daadwerkelijke script.

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/14401/588715 op: 04-08-2011 14:32:33

Dit is dan ook een hand-out van het daadwerkelijke script.

Geloof je dat nu echt zelf !!!

Offline Carlo
De nieuwe flyer van de musical is zojuist in de Verzamelgids gezet.
En deze is wel degelijk echt.  

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ja twee uur inclusief pauze. Eerder een parkshow dan een avondvullende voorstelling. Maar ik ben benieuwd !!!

Moderator
Citaat van: Voawele link: /forum/50/14401/588758 op: 04-08-2011 16:47:58

Ja twee uur inclusief pauze. Eerder een parkshow dan een avondvullende voorstelling. Maar ik ben benieuwd !!!

Wat een onzin opmerking. Familiemusicals zijn vaak wat korter omdat kinderen nu eenmaal niet het zitvlees hebben om 2,5 uur de aandacht erbij te hebben.

Mooie flyer! Alleen wel raar om een planeet uit het Sterrenrijk te zien, met daglicht op de achtergrond.

Ik ga nog eens goed na denken of ik naar de musical zal gaan. Misschien kan ik beter de eerste beelden afwachten...

Offline Fiyero
Citaat van: Michel link: /forum/50/14401/588597 op: 04-08-2011 01:23:00

Dat is op zich helemaal niet vreemd... Ik ken genoeg theaterschrijvers die werken in word. Sterker nog, ik ken ze niet anders.

Citaat van: Deja024 link: /forum/50/14401/588763 op: 04-08-2011 16:55:49

Wat een onzin opmerking. Familiemusicals zijn vaak wat korter omdat kinderen nu eenmaal niet het zitvlees hebben om 2,5 uur de aandacht erbij te hebben.

Wat deden al die kinderen dan bij Mary Poppins. Maar ik snap de keuze hoor, helemaal. Ik had alleen niet verwacht dat het
nog korter dan kruimeltje ging zijn.

Offline Fiyero
Citaat van: Voawele link: /forum/50/14401/589235 op: 05-08-2011 21:15:28

Wat deden al die kinderen dan bij Mary Poppins. Maar ik snap de keuze hoor, helemaal. Ik had alleen niet verwacht dat het
nog korter dan kruimeltje ging zijn.

Kruimeltje was oorspronkelijk ook aangekondigd voor 2 uur maar bleef helaas niet bij de beloofde lengte. We gaan we zien hoe lang Droomvlucht word. Fantasia de muisical duurt ook maar 2 uur inclusief pauze (60 minuten voor en 40 minuten na), maar om het dan maar gelijk af te doen als een veredelde parkshow gaat wel wat ver.

Citaat van: Fiyero link: /forum/50/14401/589249 op: 05-08-2011 21:34:04

Kruimeltje was oorspronkelijk ook aangekondigd voor 2 uur maar bleef helaas niet bij de beloofde lengte. We gaan we zien hoe lang Droomvlucht word. Fantasia de muisical duurt ook maar 2 uur inclusief pauze (60 minuten voor en 40 minuten na), maar om het dan maar gelijk af te doen als een veredelde parkshow gaat wel wat ver.

Ik schilder het helemaal niet af als een veredelde parkshow.
Waarom moeten mensen hier op het forum alles zo letterlijk nemen.
Een grapje van tijd tot tijd kan toch geen kwaad of hebben wij Belgen nu zo'n rare vorm van humor :-(

Pagina: 11 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·56·57·58 >>