Forum: Nieuwe jeugdserie: Marjolein en het geheim van het slaapzand

Pagina: 7 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>

van ik mik lorreland ...
nee

Citaat van: kwikjealex link: /forum/50/10632/436591 op: 13-08-2010 20:38:24

Trouwens, die trol lijkt op Karbonkel (jeugdherinnering )

Brrr, engerd dat hij is.

Ik vergeet iedere vrijdag te kijken, ik denk dat (als die uitkomt) ik de dvd('s) ga aanschaffen.

'Beheerst u het perspectief?'

ja, vergeet ook elke keer te kijken tip: uitzending gemist van rtl 4! en ja, hij lijkt inderdaad wel een beetje karbonkel

Citaat van: kwikjealex link: /forum/50/10632/436591 op: 13-08-2010 20:38:24

Door die das trouwens in deze aflevering ging Efteling Bosrijk bijna niet door.
Leuke link

Ik snap je niet helemaal.  :-*

Offline apple
Citaat van: Hunter94 link: /forum/50/10632/437304 op: 15-08-2010 17:43:26

Ik snap je niet helemaal.  :-*
Soms mag er niet gebouwd worden omdat er aparte dieren zoals bijvoorbeeld een das blijkbaar zitten. 1 klein plantje dat niet veel voorkomt en je kunt je nieuwe huisje vergeten hoor.

Blog: pompidom

Citaat van: apple link: /forum/50/10632/437315 op: 15-08-2010 17:53:17

Soms mag er niet gebouwd worden omdat er aparte dieren zoals bijvoorbeeld een das blijkbaar zitten. 1 klein plantje dat niet veel voorkomt en je kunt je nieuwe huisje vergeten hoor.
O ja, bedankt. Op die manier had ik het niet bekeken. Maar volgens mij is die das er later bijgezet, het was volgens mij geen wilde.

Vandaag gingen ze opzoek naar een Burgt, tja, dan moeten ze een paar jaar wachten want die staat er nog niet
Uiteindelijk moest het een huis van een Das zijn.

echt vervelend alleen de laatste 2 aflevering kan je terug kijken

<b>Blog:</b> Veel bussen

Neehoor.. je kunt ze allemaal terugkijken.
http://www.hebikietsgemist.nl/programma/2035/rtl-4/marjolein-en-het-geheim-van-het-slaapzand.html

http://www.hebikietsgemist.nl/programma/2035/rtl-4/marjolein-en-het-geheim-van-het-slaapzand.html

hier kan je alleen af 1 niet terugzien..
ik kan t nu niet kijken omdat mn internet te sloom is -_-
Zuuucht

Hij doet t weer n beetje :  )

ze hebben in de intro als je alle namen voorbij ziet schieten de naam van de acteur van klaas vaak er niet bij gezet,  zodat kleine kinders in hem blijven geloven

Aflevering 1 is helaas nooit online geweest..

ik zocht via de site van rtl daar kan het niet

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/10632/446949 op: 05-09-2010 11:56:35

Aflevering 1 is helaas nooit online geweest..

Youtube wel

Hallo iedereen ik ben twinkel en ik betwinkel jouw!

Offline Michel
Ik heb het 2x gezien,maar daarna heb ik het altijd gemist wat ik opzich wel jammer vindt,want ik vindt het een leuke serie. Maar hoe laat komt die serie nu op RTL8 of anders wacht ik wel dat het op DVD verschijnt kan ik rustig alles bekijken.

gewoon op rtl4 om half 5 is hier al meer gemeld in het topic dus volgende keer eventjes kijken

Citaat van: Michel link: /forum/50/10632/451803 op: 17-09-2010 14:44:20

Ik heb het 2x gezien,maar daarna heb ik het altijd gemist wat ik opzich wel jammer vindt,want ik vindt het een leuke serie. Maar hoe laat komt die serie nu op RTL8 of anders wacht ik wel dat het op DVD verschijnt kan ik rustig alles bekijken.

hier kan je alle (buiten afl. 1 om) terug kijken

En toenet werd de laatste aflevering uitgezonden...
Nu wachten op de dvd.

Als ze het wilde konden ze hier makkelijk 3 seizoenen van kunnen maken.
Dat het dassen hol een veel grotere rol kreeg, dat als ze  terug vliegen er toch iets gebeurd, noem het maar op.
Het is Commercieel dus dan moet je ook zo een beetje kunnen denken.

In de Magische Mail stond een link naar dit:

Citaat Ben jij klaar voor een spannend geheim?
Marjolein en het Geheim van het Slaapzand vertelt het verhaal van Marjolein die een wonderlijk avontuur beleeft in Efteling Bosrijk...

Jaren voordat Marjolein geboren werd woonde haar oma in Efteling Bosrijk. Daar heeft Oma vroeger iets meegemaakt dat grote gevolgen heeft voor alle kinderen van nu. Oma draagt dit geheim al jaren met zich mee. Kan Marjolein het geheim oplossen, zodat alles weer goed komt?

Wil je weten hoe dit afloopt? Kijk dan vanaf 17 oktober elke zondag om 15.25 uur naar RTL 4!

Een wonderlijk verhaal over slaapzand, trollen, zandkabouters en een groot geheim…

De hele serie wordt blijkbaar nog een keer uitgezonden. De laatste aflevering zal dan 2 januari pas uitgezonden worden. Dus nog even wachten op de dvd.

Ik had vandaag toevallig de laatste aflevering gezien. En ik vond het best wel aardig hoor Alleen irriteerde ik me aan de voice-overs zodat je de stemmen wat duidelijker hoort. Want nu ging het geluid niet 100% gelijk met het beeld, en dan lijkt het alsof het een buitenlandse serie is met Nederlandse stemmen.

Pagina: 7 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>