Forum: Nieuwe jeugdserie: Marjolein en het geheim van het slaapzand

Pagina: 6 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>

Ja, die tekening van de reus is van Ton.
En afl. 5 is nog niet geweest. Eerst was de herhaling van 3 erop, toen 4.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Citaat En is die "kabouter Kiko" niet die gast van Koefnoen ?

Nee volgens mij niet.
Hij heet Herman Egbers, ik herkende zijn stem van Flodder.

Hij speelde een vriend van Johnny Flodder, je kon hem herkennen aan zijn lange zwarte jas.

De serie is t/m vrijdag 17 september nog te zien op RTL4, dat staat te lezen in de dagschema's van de zender.

Een hele leuke serie dit vind ik juist bij de efteling passen. En de andere series vind ik ook leuk entoch ook wel een beetje bij de efteling passen maar dat betekent niet dat er een attractie van gemaakt hoeft te worden.

Offline Michel
Ik zelf vindt het ook bij de Efteling passen,maar ik zit met een brandende vraag,
en die luidt : Waar kan ik mij opgeven om in deze serie te kunnen (Edel)figureren ?

Citaat van: Michel link: /forum/50/10632/433978 op: 08-08-2010 07:42:27

Ik zelf vindt het ook bij de Efteling passen,maar ik zit met een brandende vraag,
en die luidt : Waar kan ik mij opgeven om in deze serie te kunnen (Edel)figureren ?
Alle afleveringen zijn al opgenomen.

Roland Mack een groot man

Offline Michel
Ja daar was ik ook achter Hahaha.Maar toch bedankt.Ik ga er vanuit dat er wel een nieuwe seizoen opgenomen wordt,
maar mijn vraag was bij wie ik mij kan opgegeven? Moet ik dat doen bij Efteling Media of bij IDTV ?

Citaat van: Michel link: /forum/50/10632/433986 op: 08-08-2010 09:34:01

Ja daar was ik ook achter Hahaha.Maar toch bedankt.Ik ga er vanuit dat er wel een nieuwe seizoen opgenomen wordt,
maar mijn vraag was bij wie ik mij kan opgegeven? Moet ik dat doen bij Efteling Media of bij IDTV ?
Ik zou allebij doen eerst vragen aan e media of er nog een seizoen komt en dan naar idtv.

Offline apple
Ik denk niet dat er een volgende seizoen komt. Dit is toch gewoon een verhaal dat afgewerkt is.
Net als bij Ravleijn, dat is toch ook na een tijdje gewoon uit.

Blog: pompidom

Offline Davey
Ik denk inderdaad dat het bij een eenmalige serie blijft. Of het plot moet zo in elkaar zitten dat een vervolgserie niet uitgesloten is, waarbij Klaas Vaak een nieuwe opdracht heeft voor Marjolein.

Ik vond het heel leuk om nou eindelijk Klaas Vaak en de zandkabouters te zien bij deze serie. Maar ik vind die beelden van in het zandkasteel niet echt mooi. Want het is helemaal niet steady en je kan heel goed zien dat het in een green/blue screen is opgenomen. Maar de opnames van de kamer van Klaas Vaak zijn wel erg mooi.

Offline apple
Nou, jullie zien het altijd zo goed he, green screen of een voor geplakte kabouter, uil ofzo. Ik zie dat nooit. en ook niet duidelijk, ik dacht zelf nog dat het wel een klus geweest zou zijn het binnenkant van het zandkasteel zo te maken.

Dat ik het goed zie is omdat ik ook in de video wereld zit.
Dit is behoorlijk goed gemaakt, want het is nogal een karwei om zoiets te maken. Maar qua animatie (de uil en het zandkasteel) had ik meer zoiets verwacht als het intro van "Sprookjes van Klaas Vaak". Want dat vond ik schitterend. Je zag daar bijna niet dat het een animatie was. Dat mis ik hier toch wel echt.

Offline apple
Citaat van: Dennis Video link: /forum/50/10632/434324 op: 08-08-2010 22:44:49

Dat ik het goed zie is omdat ik ook in de video wereld zit.
Dit is behoorlijk goed gemaakt, want het is nogal een karwei om zoiets te maken. Maar qua animatie (de uil en het zandkasteel) had ik meer zoiets verwacht als het intro van "Sprookjes van Klaas Vaak". Want dat vond ik schitterend. Je zag daar bijna niet dat het een animatie was. Dat mis ik hier toch wel echt.
Nja oke, jij ziet het. Maar ik zie het niet. Ik heb er zelfs nog op gekeken of het greenscreen was of echt, was al tot de conclusie gekomen dat het echt was en al haha.

Offline Michel
Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/10632/433988 op: 08-08-2010 09:40:44

Ik zou allebij doen eerst vragen aan e media of er nog een seizoen komt en dan naar idtv.

Ik heb geprobeerd om de site op te zoeken van Efteling Media maar helaas niks gevonden,
misschien toch maar eens bij de Efteling informeren dit jaar als ik er dit jaar weer een bezoek breng.
De site van IDTV ken ik,daar ga ik binnenkort eens informeren.En anders kijk ik wel bij
een paar Castingbureau's waar ik sta ingeschreven.
Maar toch bedankt.

Vandaag waren ze in de Efteling, dat was echt leuk om te zien.

Stel niet uit tot morgen wat je heden een ander kunt laten doen

Ja maar ik vind het toch wel spannend.

ik vind het jammer dat ze niet zeggen dat ze in de efteling zijn.
maar ik denk wel dat veel kinderen het herkennen

Citaat van: vliegendehollander10 link: /forum/50/10632/436553 op: 13-08-2010 19:26:49

ik vind het jammer dat ze niet zeggen dat ze in de efteling zijn.
maar ik denk wel dat veel kinderen het herkennen
Dat komt door een reclame limiet je mag in de series niet teveel reclame maken.

Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/10632/436556 op: 13-08-2010 19:33:39

Dat komt door een reclame limiet je mag in de series niet teveel reclame maken.

En dit is sluik reclame, dus kinderen zien onbewust dat ze in de Efteling zitten.
En dan bestaat de kans dat ze even na de serie zeggen dat je graag naar de Efteling willen.
Kassa

Post Merge: 1281736004

Door die das trouwens in deze aflevering ging Efteling Bosrijk bijna niet door.
Leuke link

Trouwens, die trol lijkt op Karbonkel (jeugdherinnering )

Pagina: 6 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>