Forum: Nieuwe jeugdserie: Marjolein en het geheim van het slaapzand

Pagina: 5 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>

Offline Frans
Verhaal is leuk, ik vind alleen dat het meisje niet zo heel goed kan acteren. Het is gespeeld, maar het ziet er ook gespeeld uit, en dat is eigenlijk niet de bedoeling bij serie's.

Citaat van: Frans link: /forum/50/10632/423880 op: 17-07-2010 22:43:25

Verhaal is leuk, ik vind alleen dat het meisje niet zo heel goed kan acteren. Het is gespeeld, maar het ziet er ook gespeeld uit, en dat is eigenlijk niet de bedoeling bij serie's.

Mee eens, maar dat is zo ook wel eens bij die jongen, als die uit die boom klimt.
En sommige scene's moeten langer (meer spanning opbouwen) en andere juist korter.
Mijn tip, een andere regisseur, owja, de camera wiebelt nogal erg, misschien een standaard kopen ?

Offline apple
Woow, ik vind het wel een erg mooie serie hoor. aflevering 2 en 3 ook weer. leuk gedaan enzo.

Blog: pompidom

Offline Ruben
Aflevering 3 is nog niet eens geweest

Offline apple
Citaat van: Ruben link: /forum/50/10632/425692 op: 21-07-2010 17:44:39

Aflevering 3 is nog niet eens geweest
Ja, maar kijk eens bovenaan deze pagina

Offline Ruben
Ah, weer een leuke aflevering!
Ach die uil.. ach kinderen zien dat niet.

Ook een mooie vormgeving binnen in het kasteel. Chapeau voor Efteling of Joravision.

Offline apple
Nou, ik zie het niet hoor van die uil. En ik lette er nog op.

Haha, toen dat mens begon te praten over een groot landhuis in Brabantse bossen moest ik meteen aan Hugo denken

Verder vind ik dat meisje maar een stuk chagrijn, ze heeft nog geen een keer echt een lach laten zien.
De enigste keer dat het was, was het 1 sec en daarna gelijk weer die chagrijnige kop.

Ook vind ik de Klaas Vaak gezelliger uit de serie dan ik op fimpjes heb gezien in Bosrijk.

Van wie zijn trouwens al die tekeningen uit het boek ?

Offline Japio
Een meneer met een Italiaans-aandoende naam. Alexandro Catellini ofzo.

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Offline Ruben
Je bedoeld Alessio Castellani.

Kwikjealex, wellicht is dat chagarijnige nu nog wel een stuk van het personage dat ze speelt.
Anders hadden de castingmensen en de regiseur er heus wel wat aan gedaan.

Moderator
Jammer dat RTL Gemist afl 3 niet goed laat zien. 2 reclames en daarna niks meer. Overigens, wanneer is afl 3 uitgezonden? Hij kwam toch alleen op vrijdag?

Offline apple
Nou, ik heb aflevering 3 gewoon goed kunnen kijken hoor. Een reclame van die sultana handpop en dan gewoon marjolein.

Maar ze zetten zoiets er gewoon eerder op omdat uploaden altijd zo lang duurt.
Maar ik heb hem ook gewoon helemaal kunnen kijken

Citaat van: Deja024 link: /forum/50/10632/425911 op: 22-07-2010 07:06:57

Jammer dat RTL Gemist afl 3 niet goed laat zien. 2 reclames en daarna niks meer. Overigens, wanneer is afl 3 uitgezonden? Hij kwam toch alleen op vrijdag?

Vrijdag was eerst afl. 2, toen reclame en toen 3.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline apple
dus morgen komen 4 en 5? dat zou mooi zijn.

Ja, volgensmij wel. Het waren er toch maar 12? Dan gaat het wel hard.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Ik wacht gewoon even op de DVD en dan kijk ik alles achter elkaar. Heb tot nu toe alle uitzendingen nog gemist.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Het is nu in ieder geval op . Het ziet er heel goed uit als je het mij vraagt .

Offline apple
http://www.rtl.nl/components/soaps/marjolein/miMedia/228943/228947.s4m.34786292.Marjolein_En_Het_Geh...

Aflevering 4

is 5 nu wel of niet geweest, ik kan hem nergens vinden.

Post Merge: 1279918791

Vind het wel een goede serie hoor. Een van de beste Efteling media producties denk ik wel.

Die tekening van de reus, is die nog van Ton vd Ven ?
En mijn complimenten voor René (als hij de muziek gedaan heeft, al neem ik aan dat hij dat doet, omdat hij alles van de Efteling doet).
En doet hij het niet dan voor de andere, want ik vind de muziek perfect passen bij het plaatje en is sfeer versterkend!

En is die "kabouter Kiko" niet die gast van Koefnoen ?

Pagina: 5 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>