Forum: Nieuwe jeugdserie: Marjolein en het geheim van het slaapzand

Pagina: 4 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>

Citaat van: Efteljim link: /forum/50/10632/419761 op: 10-07-2010 16:51:16

66.000 kijkers is voor een kinderserie trouwens wèl goed hoor. Als je kijkt naar de kijkcijfers van de series die op zappelin worden uitgezonden is dat vaak nog minder dan 66.000 kijkers.
Bovendien kwam deze serie vrij onverwachts op tv. Bij kinderzenders worden series altijd veel meer aangekondigd en nu is het eigenlijk nauwelijks aangekondigd.

Daarom meldde ik er ook bij dat het vergelijkbaar is met de kijkcijfers van Nickelodeon, want tussen de honderduizenden kijkers van andere programma's op RTL lijkt het zo in het niet te vallen.

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/10632/419756 op: 10-07-2010 16:41:20

Is de aflevering terug te bekijken?

Nee. Nou ja, niet op rtlgemist.nl in ieder geval.

Citaat van: Remkoow link: /forum/50/10632/419780 op: 10-07-2010 17:35:46

Daarom meldde ik er ook bij dat het vergelijkbaar is met de kijkcijfers van Nickelodeon, want tussen de honderduizenden kijkers van andere programma's op RTL lijkt het zo in het niet te vallen.

Dat komt ook omdat volwassenen (op Eftelingfans na) die al die andere programma's kijken weg zappen, omdat ze zien dat er iets voor kinderen komt.

En het is trouwens ook zo dat er al kinderen naar nickelodeon kijken omdat dat een kinderzender is. Naar rtl kijken niet veel kinderen omdat er vooral programma's voor volwassenen worden uitgezonden (dan heb ik het vooral over overdag en niet over 's avonds met al die talentenjachten enzo). Daarom verwachten kinderen ook niet dat er nu ineens wel iets voor kinderen op rtl 4 wordt uitgezonden.
Het is ook al lang geleden dat er overdag iets voor kinderen wordt uitgezonden op rtl 4. Na telekids is er eigenlijk bijna niks meer voor kinderen geweest (op sinterklaas series na).

Offline apple
Beetje vreemde zender ook om het te laten draaien. zo opeens een kinderprogramma ertussen kijken ouders niet. en kinderen kijken wel of er wat op disney channel of nickelodeon is. die kennen rtl 4 amper als kinderprogramma zender.

Kan iemand een kleine samenvatting maken van de aflevering voor de mensen die hem niet hebben gezien?

Blog: pompidom

Volgende week komt de aflevering van deze week + de nieuwe. Vandaar ook de 30 minuten die gereserveerd zijn in de tv gids.

Offline apple
Oke, gelukkig. Dan kijk ik hem dan wel.

Post Merge: 1278804655

Woowhee, leuke serie vind ik het wel.

Niet echt Efteling ofzo. maar toch leuk. De melodie van klaas vaak erin is ook wel leuk.

Dit komt uit een Eftelist mailtje van Pieter.

Blog: pompidom

Een vriendin neemt alles op, en dan gaan we alles achter elkaar kijken 

Ik vind rtl trouwens ook neit de meest logische keuze als zender

ik kijk niet boos, ik lach ondersteboven

Ik vind de harde cut in de montage rond 2:17 wel echt slecht..  

ik vind het wel een goede zenden.. denk aan Telekids. dat was ook op RTL4 hoor, Misschien wil rtl meer publiek terug trekken?

Hallo iedereen ik ben twinkel en ik betwinkel jouw!

waneer komt de volgende aflevering want kon het niet in de gids vinden.

Padoepie doe nog aan toe ben je nu al moe!

Bekijk hier mijn blog: http://pretparkzzblog.com/ voor de aller leukste pretpark reviews, foto's en de leukste pretpark gerelateerde artikelen

boeiende aflevering! prachtig, Geweldig  

Typisch: Want sprookjes bestaan

Hallo iedereen ik ben twinkel en ik betwinkel jouw!

Hele mooie serie, efteling ga zo door!

waneer wordt dat programma uitgezonden?

Efteling 2011-2012: 31x Efteling

Elke vrijdag om 16:35 de herhaling van de week ervoor, erna de nieuwe aflevering.
Op de voorpagina van DVZ kijken is ook een kunst

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline Dromer
Vandaag een nieuwe aflevering, ben benieuwd! :-)

eerst de herhaling, toch?

Offline Dromer
Citaat van: lmluiten link: /forum/50/10632/423137 op: 16-07-2010 16:08:21

eerst de herhaling, toch?

Een korte samenvatting was het dit keer.

Ik vond de aflevering weer leuk, ga zo door! Op de Efteling site is er nu een pagina verschenen over de serie : http://www.efteling.com/NL/TV/Marjolein-en-het-Geheim-van-het-Slaapzand.html

Het is écht heel erg reclame voor Bosrijk! Een soort ZOOP maar dan voor Efteling bosrijk.

Leuk was het, 2 afleveringen in 1 keertje!! 

Gemist;
Dit keer kan je wel terug kijken!

http://www.rtl.nl/components/soaps/marjolein/miMedia/228943/228945.s4m.33436995.Marjolein_En_Het_Geh...

Offline Ruben
Leuke aflevering.
Ik ben benieuwd naar volgende week, eindelijk klaas vaak! En de shot op de uil zag er (van wat ik er van zag) goed uit!

http://www.rtl.nl/components/soaps/marjolein/miMedia/228943/228946.s4m.34786290.Marjolein_En_Het_Geh...

Trouwens, die uil door die verrekijker vind ik trouwens echt heeel slecht gedaan Je ziet gewoon dattie er later in geplakt is..

Pagina: 4 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>