Forum: Nieuwe jeugdserie: Marjolein en het geheim van het slaapzand

Pagina: 3 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>

Citaat van: tijn. link: /forum/50/10632/418303 op: 08-07-2010 08:43:59

Ze zenden al weldegelijk reclamepromo's uit voor ´Marjolein en het geheim van het slaapzand', dit betreft een verkorte versie van de 'short preview', welke we onlangs onder ogen zagen.

Ik heb nog niks gezien, iig, ik kijk vaak EditieNL (en klein stukje Boulevard) maar daar zie ik niks.

Offline Ruben
Ik zag het gister avond nog op TV. Bij de reclame rond 20:00 uur met het programma ''Ik kom bij je eten''

Offline tizzay
Ja heb ik ook gezien.. Vandaag toch maar gaan kijken lijkt mij best mooie serie..

Het begint.

Roland Mack een groot man

Me vader zit de tour de france te kijken, dus kon niet kijken net..  :'(

Ik heb het gezien, 't is erg leuk. Je merkt echt dat Efteling Media zijn doelgroep wil uitbereiden, dit is niet bepaald wat voor kleine kinderen.

'Beheerst u het perspectief?'

Jammer dat ik niets zie ervan op RTL gemist  :'(

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/10632/419207 op: 09-07-2010 16:59:52

Jammer dat ik niets zie ervan op RTL gemist   :'(

Zoiets is nooit gelijk he. en niet alles komt op uitzending gemist.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/10632/419208 op: 09-07-2010 17:00:12

Zoiets is nooit gelijk he. en niet alles komt op uitzending gemist.

Heeft allemaal te maken met rechten of het er wel of niet op komt.
Ik vond het wel goed gemaakt, vond het grappig toen onder in beeld Olaf kwam als bedenker.

De serie is goed, zou ze echt kunnen, alleen af en toe vergeten ze spanning op te bouwen, want dan zit je net in die spanning maar dan is de scene alweer voorbij.
Dat is mijn enige minpunt, verder ben ik erg benieuwt naar meer (en de kijkcijfers).

Ik heb het ook gezien. Erg leuk vond ik het.Efteling heeft tot nu toe zich alleen gericht op de kleinere kinderen met sprookjes en sprookjesboom etc.
Dit is weer iets heel nieuws, maar het pakt erg goed uit. Het heeft wel iets van het huis anubis, maar dan leuker, eftelingser

Efteling... Wereld vol wonderen

Ik heb het ook gezien, Vond het best leuk. Kan niet wachten op de volgende uitzendingen 

Post Merge: 1278697094

op welke dag(en) wordt het uitgezonden? 1 keer in de week?

Efteling 2011-2012: 31x Efteling

Citaat van: RCT3tje link: /forum/50/10632/419339 op: 09-07-2010 19:35:19

Ik heb het ook gezien. Erg leuk vond ik het.Efteling heeft tot nu toe zich alleen gericht op de kleinere kinderen met sprookjes en sprookjesboom etc.
Dit is weer iets heel nieuws, maar het pakt erg goed uit. Het heeft wel iets van het huis anubis, maar dan leuker, eftelingser

Mee eens, wel leuk dat er toch kleine verwijzingen gingen naar de Efteling en dan vooral het Sprookjesbos

En het is maar 1x per week ja, op de vrijdag om (dit keer) 16:35 .

ik heb het dit keer gemist maar ga volgende week zeker kijken.

Padoepie doe nog aan toe ben je nu al moe!

Bekijk hier mijn blog: http://pretparkzzblog.com/ voor de aller leukste pretpark reviews, foto's en de leukste pretpark gerelateerde artikelen

Citaat van: RCT3tje link: /forum/50/10632/419339 op: 09-07-2010 19:35:19
Het heeft wel iets van het huis anubis, maar dan leuker, eftelingser

Wat dan? Ik vond er namelijk niet veel Eftelings aan.

Anyway, ik heb de eerste aflevering gezien en denk ik het daarbij laat. Het had veel overbelicht camera, wat ik nogal storend vond. Daarbij vond Julia Vie absoluut niet denderend spelen en het script vond ik.. bwah, niet zo bijzonder. Ik vond het een beetje een aap, noot, mies serie, maar dat komt mss omdat ik geen 5 meer ben. Al bij al leuke zet van de Efteling, maar het kan niet tippen aan series als het Huis Anubis.

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Op kijkonderzoek.nl staan de kijkcijfers: 66.000. Niet echt veel, maar het zijn ongeveer dezelfde kijkcijfers als Nickelodeon de hele dag heeft. Daarnaast is het een nieuw programma, de doelgroep is niet al te groot, het is een rare tijd, de Tour is bezig, het was lekker weer en vrijdag is een 'wisseldag' in de Nederlandse vakantieparken. Volgende week misschien beter?

Ik heb het trouwens niet gezien, jammer dat het niet op rtlgemist te zien is.

Van die 66.000 zie ik ook, dat is een dieptepunt, de hele tijd 100.000 en dan dit er tussen.

Ik denk, als het geen groter succes word, dat die uit de planning gaat bij RTL en dat de Efteling er echt mee naar Nickelodeon moet gaan.

Trouwens, in de gids stond dat het bijna een half uur duurt, maar je zat net aan het kwartier.

Is de aflevering terug te bekijken?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Ik heb het ook gekeken en vond het een leuke serie. Ik weet natuurlijk nog niet hoe de andere afleveringen zullen zijn, maar ik vond dit er al heel goed uitzien.
Zo zie je maar dat ze ook voor een wat oudere doelgroep leuke series kunnen maken.

66.000 kijkers is voor een kinderserie trouwens wèl goed hoor. Als je kijkt naar de kijkcijfers van de series die op zappelin worden uitgezonden is dat vaak nog minder dan 66.000 kijkers.
Bovendien kwam deze serie vrij onverwachts op tv. Bij kinderzenders worden series altijd veel meer aangekondigd en nu is het eigenlijk nauwelijks aangekondigd.

Ik vind het er in ieder geval leuk uitzien en kan eigenlijk niet wachten om de volgende afleveringen te zien.

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/10632/419756 op: 10-07-2010 16:41:20

ik wil dit ook graag weten

Hallo iedereen ik ben twinkel en ik betwinkel jouw!

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/10632/419756 op: 10-07-2010 16:41:20

Nee, het staat niet op rtl gemist.
Het enige wat je kan doen is vanaf volgende week kijken of zodra er een dvd van komt die te gaan kopen.

Trouwens, nu ik er over nadenk, misschien wordt vanaf volgende week wel eerst de vorige aflevering herhaald en dat ze het kwartier erna de nieuwe aflevering uitzenden. Omdat in de gids staat dat het tot 5 uur duurt.
Dus dat ze in plaats van het programma 'kijk op wonen' de nieuwe aflevering uitzenden en daarvoor de herhaling van de vorige, snap je .

Pagina: 3 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>