Forum: Nieuwe jeugdserie: Marjolein en het geheim van het slaapzand

Pagina: 2 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>

Ik vind het wel een perfecte zet dat ze de doelgroep uitbreiden, zo word Efteling Media langzaam echt een fatsoenlijk bedrijf !

Dit ziet er ook erg leuk uit!

Oeh, mooi muziekje! :-)
En de serie opzich ziet er ook wel leuk uit, voor kinderen dan.

Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/50/10632/407026 op: 25-06-2010 16:12:34

Oeh, mooi muziekje! :-)
En de serie opzich ziet er ook wel leuk uit, voor kinderen dan.

Hopelijk net zo goede kwaliteit als seizoen 1 van Het Huis Anubis, niet de rest, tegenwoordig is het echt bagger!.

de nieuwe anubis is idd niks, zoop was ook een topserie
misschien kan ik zelfs wel een leuk kostuum idee uithalen

ik kijk niet boos, ik lach ondersteboven

Dit ziet er echt als een mooie serie uit.
Ben benieuwd.

Weet iemand trouwens al wanneer deze serie begint? Op Snelefteling staat dat het volgende week al begint, maar ik kan hier verder niks over terug vinden in de TV gids.

Wat een goed plan! ik ga dit zeker kijken.

Hallo iedereen ik ben twinkel en ik betwinkel jouw!

Waar is het bos-gedeelte opgenomen? In het park en in bosrijk

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline apple
Maar wanneer nu die 1e aflevering is... Volgens mij heb ik het gehoord, maar kan het niet meer vinden.

Blog: pompidom

Vrijdag 16.30 RTL4 'het geheim van het slaapzand'

Komt het op RTL??

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Die willen voor de hele familie zijn, helaas weten vrij weinig kinderen ervan ...

Offline apple
Ik dacht op zappelin, zoals altijd. Ned3 dus.

Blog: pompidom

Citaat van: apple link: /forum/50/10632/416868 op: 06-07-2010 16:47:39

Ik dacht op zappelin, zoals altijd. Ned3 dus.

Nee die hebben als doelgroep 2 t/m 5 jaar, deze serie was voor 7 jaar dacht ik

" target="_blank">http://www.mijn-tv-gids.be/chaine/09072010/529/programme-television-RTL-4.html RTL 4
http://www.mijn-tv-gids.be/tv/1389910040/Marjolein-en-het-geheim-van-het-slaapzand.html NED 3

'Beheerst u het perspectief?'

Persoonlijk had ik wel gehoopt dat het op Nickelodeon kwam als vervanger als Het huis anubis seizoen is afgelopen.

He hoe kan dat is het al geweest op ned 3.

Roland Mack een groot man

Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/10632/417003 op: 06-07-2010 18:20:16

He hoe kan dat is het al geweest op ned 3.

Nee, die uitzending is niet doorgegaan. Oorspronkelijk zou 'Marjolein en het geheim van het slaapzand' door de TROS (NED 3) worden uitgezonden. Maar die konden/wilden het programma nog niet voor dit seizoen indelen, omdat ze dat liever in de nieuwe programmering van dit najaar deden. Waarschijnlijk duurde de Efteling dat te lang en hebben ze gekozen voor een snellere optie: RTL4, een commerciƫle omroep. Vanaf vrijdag is het dus te zien te zien op RTL4.

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Ik hoop wel dat ze er wat reclame voor krijgen, anders heb je 0 kijkcijfers.

Offline tijn.
Ze zenden al weldegelijk reclamepromo's uit voor Ā“Marjolein en het geheim van het slaapzand', dit betreft een verkorte versie van de 'short preview', welke we onlangs onder ogen zagen.

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Pagina: 2 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>