Forum: Nieuwe jeugdserie: Marjolein en het geheim van het slaapzand

Pagina: 1 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>

De TROS brengt volgend voorjaar een nieuwe serie op de buis vol met spannende avonturen van Marjolein en het geheim van het slaapzand.
De opnames zijn in volle gang en Goeroe Post neemt de post productie voor haar rekening: Editing, 3d, compositing en colorgrading.

Producer:
FourOneMedia

Client:
De Efteling

Bron: klik

Offline apple
Wat is dit nu weer voor belachelijk gedoe, marjolein met slaapzand, is dat het vriendinnetje van klaas vaan ofzo? :-*

Ik wil niet te snel reacties geven op nieuwe dingen, maar dit vind ik van de zotte, klaas vaak is met slaapzand, wat moet ene marjolein daar nu weer mee

Nouja, we zien wel wat het worden zal.

Blog: pompidom

Klinkt als een serie in Bosrijk.

Wat dacht je van een meisje dat uiteindelijk in aanraking komt met slaapzand en zo achter Klaas Vaak komt. Ik denk aan een soort van GVR (Grote Vriendelijke Reus)-verhaal.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Elske
Hmm.. Misschien waren dat wel de opnames in het park van 28 oktober?

Offline tiksen
Citaat van: Elske link: /forum/50/10632/293402 op: 30-11-2009 21:11:32

Hmm.. Misschien waren dat wel de opnames in het park van 28 oktober?

Ja, dat zou inderdaad best kunnen. Bij fata morgana? Daar had ik toen foto's gemaakt, die staan ook in de beeldbank; hier.

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Offline Houst
*verwijderd*

Only for the feeling

Offline Ruben
Citaat van: Houst link: /forum/50/10632/293596 op: 01-12-2009 17:13:07

FourOneMedia, maken die ook niet de nieuwe Tika?
Het zal wel net zoeen mislukkig worden, degene die hier verantwoordelijk is mag wel eens werkeloos worden! Wat een klereleier zeg als dit niet cultuurvernieling is weet ik het ook niet meer.

Goeiemorgen

Geduld. Eerst afwachten dan zien.
Als dit was gebeurd bij Sprookjes van Klaas Vaak (eerdere aankondiging) had je vast ook zo gereageerd, en moet je zien hoe toffe serie dat is.

Citaat van: Houst link: /forum/50/10632/293596 op: 01-12-2009 17:13:07

FourOneMedia, maken die ook niet de nieuwe Tika?
Het zal wel net zoeen mislukkig worden, degene die hier verantwoordelijk is mag wel eens werkeloos worden! Wat een klereleier zeg als dit niet cultuurvernieling is weet ik het ook niet meer.

Het mag ook wel met een ander taalgebruik. Ik ga jou ook niet uitschelden als jouw post me niet bevalt, scheld een ander dus ook niet uit over iets wat jij niet leuk vind.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Frans
Hmmm.....  Marjon is toch een veel leukere naam dan Marjolein 

Moderator
Hmmm, ik zou als ik Efteling was effe dat gedoe met het commisariaat voor de media afwachten. De Efteling series, Sprookjesboomfeest & Klaas Vaak zijn wel behoorlijk reclame voor Efteling... En een verbod daarop zit aardig in de pen. Althans via de publieke omroepen...

Offline Houst
Ja Deja dat zou best kunnen kloppen!

Oja dit vond ik nog op de site van http://www.julikamarijn.nl/

Citaat Naast de opnames voor Walhalla draait Julika voor de kinderserie 'Marjolein en het geheim van het slaapzand' voor de TROS en Julika speelt hierin de moeder van Marjolein.

Only for the feeling

Citaat van: Deja024 link: /forum/50/10632/293903 op: 01-12-2009 23:11:43

Hmmm, ik zou als ik Efteling was effe dat gedoe met het commisariaat voor de media afwachten. De Efteling series, Sprookjesboomfeest & Klaas Vaak zijn wel behoorlijk reclame voor Efteling... En een verbod daarop zit aardig in de pen. Althans via de publieke omroepen...

Nou, de Efteling heeft nergens een probleem en kan gewoon doorgaan met wat ze doen hoor. De omroepen moeten uitkijken, de Efteling niet. Het onderzoek gaat ook niet de Efteling straffen, maar mogelijk TROS... de omroep.

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Offline Dromer
Er is een teaser online gekomen Marjolein en het geheim van het slaapzand!

Ik vind het er super mooi uitzien, ook leuk om te weten is dat de oma gespeeld wordt door de échte Tika uit de oude TiTa Tovenaar.

lijkt me best leuk om te gaan volgens
(en dan die laatste paar seconde vam de eteling sprookjes)

ik kijk niet boos, ik lach ondersteboven

Offline ToT
Ja ook hierbij... ziet er goed uit!!

-Sprookjes
-Tita Tovenaar
-Sprookjesboom+((feest))
-Grobbebollen maken lol!
-Sprookjes van KlaasVaak!
-Nina & Oelie
-Marjolein & het slaapzand

TOEKOMSTIG??:
-pardoes
-Raveleijn
- wat nog meer??

Goed hoor Efteling!

Offline steef9
Nieuwe series voor Efteling Media in 2010! O.a. "Marjolein en het geheim van het slaapzand" en "Nina & Oelie". MEER?

dit stond op snel efteling!
bron: snel efteling

Wereld Vol Wonderen

Meteen eventjes het bericht dat SnelEfteling.nl hierbij gaf.

Citaat Efteling Media krijgt nieuwe series 
woensdag, 23 juni 2010 22:59 
Zoals bekend zal binnen afzienbare tijd Efteling Media zich uitbreiden met het uitzenden van drie nieuwe series. Op korte termijn zullen Marjolein en het geheim van het slaapzand en Nina & Oelie te zien zijn. Later dit jaar, of begin volgend jaar, zullen we te maken krijgen met een miniserie rondom Raveleijn.

"Marjolein en het geheim van het slaapzand" stond eigenlijk gepland in maart 2010, maar haalde deze deadline niet. Het is niet bekend wanneer de serie nu uitgezonden zal worden, maar het zou niet vreemd zijn als dit aan het einde van het zomerseizoen zal gebeuren, om ook daarna de Bosrijkhuisjes mooi gevuld te houden.

Bovengenoemde serie zal bestaan uit twaalf afleveringen van ieder vijftien minuten en zullen een aantal weken lang uitgezonden worden op TROS Z@ppelin, het jeugdkanaal van de publieke omroepen. Of de serie later op DVD zal verschijnen is nog niet zeker. De serie richt zich voornamelijk op kinderen van zes tot acht jaar.

In deze serie is Klaas Vaak de magische toverformule kwijt die hij nodig heeft voor het maken van slaapzand. Hij hoeft enkel op zijn toverfluit te blazen en de spreuk zal weer omhoog komen zijn herinnering. Er is echter één probleem... de fluit is verdwenen! Slaapzand is echter erg belangrijk, kinderen zullen anders immers niet kunnen dromen! Hij is niet meer in staat om alle kinderen mooie dromen te geven, dus schakelt Klaas Vaak de hulp in van Marjolein en haar oma. Samen met haar vrienden Nicole en Marc start Marjolein een zoektocht naar het geheim van het slaapzand.

Naast deze serie zal over een tijdje ook "Nina & Olie" zijn plaats op de publieke omroep vinden. De serie vind haar oorsprong bij Carnaval Festival en doelt op kinderen van twee t/m vier jaar. Op TV zullen 26 afleveringen worden uitgezonden van 5 minuten.

De preview van "Marjolein en het geheim van het slaapzand" is HIER te bekijken.
De preview van "Nina & Olie" is HIER te bekijken.

Ik denk zelf dat deze serie erg mooi kan uitpakken. Het ziet er allemaal verzorgd uit en het zou me niets verbazen als hier flink wat geld in gepompt is. Vandaar dat ze het misschien uitstellen? Om het straks optimaal als commercieel doel te kunnen gebruiken?

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Hier, dit zijn nu echte serie's, ik zie dit (en ook in animatie vorm) veel liever dan die 5 minuten dingen.
Efteling, je bent nu echt goed bezig

En dit vind ik ook weer heel leuk ! Een beetje voor de "oudere jongeren".

Pagina: 1 van 8 (159 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8 >>