Forum: Den Haag - Tjomme

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>

Offline Tjomme
Vandaag ben ik het centrum van Den Haag ingetrokken, hier heb ik wat gewinkeld en natuurlijk foto's gemaakt 
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, en alvast bedankt voor het kijken 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Prachtige plaatjes, een genot om naar te kijken. Den Haag blijft mooi!

Offline GJV
Soms mag de bewerking ietsjes minder, zoals bij foto 2 waar het beeld gewoon een paarse omlijning heeft gekregen. Ook zitten er bij sommige foto's nog wat afsnijdingsfoutjes en staan sommige foto's een beetje scheef. Neemt niet weg dat er een paar pareltjes bij zitten, zoals foto 4. Prachtige plaat is dat!

Offline Tjomme
Beide bedankt voor de reactie 

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Carlo
Let er bij het zoeken naar een leuk standpunt op dat de foto interessant blijft om naar te kijken. Neem bijvoorbeeld foto 11: het gebouw is bijna niet meer te herkennen, terwijl de boom (naast dieptewerking) bijna niets meer toevoegt aan het geheel. Alleen een natuurliefhebber zou deze interessant vinden, om te kijken of er toevallig een beestje over de stam loopt. Foto 10 heeft dat eigenlijk ook wel een beetje.

Foto 7 zou ik nóg lager uitgesneden hebben. Als het puntje van de vlag er toch al niet opstaat, maakt dat niets meer uit. Dan hoeft er zoveel lucht niet meer op, je foto wordt dan spannender als het gebouw wat centraler komt te staan.

Foto 9 daarentegen is er eentje voor in een brochure of folder. Goed gekozen standpunt en mooie uitsnede! De rode vlek in het raam rechtsboven is het enige dat hier storend is, volgende keer ietsje meer naar links nemen als je zoiets ziet.

Foto 13 is ook mooi! Maar wordt nóg spannender als het beeld nóg verder links in de hoek komt te staan. Durf ook daar meer af te snijden zodat je relatief gezien meer lucht overhoudt. Dit bedoel ik:

Maar verder een leuke serie om naar te kijken, foto 4 en 12 zijn hier favoriet!
Bovenstaande opmerkingen zijn overigens niet om je af te kraken, he. Het zijn gewoon tips die er voor zorgen dat je volgende foto's nóg beter worden. 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Het Vuurwerk Festival in Scheveningen !!
Dit is een compilatie van de eerste 2 shows.
Japan en Korea !
Er volgen uiteraard meer video's.
TechnoSnufs zal ook dit weekend aanwezig zijn bij het vuurwerk festival in Scheveningen.

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>