Forum: Welke camera koop ik?

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 4 van 35 (700 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·33·34·35 >>

Offline JKroon
Citaat van: Carlo link: /forum/25/1875/78124 op: 23-04-2008 19:15:12

Ja hoor, het is zover...
ik heb vandaag een Sony Alpha 300 gekocht.

Vergeleken met Nikon en Canon blijkt dit apparaat op dit moment de beste kwaliteit foto's te leveren...

Perfecte camera Veel plezier ermee
Wijzelf hebben de Sony Alpha 100, de eerste op z'n rij dus

Offline Carlo
Mooi, ik heb een goede keuze gemaakt blijkbaar.

Op deze nieuwe zit live-view; dan kun je ook foto's maken via het schermpje, dus hoef je niet perse via de zoeker te fotograferen.

En dit schermpje is ook nog eens uit te klappen en te kantelen, zodat je bijvoorbeeld bij concerten foto's kunt maken over de hoofden van de bezoekers heen, terwijl je in het scherm toch kunt zien wat je doet.

En ook bij foto's die je maakt terwijl de camera op de grond staat, is dit heel handig. Dan hoef je zelf er niet achter gaan te liggen!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/25/1875/78225 op: 23-04-2008 21:32:51

En ook bij foto's die je maakt terwijl de camera op de grond staat, is dit heel handig. Dan hoef je zelf er niet achter gaan te liggen!

gheghe, dat is iets voor mij!

Ik ben zelf nog niet echt goed op foto gebied, dus vraag ik me af welke beter is de Canon eos 400D of Canon 450D. Hierbij gaat het niet om de Megapixels, maar om de functie's.

Offline Petra
De 450d is gewoon de nieuwere en verbeterde versie.

Offline tiksen
hoe duur is een spiegelreflex camera?

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Prijzen varieren enorm qua merk en qua type.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Ligt er nogal aan. De body meestal rond de 500/600 Euro, maar de lenzen, tja, die kunnen soms wel oplopen tot €2000

Offline Ruben
ligt eraan, maar reken maar zo snel op een €400+
voor de nikon D40, een goed beginners cameratje.

Citaat van: tiksen link: /forum/25/1875/78905 op: 26-04-2008 19:54:12

hoe duur is een spiegelreflex camera?

Je kunt natuurlijk ook bij google.nl spiegelreflex camera zoeken, en dan heb je altijd zo'n site waarop je kunt prijzenvergelijken, en dan zie je een ruim aanbod met verschillende camera's en prijzen.

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

Offline tiksen
wat is nou precies een spiegelreflex camera?

Kijk maar even op pagina 5 en 6 van dit topic

Offline Luc
Citaat van: boeing767 link: /forum/25/1875/76647 op: 17-04-2008 17:39:51

Ik heb gisteren een Canon EOS400D gekocht, iemand die deze al heeft en er me wat over kan vertellen?

Zie deze post nu pas, ik heb inderdaad een EOS 400D zoals Marjon zei.. nog niet zoheel lang dus veel kan ik er niet over vertellen. Maar als je een keer een vraag heb kan ik altijd kijken of ik je kan helpen

Offline Petra
Ik ken de 400D als een prima cameratje waar je lekkere plaatjes uit kan halen en makkelijk in gebruik.

Offline tiksen
Kun je op een Nikon D40 ook van die grote lenzen plaatsen?
En kan ik die wel aan? (eerst canon IXUS55 en dan Nikon d40)

Offline Petra
Jawel hoor. Zou alleen niet voor een D40 gaan, er zijn vrij weinig objectieven die daar op passen.Bovendien was Nikon ook niet tevreden over deze camera en is dat de rede dat de D40x kwam, het grootste verschil is het aantal megapixels.

Offline tiksen
Marjon wat raad jij dan aan als eerste spiegelreflex camera en dan niet zo heel duu?.
(geen 1000euro ehb ik dan over)

Offline Weavel
Citaat van: Petra link: /forum/25/1875/80467 op: 01-05-2008 18:04:35

Jawel hoor. Zou alleen niet voor een D40 gaan, er zijn vrij weinig objectieven die daar op passen.Bovendien was Nikon ook niet tevreden over deze camera en is dat de rede dat de D40x kwam, het grootste verschil is het aantal megapixels.

Dat merk je ook met garantie aan de prijs *shucks*

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Offline tiksen
Welke Spiegelreflex raden jullie aan onder de 1000 euro
en dan beetje een beginners camera. Waar ook later van die grote lenzen op kunnen.?

Offline Jasper
Vandaag heb ik een Canon EOS 400D gekocht.
Ben er direct mee aan de slag gegaan en ben er zeer tevreden over!
Ik heb om te beginnen ook de kitlens 18-55 mm erbij genomen. Mwa, het gaat, maar kon beter. Maar dat was al precies zoals ik dacht.
Nu even verder sparen voor een nieuwere lens.

Ik heb ook al een fijne tas erbij gepakt voor de camera en alle spulletjes eromheen.

Dus Tiksen, misschien ook iets voor jou?

Pagina: 4 van 35 (700 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·33·34·35 >>