Forum: Efteling 9 oktober 2016 - Remkoow

Pagina: 1 van 1 (3 items)
<< 1 >>

Vorige week zondag heb ik weer eens een bezoekje gebracht aan de Efteling. Het was prachtig weer, het was druk, en ik had m'n camera bij me. Vanwege de drukte hebben we weinig attracties gedaan en zijn we vooral rond Raveleijn, Baron 1898 en Piraña blijven hangen. Weinig woorden dit keer, maar wat meer aandacht voor de foto's, voornamelijk van eerder genoemde attracties. Alvast excuses voor het gebrek aan diversiteit.

Na aankomst hebben we eerst kaartjes gehaald voor de show van Raveleijn, waarna we geluncht hebben bij het Wapen van Raveleijn, om vervolgens de show te kijken. Na de vernieuwing hebben we Raveleijn slechts één keer bezocht, dus het werd wel weer eens tijd.

Daar zaten we net.

Olaf Grafhart.

Uitgang via de poort is echt wel heul veul beter dan achter Villa Volta langs door de speeltuin.

Of ik fan ben van de achterkant van Symbolica weet ik niet, maar van een afstandje wordt het echt een plaatje.

Het was druk, dus we zijn vooral Ruigrijk vrij snel doorgelopen.

Witte Wieven.

Achtbanen.

Het was rustig in de Piraña.

Baron 1898.

Whoei!

Vermaak bij de Piraña.

Kwijlbeelden.

Joris en de Draak.

Rust en stilte, hopelijk gaat het park eerst uitbreiden richting Strookrijk en blijft dit nog lang zo'n heerlijke plek.

Dit vind ik toch wel heel sterk van Baron 1898 hoor, die paden om het gat heen. Zo fijn om hier in het zonnetje gewoon lekker te kijken.

Daar gaan ze.

En daar zijn ze weer. Met Witte Wieven.

En nog een keer.

En nog een keer.

En voor vandaag een laatste blik op Baron 1898.

Met enkel een lunch, een show Raveleijn, een ritje Baron 1898, een ritje Vogel Rok en een vlucht in de Pagode hebben we ons de hele middag prima vermaakt. En daarom houden we zo van de Efteling.

Offline Marwin
Moderator
Toffe plaatjes Remko!

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Citaat van: Marwin link: /forum/19/25261/810175 op: 02-11-2016 11:45:23
Toffe plaatjes Remko!

Danku!

Pagina: 1 van 1 (3 items)
<< 1 >>