Forum: 5e zomeravond Zeven Pleinen Festijn

Pagina: 1 van 2 (13 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 1 van 1 (7 items)
<< 1 >>

Offline Nozomu
Hoi hoi iedereen.

Ik was gisteravond voor de tweede maal bij het zeven pleinen festijn en dit keer heb ik wel mijn camera meegenomen met volgend resultaat:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Tips en feedback zijn weer welkom!

Okami Youkai

Offline GJV
Wouw! Mooie foto's Marijn! Hoewel ik soms het idee heb dat je avondfoto's wat helderheid missen een een beetje eentonig zijn van kleur, zijn je dag foto's erg leuk om te zien. Originele standpunten, mooi scherp, mooi van kleur!

Moderator
Die laatste plaat is super

Op de andere foto's vind ik bij tijden je bewerking nog steeds iets te donker naar mijn smaak

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Een mooie serie, alleen ik zie iets aan nr3 maar kan mn vinger er niet opleggen wat.... trouwens foto 10 met die lucht is mijn favoriet

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Offline Nozomu
Citaat van: Moriarty link: /forum/19/23068/740241 op: 12-08-2013 10:57:36

Op de andere foto's vind ik bij tijden je bewerking nog steeds iets te donker naar mijn smaak

Dat is een kwestie van smaak.
Ik vind dat donkerdere juist wat toevoegen 

EDIT: heel erg bedankt voor de leuke reacties! 

Okami Youkai

Offline Daan
Zeer nette serie. De foto's zijn naar mijn idee nog redelijk donker. Wel heb je leuk gespeeld met nabewerking en compositie.

De HDR/foto van het Carrouselpaleis is naar mijn idee erg donker en heeft een soort waas in de foto. In vergelijking met mijn HDR die ik laatst maakte van het carrouselpaleis (die wel erg belicht is) denk ik dat de ideale HDR van het carrousel eruit komt als we tussen deze twee vormen van belichting in zouden gaan zitten.

Al met al: Netjes gedaan.

Ahhhh!

Offline Nozomu
Die waas krijg ik heel vaak met HDR.

Ik ben ook nog op zoek naar tips over HDR, want het wil nog niet altijd lukken.

Okami Youkai

Pagina: 1 van 1 (7 items)
<< 1 >>