Forum: 20-07-2013 | Zeven Pleinen Festijn (2) | Moriarty

Pagina: 1 van 3 (19 items)
<< 1·2·3 >>
Pagina: 1 van 1 (7 items)
<< 1 >>

Moderator
Hallo allemaal,

Samen met Johan, Daan, Nadia, Eric en Carlo een geweldig gezellige dag gehad op onze eerste (en voor ons enige) Zeven Pleinen Festijn.
Uiteraard ging het statief mee samen met de andere foto-spulletjes.

Super bedankt allemaal voor een gezellige dag!

Gelukkig hebben we de foto's nog:

Bij het vallen van de avond kwam al gauw het statief uit de tas, onderstaande foto's zijn allen HDR's maar dan wel soft HDR aangezien ik niet van harde HDR's hou

Tot slot nog een paar plaatjes van Aquanura, waar we helaas te laat aankwamen vanwege onze sessie in het sprookjesbos (allen zijn geen HDR)...

Bedankt voor het kijken, reacties zijn altijd welkom

Gr. Moriarty

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Offline Carlo
Prachtig prachtig prachtig!
En gelukkig alleen maar soft-HDR, vind ik persoonlijk ook veel mooier!

Ik heb op de kwaliteit van je fotografiekunsten niets aan te merken, maar één dingetje moet ik even kwijt: ál je avondfoto's hellen lichtjes naar links, ze zijn niet recht. Statief-issue?

En verder, wat ik ook al tegen Linda zei: zó jammer dat jullie ver weg wonen, van mij mag zo'n gezellige avond elke week wel.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Moderator
Je hebt een punt Carlo, dat gaan we even fixen!

Was me niet eens opgevallen haha!

Wij willen ook wel elke week naar het Zeven Pleinen Festijn, maar goed verhuizen gaat niet makkelijk met werk en oppas enzo
Desalnietteplus mis ik de gezelligheid wel heel erg

EDIT: Ze staan nu recht

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Schitterende reeks.
eindelijk een HDR reeks die er niet geforceerd uitziet.
niet de beste woordkeuze misschien maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.

Moderator
Bedankt!

Ennuh begrijp precies wat je wilt zeggen hoor met geforceerde HDR's

Offline hitoro
Schitterende serie Dennis, de HDR zijn inderdaad niet TE maar net goed.

Intrested in some kind of fruit company..... 

Kijk ook eens op www.hitoro.nl/efteling voor meer Efteling Foto's

Offline Luuk
Wat vind ik het zonde van die lijst. Pracht foto's! zonde dat je er niet vaker kan zijn...

Pagina: 1 van 1 (7 items)
<< 1 >>