Forum: Villa Pardoes 27-07-2011 (Olifant Anton Pieck plein)

Pagina: 1 van 4 (35 items)
<< 1·2·3·4 >>
Pagina: 1 van 2 (24 items)
<< 1·2 >>

Vandaag was ik als gast van een bedrijf bij Villa Pardoes om mee te helpen om een middag te organiseren voor de kinderen. Ik moet nog een stukje overleggen met het bedrijf voor de overige foto's, maar foto's waar niemand op staat moet geen probleem zijn. Ik kreeg naast de kans om in de Villa te zijn ook een mogelijkheid om even in de tuin te lopen om onze oude vertrouwde Anton Pieck plein olifant op de foto te zetten. Helaas is het verval hiervan enorm te zien en is het niet meer in gebruik als waterornament, maar ik wil jullie de nostalgie niet onthouden. Ow ja, kijk eens in de boekenkast en let eens op de schrijvers, wat valt je op?

(t/m het koffiezetapparaat zijn de foto's geschoten door grootvaderlaaf)

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: laafmaster link: /forum/19/17668/585650 op: 27-07-2011 23:58:15

Ow ja, kijk eens in de boekenkast en let eens op de schrijvers, wat valt je op?

uhhhmm.. geen enkel Efteling gerelateerd boek?

Overigens erg leuk om de Olifant weer eens terug te zien.
Ik moet met schaamrood op de kaken bekennen dat ik niet eens wist dat hij nog "gebruikt" wordt.
Heb me wel altijd afgevraagd wat er nu mee gebeurd was... bij deze is dit mysterie opgelost!

"Hahaha, haa, dan kan ik eindelijk eens flink doorlopen," riep Springkuit,

Inderdaad leuk dat de olifant nog steeds in gebruik is al is het zonder water.
Had nog nooit foto's van de binnenkant van de villa gezien maar het ziet er zeker uit dat die kids zich daar goed kunnen vermaken.
Bedankt voor deze serie.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: Springkuit link: /forum/19/17668/585658 op: 28-07-2011 00:06:44

uhhhmm.. geen enkel Efteling gerelateerd boek?

Half goed Als je boeken als Kruimeltje niet mee rekent.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

stond er nou tussen de boeken 'ANNE FRANK?' Is dat een boek over anne? Want het leek bijna alsof de schrijverster anne was

''Met de meeste hoogachting, uw trouwe lakei....''

Hintje: zoek het iets dichter bij de Efteling.

Nou sorry ik zie hem niet.

''Met de meeste hoogachting, uw trouwe lakei....''

Er staan geen sprookjesboeken tussen of bedoel je het niet zo?

Het enige wat mij opvalt is linksboven veel boeken van Paul van Loon.

Overigens leuk om eens te zien hoe het er daar uit ziet!

Boeken van Paul Van Loon?

Citaat van: DeZoeteKaramella link: /forum/19/17668/585671 op: 28-07-2011 00:46:23

Overigens leuk om eens te zien hoe het er daar uit ziet!

Je was me voor

De machtige Vogel Rok strekt zich uit. Hij spreidt zijn vleugels en slaakt een ijselijke kreet… KKraaaaaa…Volgende Efteling bezoek:

Citaat van: DeZoeteKaramella link: /forum/19/17668/585671 op: 28-07-2011 00:46:23

Inderdaad, maar op alle drie de planken staan ze, ook van het Griezel Genootschap.

Nou, zo te zien kunnen zieke kindjes hier heerlijk spelen, wat een walhalla!
Zeker die glijbaan is abnormaal leuk
Eerlijk gezegd wist ik ook niet dat olifantje hier stond, arm ding. Het lijkt wel op een Piecks muurtje!

Offline Marge
Wat leuk om de Villa een keer van binnen te kunnen zien en super dat ze de olifant een tweede leven gegeven hebben. Is een van de dingen die ik me goed herinner van vroeger

Moderator
Villa Pardoes is mooi!!!

Ze moeten die ouwe trouwe olifant wel een opknapbeurt geven hoor!

Dit vind ik zielig

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Leuk om de Villa ook eens langs deze kant te bekijken!
En tja die olifant....hij lijkt meer dood dan levend als je het mij vraagt. (mag wel opgeknapt worden)

18x Efteling 2012

Efteling.......what else?

Offline Elske
Zo, er is veel in de Villa veranderd, maar toch ook weer niet..
Ik ben er een aantal jaar geleden ook geweest, het blijft toch herkenbaar

Villa pardoes is toch ook wel een heel mooi gebaar aan de families van de gehandicapten kinderen, zo zit je in de efteling, zo zit je in het kinderwalhalla ''villa pardoes''. En ja, de olifant... Een beetje kleurloos en afgebrokkeld, dus een beurtje zo niet misstaan, maar ik ben al lang blij dat ie nog een functie heeft

Ik begin jaloers te worden op die kindertjes  .

WAAROM STAAT DIT HIER? IK BEN NIET GOED MET ONDERSCHRIFTEN?!?!?!??!?

Offline Carlo
Citaat van: arian24 link: /forum/19/17668/585764 op: 28-07-2011 13:10:24

Ik begin jaloers te worden op die kindertjes  .

Ik zal hier de humor maar van inzien, en er van uit gaan dat het sarcastisch bedoeld is?  
Ik denk niet dat er hier iemand met die kinderen zou willen ruilen, ze zitten daar niet voor niets.
Ook al begrijp ik een beetje wat je bedoelt; waarschijnlijk vind je het er gewoon leuk uit zien. 

En hartstikke leuk dat we eindelijk weer plaatjes zien van onze olifant, al is-ie wel flink gehavend.
Zo te zien heeft zijn slurf er ook al af gelegen.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Wat leuk om dat eens van dichtbij te mogen bekijken.
Als ik het zo bekijk, is het mooi opgezet, praktisch en toch sfeervol.

Voor mij persoonlijk vond ik de foto's van de olifant helemaal top, omdat ik daar zoveel herkenning van vroeger mee heb.

Pagina: 1 van 2 (24 items)
<< 1·2 >>