Forum: D5Z Verzamelgids: verzamelaars verzamelt u!

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 5 van 34 (661 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·32·33·34 >>

Offline RamonH
Iets kleins dat het mailen niet waard is, maar de naam van de nar van Carnaval Festival, die op nogal wat souvenirs in de Verzamelbank voor komt, spel je als Jokie en niet als Joki.

Efteling 1985-1998 ??x · 1999 26x · 2000 45x · 2001 28x · 2002 46x · 2003 58x · 2004 39x · 2005 35x · 2006 23x · 2007 26x · 2008 33x · 2009 40x · 2010 26x · 2011 29x · 2012 24x

Wat ik tegen kom zal ik direct ff veranderen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Carlo
Je hebt gelijk, wordt meteen veranderd in de Verzamelbank.
Dit zijn tips waar ik wat aan heb!!!  

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Was er eentje tegengekomen Die is omgezet.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

De wegwijzers van het personeel staan nu onder "Personeelsbladen" bij "Tijdschrijften".
Is het niet handiger om bij boeken nog een speciale rubriek te maken als "Personeelsuitgaves"?
Ik heb sowieso nog wel wat van die boekjes, dus als je er wat meer hebt is zo'n rubriek al helemaal de moeite waard lijkt me.

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Offline Carlo
Citaat van: pieterc link: /forum/18/4343/116280 op: 19-08-2008 09:20:21

De wegwijzers van het personeel staan nu onder "Personeelsbladen" bij "Tijdschrijften".
Is het niet handiger om bij boeken nog een speciale rubriek te maken als "Personeelsuitgaves"?
Ik heb sowieso nog wel wat van die boekjes, dus als je er wat meer hebt is zo'n rubriek al helemaal de moeite waard lijkt me.

Aangezien het uitgaves zijn die om de zoveel tijd verschijnen, zijn het dus tijdschriften.
En gezien de slappe omslag willen we de personeelsbladen (de naam zegt het al: blad) niet bij de boeken zetten.
In tijdschriften worden vaak nieuwtjes verteld en actuele zaken. De inhoud van boeken is tijdloos.

Maar als jij nog van die dingen thuis hebt liggen: kijk even wat er al tussen staat, en dan ontvangen we graag scans van de rest!
Alvast bedankt weer voor de moeite.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/18/4343/116471 op: 19-08-2008 18:07:25

Aangezien het uitgaves zijn die om de zoveel tijd verschijnen, zijn het dus tijdschriften.
En gezien de slappe omslag willen we de personeelsbladen (de naam zegt het al: blad) niet bij de boeken zetten.
In tijdschriften worden vaak nieuwtjes verteld en actuele zaken. De inhoud van boeken is tijdloos.

Ik had het eigenlijk over de wegwijzers. Die kleine boekjes .
Volgens mij hebben die wel een harde kaft, en ze zijn ook redelijk tijdloos (behalve plattegrond en evt. medewerkers).
Je ziet vanavond wel weer wat verschijnen in je mail. 

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Offline TheF4
Moderator
Oke, een kleine aanpassing gedaan binnen de verzamelbank. Aangezien alle 10.000 + pop-up blokkers nogal wat problemen hadden met ons PDF download dingetje heb ik ff een kleine aanpassing gemaakt in de code. De PDF wordt nu niet meer in een POP-UP geladen maar direct in het scherm wat al open stond. Om vervolgens terug te keren naar de website dient de back knop te worden gebruikt.

www.TheF4.com

Offline Carlo
Citaat van: pieterc link: /forum/18/4343/116491 op: 19-08-2008 18:45:06

Ik had het eigenlijk over de wegwijzers. Die kleine boekjes .
Volgens mij hebben die wel een harde kaft, en ze zijn ook redelijk tijdloos (behalve plattegrond en evt. medewerkers).
Je ziet vanavond wel weer wat verschijnen in je mail. 

Okee, nu begrijp ik het. Volgens mij heb ik bij jou onlangs zo'n ding gekocht via Marktplaats... 
Je bedoelt die kleine boekjes met die rinbandjes?

Daar heb ik inderdaad over nagedacht, maar omdat dit zo'n specifieke dingen zijn die echt speciaal voor personeel uitgegeven worden, heb ik toch besloten om ze bij de rest van de personeel-info dingen te zetten.
In principe heb je natuurlijk helemaal gelijk, maar nu staan de personeeldingen bij elkaar. Snap-ie?

Offline Jasper
Die wegwijzers van dit jaar, hebben geen ringbanden

Ook nog een foutje tegengekomen: Op de voorpagina van de verzamelbank staat de pagina 'Recent uitgekomen'.
Hierbij staat onderaan augustus de 2 boekjes Doornroosje en Repelsteelje. Ik weet te melden dat deze al in juli in de winkels lagen. Dus ze zijn minstens van die maand.

Offline Carlo
Citaat van: Jasper link: /forum/18/4343/116543 op: 19-08-2008 20:15:59

Ook nog een foutje tegengekomen: Op de voorpagina van de verzamelbank staat de pagina 'Recent uitgekomen'.
Hierbij staat onderaan augustus de 2 boekjes Doornroosje en Repelsteelje. Ik weet te melden dat deze al in juli in de winkels lagen. Dus ze zijn minstens van die maand.

Maarten was waarschijnlijk helemaal in de wolken, want de dag dat hij de boeken kocht, heeft hij ingevuld als release-datum.
Wordt meteen veranderd!

Citaat van: Carlo link: /forum/18/4343/116507 op: 19-08-2008 19:29:13

Okee, nu begrijp ik het. Volgens mij heb ik bij jou onlangs zo'n ding gekocht via Marktplaats... 
Je bedoelt die kleine boekjes met die rinbandjes?

Nee, ik bedoel echt die personeelsboekjes, waarin informatie staat die het personeel moet weten.
Een boekje zo groot als een ansichtkaart, met (meestal?) pardoes voorop.

Edit: Ja, die van 1997 is met ringbandjes. Die van 1998 niet meer.

Offline Carlo
Pieter, als je scans zou willen maken van die Personeelsboekjes, met daarbij het jaartal vermeld... heel graag!

Dankzij Pieter is de Verzamelcatalogus zowiezo al weer uitgebreid.

- Bij de stenen beeldjes zijn een aantal nieuwe items verschenen
- En er is alweer een nieuwe rubriek ontstaan: Gelukszakjes.

Citaat van: Carlo link: /forum/18/4343/116559 op: 19-08-2008 20:52:19

Maarten was waarschijnlijk helemaal in de wolken, want de dag dat hij de boeken kocht, heeft hij ingevuld als release-datum.
Wordt meteen veranderd!

Half waar.
Ik haalde ze op de 16 augustus, bij mijn vraag aan de kassiere sinds wanneer ze gekomen waren zei ze dat dat een week geleden was. Ik ben dus uitgegaan van 16 augustus - 1 week = augustus 2008 (had geen verdere datum genoemd)

Offline Jasper
Citaat van: laafmaster link: /forum/18/4343/116607 op: 19-08-2008 22:58:45

Half waar.
Ik haalde ze op de 16 augustus, bij mijn vraag aan de kassiere sinds wanneer ze gekomen waren zei ze dat dat een week geleden was. Ik ben dus uitgegaan van 16 augustus - 1 week = augustus 2008 (had geen verdere datum genoemd)

Ah, zo zou jet ook kunnen, dat ze pas in Augustus in de winkels in de Efteling lagen.
Maar in juli lagen ze al bij de supermarkt

@Pieter/Carlo: hebben jullie ook het personeelsboekje van 2008?

Offline Carlo
Citaat van: Jasper link: /forum/18/4343/116912 op: 20-08-2008 20:08:18

@Pieter/Carlo: hebben jullie ook het personeelsboekje van 2008?

Nee! Dus kom maar op met die scan! 
En dat geldt voor alle andere personeelsboekjes ook, die momenteel niet op de lijst staan.
Ik vul ze namelijk heel graag aan als het even kan...

Citaat van: Jasper link: /forum/18/4343/116912 op: 20-08-2008 20:08:18

Ah, zo zou jet ook kunnen, dat ze pas in Augustus in de winkels in de Efteling lagen.
Maar in juli lagen ze al bij de supermarkt

En volgens mij heb jij het over de nieuwe SprookjesBOOM-boeken.
Wij hebben het hier over de nieuwe Sprookjesboeken van Doornroosje en Repelsteeltje. En die liggen toch niet in de supermarkt?

Offline Jasper
Scan komt er zo snel mogelijk aan
Nee, ik heb het echt over deze twee boekjes:  een en twee
Deze lagen bij de PLUS in Simpelveld, de prijs weet ik niet en ook niet of ze elders ook verkrijgbaar zijn.

Citaat van: Jasper link: /forum/18/4343/116924 op: 20-08-2008 20:25:30

Scan komt er zo snel mogelijk aan
Nee, ik heb het echt over deze twee boekjes:  een en twee
Deze lagen bij de PLUS in Simpelveld, de prijs weet ik niet en ook niet of ze elders ook verkrijgbaar zijn.

Hier in de c1000 en kantoorboekhandel (kleintje maar ) niet. Zou je aub nog eens kunnen kijken
hoe duur ze zijn? Als het veel voordeliger is..

Offline laszlo
Ik zie nu pas dat er een 360 graden mogelijkheid is bij het beeld van het huis van de vijf zintuigen. Top werk!

Life must be lived as we go along. The station will come soon enough. - Robert J. Hastings - 1981

Klopt, deze functie staat ook al bij de Pardoes spaarpot op schatkist.
In de toekomst komen er meer

Pagina: 5 van 34 (661 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·32·33·34 >>