Forum: D5Z Verzamelgids: verzamelaars verzamelt u!

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 27 van 34 (661 items)
<< 1·2·3·22·23·24·25·26·27·28·29·30·31·32·33·34 >>

Offline Carlo
Citaat van: Remkoow link: /forum/18/4343/629203 op: 16-12-2011 17:07:40

Dat was snel. Wanneer worden de spullen toegevoegd waarvoor ik 12 oktober en 27 november foto's heb gestuurd?

Volgens de planning nog vóór Kerst. Alleen weet ik niet van welk jaar. 
Grapje, ik zal er dit weekend naar kijken, komt in orde.

EDIT: ik heb het meteen maar aangepakt, het Zomerhoedje van 2007 en de Wintersjaal van vorige maand staan nu ook in de gids.

Met dank aan Remkoow! 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline apple
Je hebt het zeker wel druk carlo, met al die dingen toevoegen

Is het eventueel ook een idee brieven en emveloppen ook toe te voegen aan de verzamelgids? Ik heb er hier nog wel een hoop dus kan ik eventueel insturen. heb hier nog meer wat ik binnenkort nog wel zal opsturen

Blog: pompidom

Offline Carlo
Citaat van: apple link: /forum/18/4343/629241 op: 16-12-2011 19:45:45

Je hebt het zeker wel druk carlo, met al die dingen toevoegen

Is het eventueel ook een idee brieven en emveloppen ook toe te voegen aan de verzamelgids? Ik heb er hier nog wel een hoop dus kan ik eventueel insturen. heb hier nog meer wat ik binnenkort nog wel zal opsturen

Dat was één van de volgende plannen inderdaad, ik heb die rubriek al aan laten maken.
Ik heb er zelf ook een aantal liggen, maar als jij goede kwaliteit scans kunt maken (scans, géén foto's) dan zijn ze van harte welkom!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline apple
Scans moet goedkomen, heb er sinds vandaag zelf een en hij werkt prima.
Je ziet het e-mailtje binnenkort wel verschijnen dan

[font=courier]is inmiddels ook opgegaan.[/font]

www.pinparade.nl heeft nu ook een eigen pin.

Offline Carlo
Check, is aangepast. Dank voor de oplettendheid.
Overigens mogen dit soort zaken ook via mijn mail of pm gemeld worden, geen probleem.

Offline apple
Hoe is trouwens het plan met de brieven. Heb er nu een aantal ingescand en emvloppen enzo. Maar gaat het echt om elke brief, of vooral het briefpapier? Want ik heb natuurlijk brieven van zomer en winter met alleen andere tekst dus. Maar komen die er allemaal op (lijkt mij wel leuk dus) of is dat niet de bedoeling?

Offline Carlo
Citaat van: apple link: /forum/18/4343/631705 op: 26-12-2011 21:30:30

Hoe is trouwens het plan met de brieven. Heb er nu een aantal ingescand en emvloppen enzo. Maar gaat het echt om elke brief, of vooral het briefpapier? Want ik heb natuurlijk brieven van zomer en winter met alleen andere tekst dus. Maar komen die er allemaal op (lijkt mij wel leuk dus) of is dat niet de bedoeling?

Nee, het gaat over het briefpapier (het ontwerp dus), en niet over de inhoud.

Offline apple
Is het niet toch leuker te doen met elke brief? Voor de iets wat te doorgeslagen fans die alles met efteling erop bewaren Ik zou ze graag allemaal ook digitaal inventariseren

Offline Carlo
Citaat van: apple link: /forum/18/4343/631713 op: 26-12-2011 22:30:52

Is het niet toch leuker te doen met elke brief? Voor de iets wat te doorgeslagen fans die alles met efteling erop bewaren Ik zou ze graag allemaal ook digitaal inventariseren

Hmmm... is daar bij meerdere verzamelaars behoefte aan? Meld het ons even.

Offline Marwin
Moderator
Misschien - mocht daar behoefte aan zijn - is dat wellicht meer iets voor de bieb. Daar is het mogelijk tekstueel door te zoeken, verzamelgids niet.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline apple
Citaat van: Marwin link: /forum/18/4343/631717 op: 26-12-2011 22:44:34

Misschien - mocht daar behoefte aan zijn - is dat wellicht meer iets voor de bieb. Daar is het mogelijk tekstueel door te zoeken, verzamelgids niet.
Of beide lijkt me inderdaad ook wel wat voor de bieb dan.

Offline Carlo
Heeft iemand een suggestie hoe we de nieuwe pin gaan noemen die op de Starterset zit die op 31 december is uitgekomen?

Citaat van: Carlo link: /forum/18/4343/634832 op: 06-01-2012 12:21:31

Heeft iemand een suggestie hoe we de nieuwe pin gaan noemen die op de Starterset zit die op 31 december is uitgekomen?

De efteling nostalgie pin?

Dat is toch die ronde, 60 jaar pin? Of denk ik nu verkeerd? Never mind!

Offline Carlo
Dank voor de suggestie(s), maar het is "Sprookjesbos Nostalgie" geworden.
Dit omdat er al een andere nostalgie-set verkrijgbaar was.
Ik wacht nog even af wat de Efteling met de benaming doet, deze kan altijd nog aangepast worden.

Hoe dan ook, alle nieuwe pins van 31 december en 1 januari zijn zojuist in de Verzamelgids gezet.
Het overzichtje is HIER te bekijken. Vinken maar! 

Tevens is de laatste WinterEfteling-pin voorzien van een nieuwe afbeelding, omdat de vorige niet scherp genoeg was.

Offline apple
Binnenkort eens halen dan, kan ik gaan vinken

Hopenlijk komen er binnenkort ook de rij spullen die ingestuurd zijn op, dat wordt nog meer vinken dan.

Is er overigens ook nog behoefte aan reclamemateriaal zoals wat in de AH gehangen heeft?

Offline Carlo
Naast de nieuwste pins die toegevoegd zijn, heb ik vandaag nog wat uurtjes besteed aan extra zaken die voor veel mensen waarschijnlijk wel heel prettig zullen zijn. Ten eerste is er bij enkele pins een nieuwe afbeelding gefotografeerd, omdat de oude simpelweg niet goed genoeg van kwaliteit waren.
Maar ik heb nog wat extra's gedaan: van een aantal pins zijn er namelijk twee of drie verschillende versies uitgebracht, waarbij het verschil eigenlijk alleen maar aan de ACHTERZIJDE van de pin te zien is. Vanaf nu staat bij de betreffende pins ook een afbeelding van die achterzijde, zodat je thuis kunt checken welke versie je hebt óf nou eindelijk kunt zien hoe die achterzijdes er nou eigenlijk uit zien!

Een overzichtje van alle wijzigingen/toevoegingen:

Wapenschild: nieuwe duidelijkere afbeelding toegevoegd.

Wijzende Pardoes: nieuwe duidelijkere afbeelding toegevoegd + een afbeelding van de verschillende achterzijdes.
Zie Wijzende Pardoes eerste uitgave en Wijzende Pardoes heruitgave.

Pardoes de Tovernar: nieuwe afbeelding toegevoegd + een afbeelding van de verschillende achterzijdes.
Zie Tovernar Productions-uitgave en Tovernar Sprookjesbos-uitgave.

Schatkamer van de Sprookjes 1999: nieuwe afbeelding toegevoegd + een afbeelding van de verschillende achterzijdes.
Zie Schatkamer ongenummerd en Schatkamer genummerd (heruitgave).

EftelinGouwen: nieuwe afbeelding toegevoegd + een afbeelding van de verschillende achterzijdes.
Zie EftelinGouwen nr. 001-500 en EftelinGouwen nr. 501-1000.

Zomeravond Pardoes met lichtjes: nieuwe afbeelding toegevoegd + een afbeelding van de verschillende achterzijdes.
Zie Zomeravond 2003 en Zomeravond 2004.

Zomeravond Pardijn met lichtjes 2004: nieuwe afbeelding toegevoegd.

Lopende Pardoes: nieuwe duidelijkere afbeelding toegevoegd + een afbeelding van de verschillende achterzijdes.
Zie Lopende Pardoes geruite achterzijde, Lopende Pardoes zilveren achterzijde, Lopende Pardoes zwarte achterzijde.
Aangezien nu van elke versie ook een nieuwe voorzijde-foto is geplaatst, is goed te zien dat de zilveren versie een iets dunner getekende voorzijde heeft.

Druk voor de zekerheid bij elk item even op F5, dan ververst de pagina.

In de Efteling heette de pin anders volgens mij. Weet alleen de naam niet meer.

Offline Carlo
De gegevens van de Anton Pieck pin zijn ondertussen ook aangepast, de oplage is verhoogd naar 500 stuks.

EDIT: de koord-pin blijkt in de Efteling "Sprookjespark de Efteling" te heten.
Hij is onder deze naam dan ook verhuisd naar de rubriek Diverse in het pingedeelte.

Met dank aan Ronald71. 

Pagina: 27 van 34 (661 items)
<< 1·2·3·22·23·24·25·26·27·28·29·30·31·32·33·34 >>