Forum: D5Z Verzamelgids: verzamelaars verzamelt u!

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 25 van 34 (661 items)
<< 1·2·3·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·30·32·33·34 >>

Offline Daan
Ik heb vandaag op de Toyota dag ook nog een hoop items gescoort.
Een nieuwe plattegrond (met Toyota onderdelen en attracties erop) en een tas met een Efteling-print erop, samen met het Toyota logo.

Zal ik daar ook foto's van maken en opsturen?
En naar wie zou ik dit eventueel moeten doen?

Ahhhh!

Offline Carlo
Citaat van: Vrolijke Noot link: /forum/18/4343/610089 op: 08-10-2011 19:59:24

Zeg, ik kocht vorige week een CD van de familie Vermeer (Dinershow) op de Eftelingbeurs! Ik ging net even kijken in de verzamelgids maar hij staat er nog niet tussen. Ik kan hem van alle kanten inscannen en mailen? Hebben jullie daar wat aan?

Citaat van: Daan link: /forum/18/4343/610122 op: 08-10-2011 22:28:45

Ik heb vandaag op de Toyota dag ook nog een hoop items gescoort.
Een nieuwe plattegrond (met Toyota onderdelen en attracties erop) en een tas met een Efteling-print erop, samen met het Toyota logo.

Zal ik daar ook foto's van maken en opsturen?
En naar wie zou ik dit eventueel moeten doen?

Van beide zaken mogen scans / foto's opgestuurd worden naar carlo@vijfzintuigen.nl

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Frans
Vanaf vandaag in de Verzamelgids:

[list]
[li]Wonderwaardigheden 2011 (03) [/li]

[/list]

en weer een pin op, deze namelijk:

Van de "Guus Garnaal"-versie van deze pin zijn er nog een stuk of 10 en niet meer bij te bestellen.

www.pinparade.nl heeft nu ook een eigen pin.

Offline Weeke
Ik heb vanmiddag een kaartje bij de HEMA gekocht.
Daar kreeg je nog een 'omhulsel' bij.
Die zal ik straks wel inscannen en opsturen

Zijn de foto;s van mij trouwens nog goed aangekomen?
Ik heb er nog niks van gehoord

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Offline Carlo
Citaat van: Weeke link: /forum/18/4343/612886 op: 18-10-2011 20:12:59

Zijn de foto;s van mij trouwens nog goed aangekomen?
Ik heb er nog niks van gehoord

Die zijn goed aangekomen, maar moeten nog steeds geplaatst worden.
Komt goed. 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline TheF4
Moderator
Vanaf vandaag is er een nieuw onderdeel beschikbaar binnen de verzamelgids van VijfZintuigen. Verzamelaars kunnen vanaf nu ook items te koop aanbieden en veilen. Het nieuwe onderdeel is hier te vinden en is tevens opgenomen aan de linkerkant van de verzamelgids.

Het betreft een eerste versie van het verkoop / veiling systeem. Bij deze dus de vraag om eventuele opmerkingen / verbeteringen hier te plaatsen zodat we ze in een volgende update mee kunnen nemen.

Veel plezier met het verkopen / veilen van diverse verzamelitems.

www.TheF4.com

Bij dreamland kreeg je een stickervel van VTM Kzoom er staat ook een plekje raveleijn vermeld met de ruiters .

www.bobfans.be

Ah kijk aan, die ga ik zeker een keer gebruiken voor al mijn dubbele spullen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Ik kan de einddatum niet veranderen. blijft op 00-00-000 00:00 staan.

Oops. Foutje van mezelf. moet natuurlijk 30-11 invullen ipv 31-11

Als ik de lijst bekijk in de verzamelgids met de personen die de pin hebben dan krijg ik een raar tekentje ipv de logo om de persoon een pm te sturen. Hetgeen wat voor de naam staat.

En is er een mogelijkheid om bij je telefoonnummer in je profiel een knop te maken met: Toon mij niet bij de advertenties? Zodat ik wel kan blijven smsen naar het livetopic maar dat ik niet elke keer het nummer weg moet halen bij een advertentie?

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: Davey_JF link: /forum/18/4343/616949 op: 02-11-2011 13:22:26

Als ik de lijst bekijk in de verzamelgids met de personen die de pin hebben dan krijg ik een raar tekentje ipv de logo om de persoon een pm te sturen. Hetgeen wat voor de naam staat.

En is er een mogelijkheid om bij je telefoonnummer in je profiel een knop te maken met: Toon mij niet bij de advertenties? Zodat ik wel kan blijven smsen naar het livetopic maar dat ik niet elke keer het nummer weg moet halen bij een advertentie?

De puntjes staan op mijn lijstje.

www.TheF4.com

Bij de volgende advertenties staat: nog 34 dagen. terwijl het tot 31 december is. Is volgens mij nog wel iets meer dan 34 dagen.
http://verzamel.vijfzintuigen.nl/index.tpl?page=verkoop&item=30
http://verzamel.vijfzintuigen.nl/index.tpl?page=verkoop&item=31
http://verzamel.vijfzintuigen.nl/index.tpl?page=verkoop&item=29

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: Davey_JF link: /forum/18/4343/617001 op: 02-11-2011 16:41:28

Bij de volgende advertenties staat: nog 34 dagen. terwijl het tot 31 december is. Is volgens mij nog wel iets meer dan 34 dagen.
http://verzamel.vijfzintuigen.nl/index.tpl?page=verkoop&item=30
http://verzamel.vijfzintuigen.nl/index.tpl?page=verkoop&item=31
http://verzamel.vijfzintuigen.nl/index.tpl?page=verkoop&item=29

Het aantal dagen klopt inmiddels weer

www.TheF4.com

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: Davey_JF link: /forum/18/4343/616949 op: 02-11-2011 13:22:26

De DM ballonnetjes doen het inmiddels ook weer in de verzamelgids

www.TheF4.com

Offline apple
Ik had een ideetje om de verzameling in te voeren iets makkelijker te maken.
Ik heb zelf best een finke verzameling en er staat amper wat in de verzamelgids. Nu wil ik alles gaan invoeren zeg maar. Alleen poe, dat is een werk!

Ik dacht, als je nu zeg maar een rijtje fotoboekjes in wilt voeren. Dat je dan kiest voor boeken, en dat je dan lijst met boeken krijgt waaronder jaarboekjes. en dat je dan een pijltje naar beneden hebt die je aan kunt klikken en dan snel in kunt voeren hoeveel je er van hebt, of dat je naar dit artikel op zoek bent.

Eventueel kan ook dat je onderaan de pagina ook de lijst met jaarboekjes krijgt zodat je niet terug hoeft naar de vorige pagina om de volgende die in je verzameling zit aan te klikken.

En misschien zou iets meer informatie over de items leuk zijn. Geen idee wat, maar gewoon, misschien een leuk weetje ofzo wat er toevallig is.

Blog: pompidom

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: apple link: /forum/18/4343/619041 op: 09-11-2011 18:51:14

Ik dacht, als je nu zeg maar een rijtje fotoboekjes in wilt voeren. Dat je dan kiest voor boeken, en dat je dan lijst met boeken krijgt waaronder jaarboekjes. en dat je dan een pijltje naar beneden hebt die je aan kunt klikken en dan snel in kunt voeren hoeveel je er van hebt, of dat je naar dit artikel op zoek bent.

Eventueel kan ook dat je onderaan de pagina ook de lijst met jaarboekjes krijgt zodat je niet terug hoeft naar de vorige pagina om de volgende die in je verzameling zit aan te klikken.

Als je links "boeken" en dan "jaarboekjes" aanklikt krijg je rechts de lijst met jaarboekjes te zien, vervolgens kun je de knop "snel toevoegen" gebruiken waarna je aantallen in kunt vullen welke je hebt, zoekt en wilt ruilen. Zo kun je in 1 klap alle fotoboekjes doen.

www.TheF4.com

Offline apple
Citaat van: TheF4 link: /forum/18/4343/619046 op: 09-11-2011 19:00:20

Als je links "boeken" en dan "jaarboekjes" aanklikt krijg je rechts de lijst met jaarboekjes te zien, vervolgens kun je de knop "snel toevoegen" gebruiken waarna je aantallen in kunt vullen welke je hebt, zoekt en wilt ruilen. Zo kun je in 1 klap alle fotoboekjes doen.
Ah, het was er dus al Dankjewel

Blog: pompidom

Offline Carlo
Zojuist is het beeld van de Reiziger toegevoegd.
Met dank aan Hitoro voor de foto's.

Tevens is er een nieuwe subrubriek aangemaakt in de categorie Beelden, namelijk de
Anton Pieck Collectie, die ook bij Intratuin verkrijgbaar is. Er gaan scheidingen gemaakt worden tussen miniatuurtjes, beeldjes, grote beelden, huisjes en Kerstboomhangers. Deze specificaties zullen dan ook telkens vóór de benaming van het betreffende beeldje komen te staan.

Er staan nog veel meer items van diverse forumleden in mijn mailbox (soms al een hele tijd), maar ik heb nogal wat technische problemen ondervonden. Hopelijk gaat het nu stapje voor stapje wel lukken. Niets is nog verwijderd, er is enkel achterstand ontstaan, waarvoor mijn excuses.

Mochten er nog mensen zijn die zich geroepen voelen om foto's te maken van de rest van de Anton Pieck (Intratuin)collectie, we houden ons aanbevolen. Probeer de achtergrond zo wit mogelijk te houden! Alvast bedankt.

Citaat van: Carlo link: /forum/18/4343/619108 op: 09-11-2011 21:16:33

Zojuist is het beeld van de Reiziger toegevoegd.
Met dank aan Hitoro voor de foto's.

Volgende keer stofdoekje overheen halen?

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

@carlo: Het beeldje van klein duimpje is ook van vorig jaar. Heb hem namelijk al een jaar staan.

Pagina: 25 van 34 (661 items)
<< 1·2·3·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·30·32·33·34 >>