Forum: D5Z Verzamelgids: verzamelaars verzamelt u!

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 24 van 34 (661 items)
<< 1·2·3·19·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·32·33·34 >>

Nieuw in de Verzamelgids:

Kruimeltje de musical single
Villa nieuwsbrief zomer 2011
Boek Raveleijn
DVD Sprookjesboom speciale Roodkapje editie
DVD Sprookjesboomfeest deel 1
DVD Sprookjesboom speciale Assepoester editie
Folder Zomeravonden 2011 buffet
LP Sprookjes van de Efteling

Kruidvat boeken:
6. De gestolen klok (harde kaft)
5. De ontdekking van Fakir (harde kaft)
4. Opgestaan is plaats vergaan (harde kaft)
3. Spoken in de balzaal (harde kaft)
2. Twee Klein Duimpjes (harde kaft)
1. De laars van de reus (harde kaft)

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Carlo
Dankzij EftelWesley is zojuist de nieuwe flyer van Droomvlucht De Musical toegevoegd.
Deze is HIER te bekijken.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Carlo
Bij een aantal series pins zijn nu ook de afbeeldingen toegevoegd van de onderlegkartonnetjes waarop de pins geprikt zaten bij aankoop.
Bijvoorbeeld bij de Zomeravond-serie, de gratis aktiepins en de pin van Assepoester en 50 jaar Efteling.
Tevens is van de laatstgenoemde pin een nieuwe (meer heldere) afbeelding geplaatst.

Ook is de flyer van Hertog IJs (die samen met de bakken ijs worden uitgedeeld op de parkeerplaats) toegevoegd aan de Verzamelgids.

De afbeeldingen van de twee nieuwste pins (Ganzenhoedster en Ballonnenvrouwtje) volgen komende week, als ik de pins in mijn bezit heb.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Carlo
De afbeeldingen van de Ganzenhoedsterpin en het Ballonnenvrouwtje zijn zojuist toegevoegd.
Hopelijk zijn ze weer naar ieders zin. 

http://verzamel.vijfzintuigen.nl/index.tpl?action=view&type=Pins&groep=Beelden

Offline Weeke
Ik heb even een vraagje over die Intratuin artikelen.
Gaan die ook nog in de verzamelgids komen?
Dan bedoel ik zowel de winter, als de nieuwe collectie

Als het nodig is kan ik ook nog foto's opsturen.
Foto's van:

- Ezeltje Strek Je beeldje (winter)
- Roodkapje beeldje (winter, klein)
- Paddenstoeltje (winter, heel klein)
- Papier Hier mandje (winter, heel klein)
- Klein Duimpje fotolijst (winteR)
- Roodkapje mok (nieuwe collectie)
- Klein Duimpje lantaarn (nieuwe collectie)

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Offline Carlo
@Weeke, stuur even een mail naar carlo@vijfzintuigen.nl
Dan spreken we daar verder af.

Carlo, als je toch daarmee aan de gang gaat kan ik eventueel deze artikelen ook nog aanbieden:
- Langnek beeldje (winter)
- Doornro. wachter klein (winter)
- Theelichtglaasje wit glas Fakir (winter)
- Indische Waterlelie beeldje (winter)
- Klein Duimpje beeldje (winter)
- Lantaarn wit klein (winter)

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Carlo
@Willem van der Decken: komt u maar! 
Probeer wel de achtergrond zo wit mogelijk te houden, en heel ruim om het object heen te fotograferen.
Dan kan ik de afbeelding nog bijsnijden naar wens.

Offline Carlo
Even een kleine oproep:

mochten er mensen zijn die al zo'n foto-ansichtkaart hebben laten maken bij één van de nieuwe automaten, of je daar een goede
scan van zou willen maken, dan kunnen ook deze kaarten in de Verzamelgids.
Overigens haal ik de foto waar je zelf op staat helemaal weg, het wordt dus een algemene kaart.

Moderator
Heb ik er eentje van voor je.

Citaat van: Deja024 link: /forum/18/4343/593268 op: 16-08-2011 10:50:44

Heb ik er eentje van voor je.

Ben ik even blij dat de foto eruit gehaald wordt...

Overigens, het is best een mooie kaart die eruit komt.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Kwam deze ergens tegen.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Inmiddels zijn er weer 2 pins op, namellijk:

en

www.pinparade.nl heeft nu ook een eigen pin.

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: ronald71 link: /forum/18/4343/604645 op: 18-09-2011 21:13:00

Inmiddels zijn er weer 2 pins op, namellijk:

Thanks voor de update, verzamelgids is inmiddels bijgewerkt

www.TheF4.com

Offline Carlo
Zojuist is een afbeelding bijgevoegd van de ParkPlattegrond 1981.
Met dank aan Ruben van de Ven!

Offline Carlo
Zojuist is er de Laaf Ster-broche toegevoegd, met dank aan Pim2812.  

De allernieuwste Spookslot-pins zijn ondertussen ook toegevoegd, maar nog eventjes zonder afbeelding.
De afbeeldingen komen z.s.m.

Ook het voorleesboek van Klaas Vaak is toegevoegd, met dank aan Jojo78.

Offline Carlo
De Spookslot-pins zijn nu ook voorzien van een afbeelding.
Voor diegenen die de pins nog niet goed hebben kunnen bekijken: check deze mooie nieuwe aanwinsten! 

Ik was zo eventjes door de verzamelgids aan het browsen en ik dacht terug aan mijn kindertijd. Ik heb een item niet terug gevonden in de gids. In een bepaald jaar (help me ff..) werden er prrretneuzen uitgedeeld bij Carnaval Festival. Heb er een hele bokaal van in het ouderlijk huis. Van zodra ik een foto heb zal ik deze posten.

Taa ta ta

taa ta ta

ta ta ta!

Morgen zit er bij de gazet van antwerpen en het belang van limburg een efteling poster .
Ik dacht ik zeg het ff .

www.bobfans.be

Zeg, ik kocht vorige week een CD van de familie Vermeer (Dinershow) op de Eftelingbeurs! Ik ging net even kijken in de verzamelgids maar hij staat er nog niet tussen. Ik kan hem van alle kanten inscannen en mailen? Hebben jullie daar wat aan?

Pagina: 24 van 34 (661 items)
<< 1·2·3·19·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·32·33·34 >>