Forum: D5Z Verzamelgids: verzamelaars verzamelt u!

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 2 van 34 (661 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·32·33·34 >>

Offline Marwin
Moderator
Ik ga er even vanuit dat je acrobat reader op je PC hebt?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline eftels
ja dat heb ik.

100% GLEEK

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: eftels link: /forum/18/4343/113353 op: 08-08-2008 11:08:58

ja dat heb ik.

Ok ik zal het even doorgeven aan Piet, ik zal vragen of hij je kan verder helpen hiermee. (Ik vermoed dat het een of andere instelling is in Internet Explorer).

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Ik vind de verzamelbank echt super leuk. Maar ik had Carlo een telegraaf bijlage krantje over de eftelng toegestuurd. Die zou er nu al opkomen, maar staat er niet bij??

Hoe kan dat?

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

Offline Marwin
Moderator
Deze bedoel je?

Hee die heb ik helemaal niet gezien
Ga hem gelijk toevoegen

P.s Foto van mij

Groetjes, Wesley

Offline Jasper
Gefeliciteerd met het online brengen van de Verzamelbank!
Die wens is uitgekomen nu, en het is, zeg het nogmaals, weer wonderlijk goed.
Ik denk dat dit een grote hype zal worden en ik hoop dat het ook bezoekers gaat trekken (En? Zijn er al nieuwe leden bij gekomen vandaag?! ).

Ik dacht dat ik mijn lijstje al compleet had, maar ik ontdek steeds weer nieuwe dingen die ik nog heb, maar over het hoofd zag. En dat maakt het dubbel leuk. Ook het verzameling aanzich wordt nu veel leuker nu je elkaars verzameling kunt vergelijken en dat je zelf categorieën probeert vol te maken.

Nogmaals gefeliciteerd!

Een geweldig idee! De foto's zijn echt topkwaliteit en alles is heel overzichtelijk.

Verlaat gij de haven bij maanloze nacht... Ontwaakt een groot onheil, dat daar op u wacht...

Offline RamonH
Gefeliciteerd met de Verzamelbank heren en dames.  Het is best een handige tool om je verzameling op te waarderen en te noteren.

Is dit overigens de plek om fouten en missende zaken te raporteren? Ik ben al het een en ander tegengekomen dat ik miste of waar foto's of informatie niet klopte.

Efteling 1985-1998 ??x · 1999 26x · 2000 45x · 2001 28x · 2002 46x · 2003 58x · 2004 39x · 2005 35x · 2006 23x · 2007 26x · 2008 33x · 2009 40x · 2010 26x · 2011 29x · 2012 24x

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: RamonH link: /forum/18/4343/113394 op: 08-08-2008 13:52:36

Is dit overigens de plek om fouten en missende zaken te raporteren? Ik ben al het een en ander tegengekomen dat ik miste of waar foto's of informatie niet klopte.

Dat kan maar je mag ook een mail naar Carlo sturen (carlo @vijfzintuigen.nl), hij kan dan dat makkelijk bijwerken.

Tof om de reacties te lezen, wat betreft de foto's van de pins enzo. Dat heeft me ongeveer 4 dagen spierpijn opgeleverd (gehurkt zitten)! Maar het was de moeite waard! Het valt me ontzettend mee hoeveel mensen al een verzamelingetje hebben aangelegd / bijgehouden!

Offline Victor
Ik heb zo goed als heel mijn verzameling kunnen in vullen.
Echt super leuk en goed in elkaar gezet systeem !

Applaus!!

Offline RamonH
Ik vind het wel jammer dat mijn favoriete verzamelobject ontbreekt: plattegronden.

Efteling 1985-1998 ??x · 1999 26x · 2000 45x · 2001 28x · 2002 46x · 2003 58x · 2004 39x · 2005 35x · 2006 23x · 2007 26x · 2008 33x · 2009 40x · 2010 26x · 2011 29x · 2012 24x

kon je die lichtent dan niet op een tafel zetten?

Groetjes, Wesley

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: RamonH link: /forum/18/4343/113405 op: 08-08-2008 14:22:58

Ik vind het wel jammer dat mijn favoriete verzamelobject ontbreekt: plattegronden.

Ik ben nog even aan het denken voor een oplossing daarvoor. Voor een scanner zijn ze meestal te groot, dus zou je zoiets moeten fotograferen. En voor zoiets moet je het bevestigen (op de grond leggen is niet echt een optie voor ons. Dus ik ben dat zelf nog even aan het bekijken!

Citaat van: Wesleydp link: /forum/18/4343/113407 op: 08-08-2008 14:35:31

kon je die lichtent dan niet op een tafel zetten?

Nee, dat ding is 1.20 m x 1.20 m x 1.20 m

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: eftels link: /forum/18/4343/113323 op: 08-08-2008 09:52:09

aleen de download lijst wil nog niet werken bij mij.

Jip gevalletje pup-up blocker

www.TheF4.com

Offline TheF4
Moderator
Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de reacties Vrijdag avond of aankomende zondag worden er een 2tal fixes aangebracht:

- Fout inloggen met gebruikersnaam met daarin spaties
- Memberlijst geen bladerfunctie aanwezig

www.TheF4.com

Offline BramL
In een woord geweldig! Mijn hele kamer ligt bezaaid met spullen die ik uit alle hoeken en gaten heb gehaald. ook gelijk even een missende objecten lijstje gestuurd naar carlo. Maar sje wat staat hier veel op. Gefeliciteerd, een geweldige toevoeging!

Geluk zijn je vrienden, geluk zijn de mensen. Geluk is het hart dat geen wensen meer heeft. Gelukkig zijn dagen vol liefde en zon, de dag dat je leven begon!

Offline eftels
ik heb nu mijn  pop up blokering uit staan, maar nog steeds geen verschil hoor.

100% GLEEK

Het ligt toch echt aan jou, bij mij doet ie het

Groetjes, Wesley

Offline Luc
Ondanks dat ik het al eerder had gezien blijft het echt super! Zeker nu ik alles binnenkort kan gaan invullen op mijn gemak.

Hopelijk worden andere dingen (zoals knuffels) snel toegevoegd en worden 'gaatjes' ook snel gevuld.

Pagina: 2 van 34 (661 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·32·33·34 >>