Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 86 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·81·82·83·84·85·86·87·88·89·90·91·92·93 >>

Offline rcth
Citaat van: rcth link: /forum/18/3312/661477 op: 15-04-2012 14:41:45

Hoi,

Elke keer als ik probeer in te loggen krijg ik "Wachtwoord niet correct". Probeer ik het daarna opnieuw werkt het wel. Oftewel: De 1e keer kan je met het juiste wachtwoord niet inloggen... En het is echt niet 10x fout (10 keer op verschillende tijden ingelogd, browser geschiedenis gewist etc.)

ThemeCraft Server Owner

Offline Johano
Als ik ingelogd ben / Probeer in te loggen op
foto.devijfzintuigen.nl
Doet hij dat niet. Hij blijft gewoon op het inlog ding staan.
(Dat er niets staat van ''Wachtwoord/Gebruikersnaam'' fout, Maar nog steeds niet is ingelogd)
Is dit bij meerdere of alleen bij mij?
Ik gebruik Google Chrome.

2x Efteling Bosrijk

Offline Marwin
Moderator
Als je inlogt via het forum heb je dan nog steeds problemen?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Johano
Ja, Ik ben ingelogd op het forum maar niet op foto.devijfzintuigen.nl.

2x Efteling Bosrijk

Ik heb hier even een vraag namens onze vrind RCTmaniak.
Hij heeft een nieuwe computer en kan nu niet meer op DVZ.
Hij heeft het zover hij weet alleen maar met deze site.
Weet een van jullie wat er mis is?

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Moderator
Wat krijgt hij precies te zien wanneer hij naar de site gaat? En is het heel de site, of alleen het forumgedeelte?

Next stop... The Twilight Zone

Volgensmij een of andere foutmelding, ik zal het vanavond aan hem vragen hij is nu in de Efteling.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Offline Marwin
Moderator
Klopt heb een mail van hem gekregen en doorgespeeld naar Piet gezien deze melding.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline rcth
Citaat van: rcth link: /forum/18/3312/661477 op: 15-04-2012 14:41:45

Hoi,

Elke keer als ik probeer in te loggen krijg ik "Wachtwoord niet correct". Probeer ik het daarna opnieuw werkt het wel. Oftewel: De 1e keer kan je met het juiste wachtwoord niet inloggen... En het is echt niet 10x fout (10 keer op verschillende tijden ingelogd, browser geschiedenis gewist etc.)

ThemeCraft Server Owner

Klik op ingelogd blijven en het probleem is vorbij...

Offline rcth
Citaat van: TheTimvk link: /forum/18/3312/668431 op: 20-05-2012 18:07:17

Klik op ingelogd blijven en het probleem is vorbij...

Nope

ThemeCraft Server Owner

Quote uit een ander topic:

Citaat van: Coen link: /forum/8/1752/670501 op: 28-05-2012 18:10:13

Ik heb al een aantal maal naar het live topic gesmst, gister ook 2x alleen de berichten zijn niet aangekomen. Mijn telefoonnummer is weergeven in mijn zintuigers profiel en heb het smsje naar het goede nummer verstuurd met Live:[spatie]. Vind het zeer jammer dat ik hier niks over te horen krijg of geïnformeerd wordt over een defect van het topic of een eventuele blokkade?

Blijven de sms'jes weer hangen?

Offline TheF4
Moderator
Er blijkt inderdaad iets aan de hand te zijn met de simbox. Bij mijn volgende bezoek aan Rotterdam zal ik eens kijken wat er loos is.

www.TheF4.com

Heb je t-mobile? Want die had een storing met de smsjes! Bellen kon gewoon maar smsn niet!

Er is een klein spelfoutje in het bericht van gondoletta:
https://www.vijfzintuigen.nl/verdiepen/Kort%20Nieuws/4456-Bootje-Gondoletta-omgeslagen.html

De jongen kon uiteindelijk bevrijd worden doordat het bootje waar hij onder lag

Citaat van: TheF4 link: /forum/18/3312/670879 op: 29-05-2012 17:39:04

Er blijkt inderdaad iets aan de hand te zijn met de simbox. Bij mijn volgende bezoek aan Rotterdam zal ik eens kijken wat er loos is.

Ik heb gisteren inderdaad ook een berichtje naar het live topic gestuurt en ook die is niet op de site verschenen.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Tjomme
Rechts boven in staat bij de jaartallen teller nog steeds 2012. Ik denk dat dit onderdeel weg moet, je kan nog geen foto´s van 2013 laten zien 

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ik heb net een bericht geplaatst in het felicitatieboard, staat erboven: Gepost op Vandaag om 07:46. Maar het was hier toch echt al 8.46.

Op de homepage van DVZ staat "Bouwplaats Aquanura".
Er is geen bouwplaats meer, dus kan dat niet weg?

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Remkoow link: /forum/18/3312/672699 op: 03-06-2012 08:47:44

Ik heb net een bericht geplaatst in het felicitatieboard, staat erboven: Gepost op Vandaag om 07:46. Maar het was hier toch echt al 8.46.

Ja ik weet dat dit een issue is, maar we weten nog niet echt waar het aan ligt . Waarom alleen dat board, geen idee!

Citaat van: Tjomme link: /forum/18/3312/672060 op: 01-06-2012 12:02:18

Rechts boven in staat bij de jaartallen teller nog steeds 2012. Ik denk dat dit onderdeel weg moet, je kan nog geen foto´s van 2013 laten zien 

Nee we laten hem nog even staan, Aquanura is net geopend, daar ging het om

Citaat van: Python12 link: /forum/18/3312/672877 op: 03-06-2012 20:07:52

Op de homepage van DVZ staat "Bouwplaats Aquanura".
Er is geen bouwplaats meer, dus kan dat niet weg?

Ook deze laten we nog even staan, sommige dingen worden nog veranderd na de opening, zijn van die laatste afstel dingen, passen daar perfect in.

Pagina: 86 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·81·82·83·84·85·86·87·88·89·90·91·92·93 >>