Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 82 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·77·78·79·80·81·82·83·84·85·86·87·91·92·93 >>

Jongens, zullen we dit naar het algemene fouten topic verplaatsen en dit topic vrij houden voor Efteling in de media?

Ik zie zodra ik een PM verstuurd heb, hem niet staan in de verzonden items. Die map is compleet leeg. Is dit een fout? Of heb ik ergens een instelling over het hoofd gezien?

Nu sinds kort een nieuw eigen afgenomen interview van Ton van de Ven te zien op tvdvfs.nl

Citaat van: Master Bob link: /forum/18/3312/643375 op: 31-01-2012 19:44:37

Ik zie zodra ik een PM verstuurd heb, hem niet staan in de verzonden items. Die map is compleet leeg. Is dit een fout? Of heb ik ergens een instelling over het hoofd gezien?

Als het goed is moet je een optie aanvinken voordat hij je verzonden berichten opslaat. Je mag me wel een test PM sturen als je wilt

Inderdaad, ik zie het nu pas. Je moet dat aanvinken als je dat wilt. Bedankt voor het advies!

Nu sinds kort een nieuw eigen afgenomen interview van Ton van de Ven te zien op tvdvfs.nl

Het artikel over de roeivijver in de DVZ parkgids mag intussen wel aangepast worden met de komst van aquanura.

Offline Elske
Stom stom stom

Citaat van: Elske link: /forum/18/3312/644208 op: 02-02-2012 22:39:59

Stom stom stom

Hahaha, Paulien was er niet helemaal bij mensen! 

Moet het Valies topic niet Jokie's wereld worden??

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Weet niet of er iets nieuws is nu op de site maar sinds een paar dagen is het forum bij echt super sloom. Zelfs na het verwijderen van cookies enzo. Em als ik alleen het forum open heb is het nogsteeds

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Offline Marwin
Moderator
Welke browser gebruik je? Verschillende browsers ook geprobeerd? Andere computer?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Ik gebruik chrome. En ik heb het zelfde met internet explorer een andere computer heb ik niet dus nee dat heb ik niet geprobeerd.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: GEKKERTJUH link: /forum/18/2648/647113 op: 13-02-2012 14:01:42

Ik gebruik chrome. En ik heb het zelfde met internet explorer een andere computer heb ik niet dus nee dat heb ik niet geprobeerd.

Mobiel toevallig?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Citaat van: Marwin link: /forum/18/2648/647125 op: 13-02-2012 15:28:24

Mobiel toevallig?

Heb wel een ipod daar gaat het redelijk goed en snel op.

@ Marwin & GEKKERTJUH: Ik heb het hier even getest met explorer 9, chrome en firefox op win vista machine en op chrome op een linux machine en nergens problemen....

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

http://www.picupine.com/pics/22136-60825.jpg er niet iets fout gegaan op twitter

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Hmm, er lijkt een foutje te zitten in het e-mailnotificatiesysteem voor PM's. Heb net twee PM's gehad waarvan de eerste niet via mail binnenkwam de tweede wel.

Edit: De mail van de eerste komt dus ruim na de mail van de tweede PM binnen, apart.

Citaat van: TheTimvk link: /forum/18/3312/632931 op: 01-01-2012 01:39:20

Weet iemand of dit een fout is of meer mensen dit hebben ik heb dit soms met het scrollen en als ik een tikje verder naar benee ga heb ik het niet meer. 

Het is weer terug maar nu zwart.
Heb het een tijdje niet meer gehad en als je weer naar beneden gaat is het weer weg...

Bij mij is de balk met moderators onderaan het forum verdwenen.

Offline Marwin
Moderator
Klopt is expres gedaan even kijken wat het voor effect heeft op het forum

Ik zat eens rond te kijken en kwam op de rangen pagina, hier staan een aantal rangen die niet meer bestaan wo vertrouwens persoon https://www.vijfzintuigen.nl/faq-forum/3373-profiel-rang-01.html Misschien dat hier ook eens na gekeken kan worden?

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Pagina: 82 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·77·78·79·80·81·82·83·84·85·86·87·91·92·93 >>