Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 81 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·76·77·78·79·80·81·82·83·84·85·86·91·92·93 >>

Citaat van: Moriarty link: /forum/18/3312/638458 op: 17-01-2012 19:25:42

Bij de Colofon kwam ik deze regel tegen:

Computerinstellingen
Deze site is het beste te bekijken met Internet Explorer 7 op een resolutie van 1024x768 of hoger en met 32 bits kleurenscherm (16 bits kleuren mag ook).

Klopt die versie 7 nog steeds?
We zijn immers al bij versie 9

Plus, dat IE niet zo goed is als Firefox, Chrome of Safari.

Offline Daan
Citaat van: Kajeuter link: /forum/18/3312/638635 op: 18-01-2012 09:20:55

Plus, dat IE niet zo goed is als Firefox, Chrome of Safari.

En als we dat toch over de colofon bezig zijn.
Als je op de link naar Ron van Riel klikt, dan ga je naar de pagina van Dennis Maas.
Dat klopt dus ook niet.

Ahhhh!

Vandaag iets raars gehad op dit forum:

Het invoervlak voor reageren is weg, maar werkt wel 
Oja dit heb ik nog niet eerder gehad, tech gegevens systeem:
browser: ie 9

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Ik zie ten eerste niks van snel reageren onder berichten staan. Moet dat apart ingesteld worden?
Ten 2de. Is het mogelijk om onderaan de berichten ook de knoppen reageer quote toe te voegen? Als iemand een grote TR plaatst ben je wel even bezig voordat je kun reageren

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Citaat van: rambo1990 link: /forum/18/3312/641759 op: 26-01-2012 23:05:09

Ik zie ten eerste niks van snel reageren onder berichten staan. Moet dat apart ingesteld worden?
Ten 2de. Is het mogelijk om onderaan de berichten ook de knoppen reageer quote toe te voegen? Als iemand een grote TR plaatst ben je wel even bezig voordat je kun reageren

Staat er wel een balk 'Snel beantwoorden'? Indien ja, kijk eens of er een + voor staat, staat dat er dan moet je er een keer op klikken. Staat er een - maar zie je geen invoervak, dan moet je even iemand anders raadplegen, ook als de balk er helemaal niet staat.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

In het nieuwsbericht : https://www.vijfzintuigen.nl/verdiepen/Kort%20Nieuws/4340-Efteling-belt-gedupeerden-van-ontruiming-D...
Staat: Na de ontruiming van het theater moest Jamai wachten op mijn debuut als Krakeel.
Moet zijn: Na de ontruiming van het theater moest Jamai wachten op zijn debuut als Krakeel.

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Offline Daan
Het is aangepast.
Dank voor het melden.

Ahhhh!

Offline fvjb50
Is het een probleem aan mijn kant, of is de opmaak van het forum ietwat van slag? Het menu is bij mij puntsgewijs onder elkaar weergegeven, in plaats van een compact uitklapmenu, het lettertype over de hele pagina wijkt af van hoe het normaal is en de header is niet zichtbaar.

Ik vrees dat het aan jou ligt, hier werkt alles prima. (FireFox 9.0.1)

Offline fvjb50
En alles werkt weer naar behoren. Ik heb het wel eens vaker, maar dan is het met wat vernieuwen meestal direct opgelost. Ik vroeg het maar even omdat het deze keer maar bleef duren.  Bedankt voor je antwoord in elk geval.

Even een paar foutjes in de tekst bij de nieuwe Carnaval Festival foto's in de beeldbank:

Citaat In de week van 23 Januari 2012 is de Efteling begonnen met het plaatsen van nieuwe Jokies en Jets. Bijna elke dag werd er een nieuwe Jokie geplaatsT. De werkzaamheden werden 's nachts uitgevoerd, zodat de attractie overdag open kan blijven voor publiek. Op 11 februari zou de attractie moeten openen met de nieuwe figuurtjes erin.

In de AntartiCa-scène werden extra pinguins geplaatst op (Ze staan er naast, niet erop) de iglo waar Loeki in zat te vullen. Deze extra pinguins zijn geplaatst op 25-01-2012.

...waar Loeki in zat te vullen... Beetje rare zin, niet? Lijkt me eerder ...waar Loeki in zat te rillen van de kou. o.i.d.

En het hele stukje staat in de verleden tijd, op deze zin na; ..zodat de attractie overdag open kan blijven voor publiek. Lijkt me dat hier ..kon.. moet staan.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline Daan
En ook dit is aangepast.
Bedankt voor het melden!

Ahhhh!

Citaat van: lmluiten link: /forum/18/3312/642511 op: 29-01-2012 10:57:43

In de AntartiCa-scène werden extra pinguins geplaatst op (Ze staan er naast, niet erop) de iglo waar Loeki in zat te vullen. Deze extra pinguins zijn geplaatst op 25-01-2012.

Is het niet de bedoeling om het woordje op te veranderen in om? Of zitten er in die iglo geen pinguïns tegenwoordig? Zo niet, dan neem ik aan dat de pinguïns zijn geplaatst om de lege iglo te compenseren. Hoe zit dat dan precies?

Offline Daan
Juist, en dat is ook gebeurd.
De iglo was leeg, omdat Loeki werd werd gehaald.
De pinguins werden voor de opening van de iglo gezet, zodat de lego iglo minder op viel.
Nu is er een nieuwe Jokie geplaatst en is iglo wat gedraaid t.o.v. vroeger.
Dus het is aangepast.

Ahhhh!

Offline Coen
Het Algemeen Beschaafd Nederlands van de nieuwsredactie op de vijfzintuigen, valt me steeds vaker vies tegen. Zo zijn er in het laatste nieuwsbericht een tal van fouten aanwezig.

Citaat De laatste dagen wordt er hard gewerkt bij aan de verbouwing van de voormalige souvenirwinkel het Valies. Omdat Jokie de Prrretneus zijn intrede doet in Carnaval Festival, wordt ook de bijbehorende souvenirwinkel omgebouwd. Vandaag werd de nieuwe plattegrond van het park op de site van de Efteling gepublisceerd. Op de plattegrond is te zien dat de nieuwe naam van souvenirwinkel Het Valies "Jokies Wereld" gaat zijn worden. Deze naam is gekozen door het personeel, onder wie een wedstrijd was uitgeschreven.

De laatste bouw-update's van de souvenirwinkel zijn HIER, HIER, HIER en HIER te bekijken. Zo is te zien dat de nieuwe deur van de winkel is geplaatst en dat de poppen op het dak weer één voor één zijn bevestigd op hun plek. Souvenirwinkel Jokies Wereld moet uiteindelijk openen op elf 11 februari.

Dit zijn tóch belangrijke punten, hier mogen geen fouten in staan. Dat maakt het lezen enorm vervelend.

Le Meccanica Delle Emozioni

Citaat van: Coen link: /forum/8/189/643273 op: 31-01-2012 16:44:33

Het Algemeen Beschaafd Nederlands van de nieuwsredactie op de vijfzintuigen, valt me steeds vaker vies tegen. Zo zijn er in het laatste nieuwsbericht een tal van fouten aanwezig.

Dit zijn tóch belangrijke punten, hier mogen geen fouten in staan. Dat maakt het lezen enorm vervelend.

En daar is dit topic voor.
En trouwens... dat verbeter-woordje 'worden' klopt ook niet, dat is meervoud, de zin is enkelvoud.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Elf februari is wel goed, in een nieuwsbericht mogen geen cijfers staan!
Anders lees je dr toch lekker overheen, kom op zeg, als je voor alle fouten op het forum een berichtje gaat citeren, worden er meer verbeterde berichten, als nuttige berichten geplaatst...

Nu weer verder met Efteling in de media!

Citaat van: DVHMark link: /forum/8/189/643276 op: 31-01-2012 16:47:47

En trouwens... dat verbeter-woordje 'worden' klopt ook niet, dat is meervoud, de zin is enkelvoud.

*Kuch* De zin is inderdaad enkelvoud, maar hier is sprake van een infinitief: "e naam gaat veranderd worden". Hoe zou je het anders lappen: "e naam gaat veranderd wordt"? 

Citaat van: Ruben VdB link: /forum/8/189/643284 op: 31-01-2012 16:56:38

*Kuch* De zin is inderdaad enkelvoud, maar hier is sprake van een infinitief: "e naam gaat veranderd worden". Hoe zou je het anders lappen: "e naam gaat veranderd wordt"? 

Het betekend niet dat je dan 'word' neerzet... maar bijv. een ander woordje als:
"Op de plattegrond is te zien dat de nieuwe naam van souvenirwinkel Het Valies 'Jokies Wereld' gaat heten."

Al weet ik het niet zeker, maar vond zelf 'worden' geen goed woord voor in die zin.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Coen
Citaat van: Ruben VdB link: /forum/8/189/643284 op: 31-01-2012 16:56:38

Nee de naam gaat toch veranderd worden, het moet nog gebeuren dus het is wel degelijk worden. Gaat zijn is geen goed Nederlands. Maar goed, het ging er dus eigenlijk om dat er wat fouten in stonden.

Le Meccanica Delle Emozioni

Pagina: 81 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·76·77·78·79·80·81·82·83·84·85·86·91·92·93 >>