Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 8 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·91·92·93 >>

Offline Victor
Ik zat net weer eens mijn verzameling te updaten, en tot mijn verwondering zag ik dit ::

Ik wist niet dat de park informatie folder van de herfst en het inlegvel nog te koop zijn, foutje neem ik aan ?

zal het even gaan aanpassen

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Victor
Ben ik weer...
In het nieuwste nieuwtje (van tika) staat onder aan de bronvermelding "tika" met daar op een link..
Als ik daar vervolgens op klik linkt mijn browser naar :

http://herhalingen titatovenaar/

En gezien dat geen geldig url is krijg je te zien dat de pagina niet kan worden gevonden.
(Ik ben jullie niet aan het controleren of zo hoor .. )

Groetjes.

Daar is iets fout gegaan met het kopieren/plakken. Het is inmiddels aangepast.
Dank je.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Heb al lang niets meer geuploaded bij de fotogalerij, maar kan het zijn dat ik geen zipfile meer kan doorsturen?

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: BreBart link: /forum/0/4227/161160 op: 14-01-2009 20:28:46

Heb al lang niets meer geuploaded bij de fotogalerij, maar kan het zijn dat ik geen zipfile meer kan doorsturen?

Als je een zip file wilt uploaden dien je de "1 foto upload" te gebruiken. De andere uploader is namelijk zo gemaakt dat zip'en niet meer nodig is omdat je meerdere files in 1 klap kunt selecteren.

www.TheF4.com

Offline Jop
Ik heb hier een foutje ontdekt:

Wie langs de bedelaars vaart, hoort ongetwijfeld deze kreet: Baqshish en fooi betekent.

Volgens mij moet en worden verandert naar wat.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Je hebt gelijk, ik duik erop af.

In de ''breinprikkel'' van vandaag staat een typfoutje:

Citaat Hiermee is de Efteling het duurste pretparken in Nederland.

is aangepast

Offline maxim
op de site heb ik een, fout ondekt:
attractielijst - uitrijk - pardoes promenade - specificaties

Wanneer men aan de sleutel trok, ging de schatkist open (verdwenen)

ik heb bij mijn vorig efteling bezoek nog aan de sleutel getrokken
( en de schatkist ging wel open  )

Met vriendelijke groet, Maxim De Donder

Offline Jop
Volgens mij hoort verdwenen bij de bank te staan.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Offline Nathan
in het reglement van het forum:

* Moderators kunnen in speciale gevallen afwijken van regels.
Dit geldt ook voor leden na overleg met een moderator of administrator.

Algemene voorwaarden versie 3.4
15 oktober 2008
Het reglement van het forum kan aangepast worden, indien dit gebeurd zal hiervan melding gemaakt worden op het forum.
Het reglement kan alleen aangepast worden door het forumteam in gezamenlijk overleg.

moet volgens mij gebeurt  zijn zag hier en daar nog een paar van zulke d/t foutjes geloof ik

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

nope, gebeurd moet met een d. 

indien dit gebeurd zal hiervan melding gemaakt worden op het forum.

vraagzin:
Zal hiervan een melding worgen gemaakt op het forum indien dit gebeurd?

zal is de pv. Dus gebeurd is het voltooid deelwoord. gebeur r zit niet in t kofschip dus met een d.

Offline Nathan
volgens mij zijn beide zinnen gewoon met gebeurt

en volgens google ook als je "indien dit gebeurd" intypt, dan vraagt ie of je bedoelt: "indien dit gebeurt".
Alleen is google niet echt een autoriteit op dit gebied...

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

Offline Carlo
Om even de discussie hierover de kop in te drukken:

* Indien er staat dat er iets gebeurt, is het met een t.
* Indien er staat dat er iets IS of WAS gebeurd, is het met een d.

Het moet in dit geval dus inderdaad met een t.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Onze spellinggscheckende dames moeten deze lap nog nakijken. Maar het is alvast online gezet gezien de Algemene Voorwaarden voor al die nieuwe onderdelen.

Offline 1rv34
Als ik een berichtje heb gekregen blijft die Mijn bericten [1] in het rood heel lang staan en gaat pas een kwatier later weg. Eerst was dat niet zo. Heeft iemand nog meer deze fout?
Is het op te lossen?

[move]NEXT EVENT: <b>03-04-2014</b> Verjaardag[/move]

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: 1rv34 link: /forum/0/4227/162963 op: 20-01-2009 19:52:00

Als ik een berichtje heb gekregen blijft die Mijn bericten [1] in het rood heel lang staan en gaat pas een kwatier later weg. Eerst was dat niet zo. Heeft iemand nog meer deze fout?
Is het op te lossen?

Dat is wel vreemd, ook als je een keer F5 drukt?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline 1rv34
Citaat van: Marwin link: /forum/0/4227/162968 op: 20-01-2009 19:54:03

Dat is wel vreemd, ook als je een keer F5 drukt?

Al doe ik het 10 keer...

[move]NEXT EVENT: <b>03-04-2014</b> Verjaardag[/move]

Pagina: 8 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·91·92·93 >>