Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 78 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·73·74·75·76·77·78·79·80·81·82·83·91·92·93 >>

Offline Weeke

Spreekt voor zich lijkt me...
'F5' of 'ctrl + F5' verhelpt het ook niet

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Offline Marwin
Moderator
Ehm toevallig compatibiliteitsmodus aan toevallig? Even uitzetten

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Weeke
Ahja, dat was de boosdoener!
Wel vreemd dat ik daar dan eerder geen last van had...
Hij werkt nu iig wel helemaal goed

Offline Marwin
Moderator
Klopt de stylen voldoen nu aan de internetstandaarden die w3c aanhoudt. Dus vandaar dat die gekke verandering had van gisteren op vandaag. Iig kan overal de compabiliteitsmodus uit op de site!

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: H.Hightower link: /forum/18/3312/622223 op: 19-11-2011 16:25:30

Onder het kopje "Weer in Kaatsheuvel" op de voorpagina doet de 12 uurs verwachting het niet en de meerdaagse verwachting gaat maar tot en met zondag (morgen dus)?

Het weer loopt inmiddels weer netjes mee. Nieuwe deal met de "weer jongens" gesloten

www.TheF4.com

Ik had vanmorgen een sms naar het live topic gestuurd, maar die is niet aangekomen.. Alleen bewaart mijn telefoon geen verzonden berichten, dus ik kan niet kijken of ik evt. iets fout gedaan heb. Maar ik kan me herinneren dat het topic ook wel eens achter liep. Zou iemand daar even naar kunnen kijken?

Offline Carlo
Citaat van: Remkoow link: /forum/18/3312/625139 op: 30-11-2011 19:58:32

Ik had vanmorgen een sms naar het live topic gestuurd, maar die is niet aangekomen.. Alleen bewaart mijn telefoon geen verzonden berichten, dus ik kan niet kijken of ik evt. iets fout gedaan heb. Maar ik kan me herinneren dat het topic ook wel eens achter liep. Zou iemand daar even naar kunnen kijken?

Ligt waarschijnlijk niet aan jou, want ook mijn berichten zijn niet doorgekomen vandaag.
Ik heb al een melding gemaakt achter de schermen, wordt naar gekeken.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/18/3312/625167 op: 30-11-2011 20:55:27

Ligt waarschijnlijk niet aan jou, want ook mijn berichten zijn niet doorgekomen vandaag.
Ik heb al een melding gemaakt achter de schermen, wordt naar gekeken.

Ah oke, top.

Offline TheF4
Moderator
Ik geef vanavond de gateway even een schop.

www.TheF4.com

Offline TheF4
Moderator
Zo de sms'jes komen als het goed is weer door

www.TheF4.com

Niet te hard schoppen Is niet goed voor de spullen LOL

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Bij het toevoegen van het beeldje van oberon in de verzamelgids kwam ik er achter dat die pagina helemaal leeg is.

http://verzamel.vijfzintuigen.nl/index.tpl?action=item&from=&id=1547&action2=&userid...

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: eftelingfan link: /forum/18/3312/626325 op: 05-12-2011 22:57:46

Bij het toevoegen van het beeldje van oberon in de verzamelgids kwam ik er achter dat die pagina helemaal leeg is.

http://verzamel.vijfzintuigen.nl/index.tpl?action=item&from=&id=1547&action2=&userid...

Ik ga er ff naar kijken

www.TheF4.com

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: eftelingfan link: /forum/18/3312/626325 op: 05-12-2011 22:57:46

Probleem is opgelost

www.TheF4.com

Offline Daan
Toeval of een foutje?

Ahhhh!

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: Daan link: /forum/18/3312/626722 op: 06-12-2011 22:22:33

Toeval of een foutje?

1 mobieltje 1 vaste pc

www.TheF4.com

Offline Daan
Citaat van: =Nieuwsbericht
De muziek van de musical Droomvlucht is op CD uitgebracht. Naast de pakkende liedjes zoals "Ik ben er niet" en "Let maar niet op mij" bevat de CD ook scores die in de musical gebruikt worden. Onder onze Twitter-volgers verloten we 1 CD. Wat moet je ervoor doen: volg ons en retweet het bericht op Twitter over deze actie en dan maak je kans op deze CD. Vrijdag 15 december wordt de winnaar bekend gemaakt.

Vrijdag is het de 16[sup]e[/sup], of het is donderdag 15 december.

Ahhhh!

Offline Marwin
Moderator
Ah donderdag foutje aangepast

Pffff, wie maakt die nieuwsberichten? Er is volgens mij nog nooit een foutloos nieuwsbericht geweest.

Citaat 15-12-2011: Jamai Loman vanaf half Janurari in Droomvlucht de musical

Jamai Loman, bekend van diverse musicals en Idols, speelt vanaf Januari 2012 één maand in de musical Droomvlucht in de Efteling. Hij gaat de rol van Krakeel op zich nemen.
Half Januari zal zijn 1ste voorstelling zijn, en half Februari wordt de rol weer overgenomen door de huidige Krakeel, Steve Beirnaert.

Bron: Omroep Brabant (midden)

Maanden worden niet met hoofdletters getypt. Het woord 'januari' spel je niet als 'Janurari'. Kan dat niet wat netter? Die nieuwsrubriek is zo'n beetje het eerste wat bezoekers zien als ze op de site komen. Erg slordig.

Zat.

Offline Weeke
Citaat van: Bananasplit link: /forum/18/3312/628933 op: 15-12-2011 17:19:55

Pffff, wie maakt die nieuwsberichten? Er is volgens mij nog nooit een foutloos nieuwsbericht geweest.

Maanden worden niet met hoofdletters getypt. Het woord 'januari' spel je niet als 'Janurari'. Kan dat niet wat netter? Die nieuwsrubriek is zo'n beetje het eerste wat bezoekers zien als ze op de site komen. Erg slordig.
Die nieuwsberichten worden gemaakt door mensen, en mensen maken fouten
Ik snap dat je je er aan irriteert, maar een typfoutje kan altijd gebeuren hè.
De hoofdletters daarentegen had misschien wel beter op gelet moeten worden.

Pagina: 78 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·73·74·75·76·77·78·79·80·81·82·83·91·92·93 >>