Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 71 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·66·67·68·69·70·71·72·73·74·75·76·91·92·93 >>

Offline Weeke
Dan zal ik even helpen met mijn IE.
Bij mij staat het knopje hiero:

Als je daarop klikt dan zou hij het moeten doen.
Bij mij werkt het tot nu toe nog iig

PS: Dit is wel de nieuwste versie van IE
Bij oudere versies staat het daar dacht ik ook, maar weet ik niet meer zeker.

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Ah, dus zo zit dat, dankje.

Offline Marwin
Moderator
Nog even volhouden nieuwe forumsoftware zit eraan te komen!

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

En is in die nieuwe versie de compatibiliteit verbeterd?

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: RamonvdO link: /forum/18/3312/596132 op: 23-08-2011 17:53:13

En is in die nieuwe versie de compatibiliteit verbeterd?

Voor zover ik begreep wel, dan heb je ook een WYSIWYG editor aan boord

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Daan
Als ik mijn foto's probeer te uploaden in de Fotogalerie, dan loopt hij op de helft van de eerste foto vast.
Ik kan dan helemaal niets meer.

Edit: Soms loopt hij ook na de tweede foto vast...
Edit 2: Hij geeft de foutcode server(10)fout, en dat in een rode balk. (Dit is bij meerdere foto's uploaden)

Ik zal het morgen nog eens proberen, maar hij deed het vandaag de hele dag niet.
(Ook niet in een andere browser.)

Ahhhh!

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: Daan link: /forum/18/3312/596250 op: 23-08-2011 23:23:27

Edit: Soms loopt hij ook na de tweede foto vast...
Edit 2: Hij geeft de foutcode server(10)fout, en dat in een rode balk. (Dit is bij meerdere foto's uploaden)

Die server codes geven meestal aan dat de foto niet goed is doorgekomen vanaf de client. Weet je zeker dat er niks met je pc / internet loos is qua verbinding ?

www.TheF4.com

Offline Daan
Citaat van: TheF4 link: /forum/18/3312/596296 op: 24-08-2011 06:43:54

Die server codes geven meestal aan dat de foto niet goed is doorgekomen vanaf de client. Weet je zeker dat er niks met je pc / internet loos is qua verbinding ?

Ik heb het vandaag nog eens geprobeerd (verder niets veranderd), en nu deed hij het wel.
Tenminste, hij is nog niet gestopt (ik ben nog bezig)...

Edit: Af en toe geeft hij bij een foto de foutcode aan, en dan gaat hij gewoon verder met uploaden (dat lukt hem wel goed).
Die andere foto's zet ik wel een voor een in de fotogalerie.

Misschien kunnen jullie er toch even naar kijken want ik zit op een nieuwe pc met een prima internetverbinding.

Edit 2: Volgens mij is het ver opgelost.
Ik heb de stekker van de router er een keer opnieuw ingedaan.
Dit hielp wel!

Ahhhh!

Offline Daan
En nog een fout: In GEO (JedD) pas het eerste woord van de grote tekst niet op de regel en is door de andere tekst heengezet (aan de rechter kant).

Ahhhh!

Citaat van: Daan link: /forum/18/3312/597316 op: 26-08-2011 22:08:27

En nog een fout: In GEO (JedD) pas het eerste woord van de grote tekst niet op de regel en is door de andere tekst heengezet (aan de rechter kant).

Die snap ik niet, bij mij staat er helemaal geen tekst door elkaar op de pagina die jij aangeeft..?

Offline Daan
Hierzo, alleen het eerste woord "een":

*foto weggehaald door mezelf*

Ahhhh!

Dat staat bij mij gewoon links onder de foto, zoals het hoort.

Offline tiksen
http://beeldbank.vijfzintuigen.nl/index.tpl?page=editorialview&action=view&id=69332

Citaat Het Fata Morgana plein anno 2000. In de loop der jaren is het plein diverse maken veranderd wat betreft de aankleding.

Moet "Malen" zijn denk  ik ?

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Op de voorpagina:
Citaat Toen in 2009

Persbericht over de bouw van het kasteel van de stiefmoeder van Sneeuwwitje
(28 augustus 199

Systeem werkt niet helemaal denk ik.

En wat is trouwens de reden dat de eerste post in dit topic nog over opmerkingen over de Beeldbank gaat?

Offline Daan
Citaat van: Remkoow link: /forum/18/3312/597410 op: 27-08-2011 10:03:25

Dat staat bij mij gewoon links onder de foto, zoals het hoort.

Ik weet nu waaraan het ligt:
Ik heb de compatibiliteitsweergave aanstaan in Internet Explorer 9.
Als ik deze uitzet is het probleem verholpen.

Misschien kan hier iets aan gedaan worden, want bij de pagode (waar ook een afbeelding op de pagina staat), heb ik dit probleem ook.
Als ik de compatibiliteitsweergave uitzet is ook hier het probleem verholpen.

Ahhhh!

Citaat van: tiksen link: /forum/18/3312/597459 op: 27-08-2011 15:21:23

http://beeldbank.vijfzintuigen.nl/index.tpl?page=editorialview&action=view&id=69332

Moet "Malen" zijn denk  ik ?

Aangepast!

Citaat van: Sir. Pepper link: /forum/18/3312/597559 op: 28-08-2011 09:56:17

En wat is trouwens de reden dat de eerste post in dit topic nog over opmerkingen over de Beeldbank gaat?

In loop der tijd is de functie van het topic veranderd en is de firstpost niet aangepast.
Zal er zo even een andere tekst in zetten.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

In het reglement lopen grote delen van de tekst door in het grijze vlak aan de rechterkant van de pagina. En de tekst begint met n beschreven in de 'Algemene voorwaarden'. Volgens mij hoort daar nog een stukje tekst voor.

Offline Marwin
Moderator
Klopt, we zijn op dit moment bezig met het herzien van het reglement. Dus we nemen het erbij mee! Dank je wel overigens voor je oplettendheid.

https://www.vijfzintuigen.nl/verdiepen/kort-efteling-nieuws/4167

Een leuk detail is dat Joost bij het gebruiken van zijn vuurzwaard "Kickeeee" roept.

Maar Joost heeft geen vuurzwaard.

Offline Houst
Hallo beste mensjies, ik kan de Verzamelgids niet meer bekijken, ik krijg de mededeling:

Er is een fout opgetreden!
Wegens administratieve redenen mag je deze pagina niet meer bekijken als gebruiker: Tjardo
Druk op uitloggen om de pagina als gast te kunnen bekijken.

Only for the feeling

Pagina: 71 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·66·67·68·69·70·71·72·73·74·75·76·91·92·93 >>