Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 70 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·65·66·67·68·69·70·71·72·73·74·75·91·92·93 >>

Offline Carlo
Het rare is dus dat ik dit topic had verhuisd naar het Zintuigersboard, maar het bleek nog in Algemeen te zitten.
Blijkbaar is het dus in een soort niemandsland terecht gekomen waardoor het niet werkte. Nu gelukkig weer wel.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Kan gebeuren, techniek is een raar ding soms.

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Offline Marwin
Moderator
Hmm, lijkt een browser probleem... heb je een andere browser eens geprobeerd?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Citaat van: link: /forum/18/3312/591291 op: 11-08-2011 12:41:38

*Ik weet niet of het hier kan*

Als ik mijn profiel wil aanpassen, of bij `Zintuigers´ wil kijken, kan dat niet en loopt mijn laptop vast. Ik wil alleen even mijn handtekening aanpassen en al twee dagen lang wordt ik van het forum gekickt en kan ik een of twee minuten ofzo niet meer online... :-

Werk je toevallig in Safari?

Is het niet sambaballen ??

Citaat 15-08-2011: Win een Eftelingse TomTom stem bij het Wonderlijke Speeldoosje
Wie vanaf nu de site van het Wonderlijke Speeldoosje opent maakt kans op nieuwe downloads. Na het spelen van het spel krijg je de mogelijkheid om een eigen quiz samen te stellen en deze te verspreiden via de social media (Twitter, Hyves, Facebook). Als dank ontvang je een mail met een nieuwe speelcode waarmee bij het opnieuw spelen een nieuwe download vrijgespeeld kan worden. Nieuw in het lijstje is een TomTom stem van Roodkapje die je helpt de weg te vinden. Voor deze download is de Raveleijn actiecode komen te vervallen. De laatste opdracht is wat simpeler gemaakt doordat van de zes fragmenten die je op volgorde moet zetten er al twee geplaatst zijn.

Bron: Vijfzintuigen Kort Nieuws
Bron: Efteling op Twitter

Er zijn totaal 15 prijzen
1 mp3 De Stenen Kip
2 mp3 De Zes Dienaren
3 mp3 De Ganzenhoedster
4 mp3 De Chinese Nachtegaal
5 mp3 De Tuinman en de Fakir
6 mp3 De Draak
7 mp3 Raponsje
8 mp3 Bruidskleed van genoveva
9 mp3 Trollenkoning
10 mp3 Zwaan kleef aan
11 Screensaver en wallpaper van de Wonderlijke Speeldoos
12 10% korting voor de Efteling Webshop
13 Sprookjesboom Kijkdoos
14 Roodkapje TomTom stem (was Raveleijn actiecode)
15 Sprookjesboom Desktop

De nummers 1-12 kun je vrijspelen met de muzieksleutel Viool
De nummers 1-13 kun je vrijspelen met de muzieksleutel [glow=red,2,300]samballen[/glow]
De nummers 1-12 14 kun je vrijspelen met de muzieksleutel Shanai
Nummer 15 is nog vergrendeld
Per keer dat je de quiz speelt worden er 3 prijzen aangeboden waarvan je, na voltooiing van de quiz, er één mag downloaden.

Is Symbolica al geopend?!

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: timefteling link: /forum/18/3312/593638 op: 17-08-2011 08:35:06

Is het niet sambaballen ??

Aangepast, dank je wel!

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Ah, die was rechtstreeks overgenomen uit de post. Dat tikfoutje had ik niet gezien.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat Op de laatste Zomeravond van dit jaar zal Lila, een van de hoofdrolspelers uit de musical Droomvlcuht een optreden verzorgen.

Uit de post van de voorpagina.

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: darkridefreak link: /forum/18/3312/594320 op: 18-08-2011 17:40:45

Uit de post van de voorpagina.

Hoe kom je daar nu bij
Nee, geintje, aangepast.
Dank je!

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

In dit nieuwsbericht:  19-08-2011: Efteling geeft eerste kijkje in keuken bouw van Aquanura

Is de link niet te volgen en krijg ik deze melding.

Er is een fout opgetreden
De url bevat een ongeldig id.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Marwin
Moderator
Aangepast, link was overgenomen uit de mail van de Efteling.

Ik heb de laatste tijd als ik foto's van Imageshack in de codes zet dat het teksveld telkens omhoog scrolt (dus dat ik telkens opnieuw naar beneden moet scrollen) is hier een verklaring voor?

Welke browser gebruik je?

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Citaat van: mysteryboy link: /forum/18/3312/595874 op: 22-08-2011 21:09:16

Welke browser gebruik je?

Gewoon, Internet Explorer.

Welke versie? 7, 8, 9?

Moet je je compatibiliteitsmode aanzetten, je zal zien dat het probleem dan als sneeuw voor de zon verdwijnt

Hoe doe je dat?

zit in je dropdown menu aan de rechterkant

euh, dropdown menu?

ja, ikzelf heb geen i-e meer. Anders zou ik wel printscreen posten. Volgens mij zit er aan de rechterkant van t scherm een knop met opties ofzo. Als je daarop klikt, zie je compabiliteitsmodus staan.

Pagina: 70 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·65·66·67·68·69·70·71·72·73·74·75·91·92·93 >>