Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 58 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·53·54·55·56·57·58·59·60·61·62·63·91·92·93 >>

Ja en nu flipt het helemaal. D5Z zei plots ineens dat mijn wachtwoord niet juist was hoewel ik niets veranderd had.
Na 10 keer proberen heb het opnieuw ingesteld en nu werkt het terug.
De miserie begon allemaal nadat ik mijn coockies opgeruimd heb (ccleaner) (sindsdiens werkt men google chrome ook niet meer)
Raar allemaal

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

december
27 dec - Regionale krant maakt een einde aan alle geruchten rond de uitbreiding van het Sportpark. Het park wordt uitgebreid met sprortvelden voor allerlei doeleinden en waterpartijen voor watersporten en zwemmen (R.K. Sport en Wandelpark)port en Wandelpark)

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: Remkoow link: /forum/0/4227/496118 op: 17-01-2011 15:08:49

In de fotogalerie, bij de tags van attracties, heb ik het volgende gevonden:

De attractielijst is bijgewerkt

www.TheF4.com

Citaat van: tomcent link: /forum/0/4227/496395 op: 17-01-2011 21:47:27

Ik weet niet of het bekend is of aan mij ligt...
Maar als ik in firefox wil inloggen en ik vink "blijf ingelogd" aan dan blijft er in dat kadertje gewoon 60 staan (bij google chrome veranderd het dan in een heel groot getal) en ben ik ik wanneer ik firefox afsluit weer afgemeld.
Ik heb het getal al eens op 9999 gezet maar telkens als ik firefox sluit moet ik opnieuw inloggen.
Dus volgens mij moet er misschien iets aan het script aangepast worden zodat je ingelogd kan blijven.
(ofwel ligt het aan mijn pc )

Heb er destijds ook problemen mee gehad. Ben toen tijdelijk weer teruggegaan op Internet Explorer. Toen ik na 3 maanden firefox opnieuw installeerde werkte het plotseling wel weer. Misschien moet je dat eens proberen? Dan uiteraard zonder die 3 maanden, want dat lijkt me niet pers├ę nodig. Gewoon een keertje tussentijds rebooten moet mijn inziens volstaan.

Ik kan niet inloggen via Internet Explorer.
Dan krijg ik deze melding: ''Het is niet gelukt om in te loggen. Controleer je cookie instellingen.''

Nu ben ik ingelogd via Google Chrome en heb ik geen problemen.

Edit: Hij doet weer, een beetje vaag.

Foutje van mezelf:

Ik wilde even het DVZ Live proberen via micro blog, maar voor "test" typte ik Live:, dus helaas is ie inderdaad in het live topic.
Sorry voor deze lompe fout, zal niet meer voorkomen.

Heb hem voor je verwijderd, dank je voor je melding.
Het was in ieder geval gelukt.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

In het forum waar jullie het directiegesprek bespreken, is een typfout ingeslopen. https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=8856.0 In de openingspost wordr vermeld dat Joris en de Draak eveneens een houten achtbanen zullen worden. Als het woordje "een" wordt weggehaald is er weer een kloppende zin.

Dank je, heb het aangepast.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Volgens mij klopt de tijd in het topic wie is wanneer in het park niet. Afgelopen zondag heb ik om kwart over 9 gemeld dat ik in het park ben die dag en er staat bij de tijd 8:15. Dit moet 9:15 zijn. Om 8:15 sliep ik nog.

In het algemeen Efteling topic staat het topic "Floris" en de draak. Volgensmij moet dit Joris zijn.

Dan moet je even teruglezen. 

'Beheerst u het perspectief?'

Offline Carlo
Citaat van: darkridefreak link: /forum/0/4227/503490 op: 02-02-2011 18:55:05

Dan moet je even teruglezen. 

Ik heb het overigens zojuist wel netjes veranderd.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Weeke
Bij mij is de spellingscontroleknop (wat een woord ) verdwenen.
Ik las een bericht over de knop in het topic over de nieuwigheden, toen viel me op dat hij er niet meer was.

Als het goed is moet hij toch naast bekijken staan, of niet?

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Word er nog gekeken naar de vermiste spellingscontroleknop?
Want ik heb hem nog steeds niet.

Offline Marwin
Moderator
Klopt,we kijken nog even wat er aan de hand is...

Update: Vermoedelijk heeft het te maken met het feit dat er een nieuwe php geïnstalleerd Piet gaat er naar kijken.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline TheF4
Moderator
De spellingscontrole werkt weer 

www.TheF4.com

Op een of andere manier loopt bij mij de forumtijd in bepaalde boards een uur achter. Zo is het in het board "Zintuigerts feliciteren"wel, maar bijvoorbeeld in het board "Efteling Algemeen" weer niet. Heeft dat een reden, heb ik iets verkeerd ingesteld of is het gewoon een foutje?

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: RamonvdO link: /forum/0/4227/507013 op: 10-02-2011 00:17:37

Op een of andere manier loopt bij mij de forumtijd in bepaalde boards een uur achter. Zo is het in het board "Zintuigerts feliciteren"wel, maar bijvoorbeeld in het board "Efteling Algemeen" weer niet. Heeft dat een reden, heb ik iets verkeerd ingesteld of is het gewoon een foutje?

Heeft met een plug-in te maken. Ik zal er vandaag eens naar kijken

www.TheF4.com

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: RamonvdO link: /forum/0/4227/507013 op: 10-02-2011 00:17:37

Probleem is als het goed is opgelost 

www.TheF4.com

Pagina: 58 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·53·54·55·56·57·58·59·60·61·62·63·91·92·93 >>