Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 53 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58·91·92·93 >>

Ook in GEO python: ik meen me te herhinneren, dat deze in het begin met 3 ipv 2 treinen reed

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Offline Marwin
Moderator
Rabobank foutje klopt onze zoekengine is iets te overijverig met zoeken van woorden. Zal even kijken of ik dat kan patchen!

Zaken bijgewerkt, en inderdaad, wat betreft Kinderspoor en Traptreintjes, Ben nog even aan het kijken wat ik hiermee wil, of dat ik het op 1 hoop ga gooien of niet (hangt even nog van de officiële benaming af)

@mysteryboy, volgens mij kunnen er maar max 2 treinen in de baan en dat hangt af van de bloksecties: lifthill, remmen voor het station en remmmen in het station. D'r moet wegens veiligheid altijd 1 sectie vrij zijn, dus volgens mij is de capaciteit altijd 2 geweest

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Bij het nieuwsbericht over 'Op hoogte blijven van Raveleijn' staat er 2x de datum van vandaag. Één keer lijkt me ook wel genoeg denk ik

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Ben GEO eens aan het doorspitten gegaan, en bij het artikel van de Bob valt me wat op:

https://www.vijfzintuigen.nl/efteling/GEO/Attracties/Bob

Er staan 2 plaatjes die volgens mij niks met de Bob te maken hebben, daarbij staat er "Glijdt je" (dat moet volgens mij glijd je zijn )
In dat stukje wordt in drie opvolgende zinnen het woord "glijden" gebruikt, op zich niet zo heel storend, maar misschien dat het wat prettiger leest als 1 glijd je wordt vervangen door: "ga je".?

EDIT: is niet meer van toepassing, staat 1 pagina terug al

Timmert, één pagina terug vind je het antwoord waarom de Bob en de Rabobank nieuwtjes bij elkaar staat

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/0/4227/469733 op: 02-11-2010 15:42:50

Timmert, één pagina terug vind je het antwoord waarom de Bob en de Rabobank nieuwtjes bij elkaar staat

oeps  Iets te enthousiast aan de gang gegaan

Dan haal ik dat even weg, blijft het glijden staan, bedankt

Offline Marwin
Moderator
Hihi geeft niet! Beter 2x te vaak genoemd dan helemaal niet! Ga er binnenkort even een patch voor schrijven voor. Komt goed

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Weeke
Volgens mij zit er een fout in de tijd op het forum
In het verjaardagsboard heb ik namelijk 4 minuten geleden een bericht gepost, maar hij staat aangegeven op 23 uur.
Bij 'Wie is online?' staat de klok wel weer goed.

EDIT: Ik zie dat in de twee nieuwste verjaardagtopics (rechtersfreak en Fiskerton) daar klopt de tijd bij mij voor geen meter.
        Bij de rest lijkt het wel allemaal goed te zijn.

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Als ik via:

www.vijfzintuigen.nl/forum naar het forum ga ben ik niet ingelogd, en als ik via www.vijfzintuigen.nl/Forum naar het forum ga wel. Beetje apart.

Offline Marwin
Moderator
Nou opzich is dat wel te verklaren. De cookie is volgens mij url gebonden even kijken wat we hieraan gaan doen.

In het topic: Een warm welkom voor de adviesraad (https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=14888.0)

gevraagd en ongevraag van adviesen
Moet zijn:
gevraagd en ongevraagd van adviezen

Edit (https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=14868.0):

Tenslotte is dit voor veel mensen een makkelijkere manier om problemen aan te kaarten als dat rechtstreeks te doen.
Moet zijn:
Tenslotte is dit voor veel mensen een makkelijkere manier om problemen aan te kaarten dan dat rechtstreeks te doen.

Dat laatste heb ik gefixt, dat andere zal Marwin zelf even moeten doen .

Offline Weeke
In het reglement, bij de voorwaarden van een account staat bij A dit:
Citaat A  Voor het optimaal gebruik van diverse onderdelen op De Vijf Zintuigen dien je gebruik te maken van een De Vijf Zintuigen account. Dit account is aan te maken door registratie op het forum.
    Het account is bruikbaar voor de volgende onderdelen:
    * Forum
    * Fotogalerij
    * Verzamelgids

Moet daar nu niet ook Reviews bij komen?

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Klopt inderdaad en de Veiling ook nog en Zintuigers ook zie ik.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Ik kan niet meer bij de beeldbank komen.

Offline Marwin
Moderator
Ow wat voor probleem krijg je in beeld?

Citaat van: Marwin link: /forum/0/4227/471619 op: 07-11-2010 13:47:39

Ow wat voor probleem krijg je in beeld?

Ik denk nog van mijn ban, alleen kan ik nu het forum weer op, maar denk ik dat het vergeten is om dat op de site ook aan te passen, want daar staat iets van:
U kunt deze pagina niet meer bezoeken als stefieneter5.

Offline Daan
Hoe komt het dat als ik een foto in de fotogalerij upload, hij nog steeds te groot is als ik hem op het forum plaats?
Doe ik dat iets fout, of is dat een fout in de site/forum?

Ahhhh!

Citaat van: Daan link: /forum/0/4227/471844 op: 07-11-2010 21:22:24

Hoe komt het dat als ik een foto in de fotogalerij upload, hij nog steeds te groot is als ik hem op het forum plaats?
Doe ik dat iets fout, of is dat een fout in de site/forum?
Het kan zijn dat je de ware grootte links hebt gebruikt inplaats van de forumtag

Fotografie: Mens en kind voor de camera
Is dit omdat er een limiet is aan het aantal characters?
(http://veiling.vijfzintuigen.nl/index.tpl?action2=favoriet)

[center]Website|YouTube|Twitter|Profiel[center]

Pagina: 53 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58·91·92·93 >>