Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 41 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·36·37·38·39·40·41·42·43·44·45·46·91·92·93 >>

Offline Marwin
Moderator
Aangepast

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: link: /forum/0/4227/388916 op: 31-05-2010 19:45:49

Sinds we de nieuwe voorpagina hebben, doet het inloggen op het forum vreemd.

Waar ik vroeger gewoon op 'Forum' kon drukken, was ik meteen ingelogd.
Als ik nu via de voorpagina naar het forum wil, moet ik me telkens opnieuw inloggen. :-*
(Ik ga altijd via de voorpagina)

Dus, ik snap niet wat er aan de hand is.
Ik heb het nu al twee dagen... :-

Ehh da's vreemd, want aan het domein van het forum is niet veel aan veranderd. Je hebt het vinkje van "blijf ingelogd" wel aanstaan?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Daan
Citaat van: Marwin link: /forum/0/4227/388927 op: 31-05-2010 19:52:07

Ehh da's vreemd, want aan het domein van het forum is niet veel aan veranderd. Je hebt het vinkje van "blijf ingelogd" wel aanstaan?

Ja, en al wel drie keer aangezet vandaag!
Net weer geprobeerd, enne, nog iets vreemds:

Als ik mijn gebruikersnaam heb ingetypt, dan sprngt de balk boven in beeld.
(Dan heb ik mijn ww nog niet ingevult!)
De balk met: Mijn berichten enz.

Dus, als ik daar op klik, komt ik in mijn berichten, en zo kan ik naar het forum toe! :-*
Zonder in te loggen.

Volgens mij hoort dat niet...

---------

En als ik naar de site www.devijfzintuigen.nl/Forum ga, dan krijg ik een leeg forum, maar wel met een link.
Ik zal een foto laten zien...

Edit:
Toon spoiler

Als ik dan op Het Vijf Zintuigen Forum klik, dan ben ik weer ingelogd...

Ahhhh!

Offline Ruben
Al geprobeerd om je Cookies/tijdelijke bestanden verwijderen?

Offline Daan
Wat zijn cookies?
En waar kan ik die vinden?

---------

En ik heb nog iets ondekt:
Als ik naar www.devijfzintuigen.nl/Forum ga, dan ben ik niet ingelogd,
Maar als ik naar https://www.vijfzintuigen.nl/Forum ga, dan ben ik wel ingelogd! :-*

Klopt dat?

Ahhhh!

Offline Frans
Cookies zijn bestanden die site's op je computer opslaan, (B.V wachtwoorden)
Je moet even onder: Beveiliging kijken, en dan privacy.. Als het goed is kan je ze via daar verwijderen.

Citaat van: Marwin link: /forum/0/4227/388927 op: 31-05-2010 19:52:07

Dat probleem heb ik nu ook, maar het forum zegt dat ik afgemeld ben als ik via de site op de hoofdpagina van het forum kom. Maar zodra ik op een van de boards klik, logt hij mij gewoon automatisch in..

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Daan
Ja, vreemd hea?
Maare, aan die cookies ligt het niet.
Ik heb ze verwijderd, maar er is geen verschil!

Dus, wat nu?

Want als ik op een board klik, log ik ook automatisch in!
Vreemd...

Ahhhh!

Ik heb hetzelfde, sinds vanmiddag ofzo.. Moest net ook alweer opnieuw inloggen. (uit het niets?)

Offline Daan
Ja,

Marwin,
Is er echt niet iets aan de hand?
Misschien dat met die links:

Citaat van: Daan link: /forum/0/4227/388958 op: 31-05-2010 20:05:31

En ik heb nog iets ondekt:
Als ik naar www.devijfzintuigen.nl/Forum ga, dan ben ik niet ingelogd,
Maar als ik naar https://www.vijfzintuigen.nl/Forum ga, dan ben ik wel ingelogd! :-*

Kijk eens kevinjpg en Willem van der Decken, of jullie dat ook hebben.
Dat met die links in de url balk...

Ahhhh!

Ik heb het altijd gehad dat als ik op het forum kwam via www.vijfzintuigen.nl/Forum ik uitgelogd ben, maar wat ik ook aanklik ik dan automatisch inlog. Scheelt wel een hoop tijd, haha

Verzint eer gij met reageren begint

Aha, ik denk dat ik misschien op een of andere manier op de devijfzinuigen.nl/forum link terecht ben gekomen?

Offline Daan
Ik weet niet, maar als je via de voorpagina naar het forum gaat,
Ga je met de link devijfzintuigen.nl naar het forum...
En dan ben ik niet ingelogd.

Ahhhh!

Citaat van: Daan link: /forum/0/4227/389016 op: 31-05-2010 21:00:31

Kijk eens kevinjpg en Willem van der Decken, of jullie dat ook hebben.
Dat met die links in de url balk...

... Ik moet je daar inderdaad gelijk in geven, als ik de link vijfzintuigen.nl intik meldt hij me wel gewoon aan, terwijl dit bij devijfzintuigen.nl niet is. Dan moet het toch daar ergens inzitten

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Marwin
Moderator
Klopt zag het net ook, ga het direct aanpassen!

Offline Marwin
Moderator
Aangepast! Thnx voor de bugreport!!

Offline Daan
Ja, het is weer opgelost!

Ahhhh!

Zo te merken is het al aangepast.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: laafmaster link: /forum/0/4227/389908 op: 02-06-2010 11:03:25

Zo te merken is het al aangepast.

Klopt

Offline Joey
Ik heb de laatste paar dagen soms dat het laden nogal lang duurt (al had ik er vandaag geen last van  ). Ligt dat nog altijd aan de server?

Site: www.wonderplein.nl || Twitter: www.twitter.com/wonderplein || Youtube: http://www.youtube.com/user/Wonderplein

-Efteling RCT3 objecten downloaden? Klik hier

Pagina: 41 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·36·37·38·39·40·41·42·43·44·45·46·91·92·93 >>