Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 18 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·91·92·93 >>

In het nieuwsbericht van vandaag over het onderhoud van de rieten kap staat de volgende zin:

Vandaag is het linker gedeelte van de kap aan de beurd.

Moet beurt niet meteen 't' in plaats van met een ''?

"waar vroeger het Sprookjes waterpret stond"

Vroeger lijkt mij hier niet echt op z'n plaats..
Tenslotte stond Waterpret 3 maanden geleden nog daar. Toch?

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

"Verslagenheid koninginnedag ook in Efteling te merken "
Maar in het bericht staat eigenlijk alleen dat de stok halfstok wordt gehangen.
Ik weet ook best dat iedereen verslagen is en dat het ook daar veel impact geeft,
maar de titel past volgens mij niet helemaal bij het bericht.

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: H.Hightower link: /forum/0/4227/202002 op: 29-04-2009 13:26:56

Moet beurt niet meteen 't' in plaats van met een ''?

Had deze al gezien is gewijzigd

Citaat van: pieterc link: /forum/0/4227/202887 op: 01-05-2009 09:17:10

"waar vroeger het Sprookjes waterpret stond"

Vroeger lijkt mij hier niet echt op z'n plaats..
Tenslotte stond Waterpret 3 maanden geleden nog daar. Toch?

Heb er even onlangs van gemaakt , maar ja het is wel in de verleden tijd toch?

Citaat van: pieterc link: /forum/0/4227/202888 op: 01-05-2009 09:18:58

"Verslagenheid koninginnedag ook in Efteling te merken "

Heb de titel even gewijzigd: "Vlag half stok ook in de Efteling"

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Nickjuuh link: /forum/0/4227/201794 op: 28-04-2009 21:12:22

De prijzen en openingstijden van de Efteling op dvz stammen nog uit 2008. Niet heel erg praktisch voor mensen die er naar opzoek zijn.

Dank je had inderdaad eerder geupdate moeten worden , maar hij is weer bijgewerkt! Dank u

Citaat van: Nickjuuh link: /forum/0/4227/201794 op: 28-04-2009 21:12:22

Verder vraag ik me ook nog af wat een die link naar een spoorwegblad daar tussen doet. Om in vaktaal te blijven: Een beetje een lelijk eendje.

Ehm vanwege de foto's in de beeldbank van Efteling Spoorweg van Marius Broos. Hij publiceerde de foto's als eerste in dat blad. Dus zodoende . Voor de rest ik zal even kijken naar de linkpagina...

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Als je in je teller (Zintuigers) een set opslaat, verwijderd ie de huidige meteen, ik zou liever zien dat je dan kunt kiezen of de huidige dan alleen wordt opgeslagen, of dat de huidige ook meteen wordt geleegd.

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/0/4227/204507 op: 04-05-2009 22:49:28

Als je in je teller (Zintuigers) een set opslaat, verwijderd ie de huidige meteen, ik zou liever zien dat je dan kunt kiezen of de huidige dan alleen wordt opgeslagen, of dat de huidige ook meteen wordt geleegd.

Oke, daar gaan we een optie voor maken

www.TheF4.com

Offline apple
Ik probeer "from" in mijn signature te zetten, maar als ik het opsla dan komen er wat spaties en meer niet. als ik "fro m" er neerzet, dan werkt het wel beetje vreemd niet?

Blog: pompidom

Wellicht dat 'from' een code is in script-taal ofzo, dan kan het zijn dat hij hem niet pakt.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline TheF4
Moderator
From is een verboden tag in de signature. Het is anders mogelijk om in de signature dingen te doen die niet gewenst zijn

www.TheF4.com

In het nieuwtje over de Assepoester-klok staat telkens 'nu' terwijl het nieuwtje gepubliceerd is op 04-05..
De klok hangt er al vanaf 01-05, misschien dat dat even aangepast kan worden?

Ik snap dat jullie niet direct iets kunnen schrijven zodra het op het forum staat, want daar is niet altijd tijd voor,
maar voor het overzicht (daarom wordt het nieuwtje nu alsnog geplaatst) is het wel zo handig om een  'precieze' datum te hebben.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: pieterc link: /forum/0/4227/205389 op: 07-05-2009 10:01:28

In het nieuwtje over de Assepoester-klok staat telkens 'nu' terwijl het nieuwtje gepubliceerd is op 04-05..
De klok hangt er al vanaf 01-05, misschien dat dat even aangepast kan worden?

Heb het nieuwtje iets aangepast en de datum erbij gezet, bedankt daarvoor. Heb het nieuwtje verder niet terug gezet in tijd, aangezien heij nog redelijk vers is.

Misschien bij het nieuwtje een oude foto van de klok voor de vergelijking voor de ''gewone'' DVZ bezoeker?

Offline Houst
Het kan best een eenmalige act zijn.

Only for the feeling

Offline TomD
De DVD 'Holland the movie' uit 2008 bevat enkele luchtbeelden van de Efteling. In de film wordt je door Ivo Niehe narratief meegenomen naar allerlei gebieden in Nederland. Luchtopnames werden o.a. gemaakt boven : Afsluitdijk, Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Delft, Den Haag, Dordrecht, Haarlem, Hulst, Europoort, Efteling Kaatsheuvel, Groningen, Hoge Veluwe, Kamp Westerbork, Loosdrechtse Plassen, Maastricht, Militair ereveld Margraten, Rotterdam, Sittard, Palies Het Loo, Paleis Soestdijk, Schiphol Airport, Slot Loevestein, Stormvloedkering Oosterschelde, Utrecht, Waddeneilanden, Zuthen.
De film kwam op 04-11-2008 op DVD uit.

Dat moet denk paleis zijn?

Klopt, zo zeg dan is de omschrijving van de dvd gewoon verkeerd getikt op de bronsite.

Edit: aangepast

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

.

Van de gemeente Loon op Zand mag de Efteling Raveleijn gaan bouwen. Als de huidige plannen doorgezet gaan worden zal Raveleijn eind 2010 klaar zijn. Het openluchttheater zal plek bieden aan zo'n 750 mensen. Daarnaast bevat het plan ook een horecagelegenheid voor zo'n 350 plaatsen. Raveleijn zal ook het nieuwe onderkomen worden van het Eftelingpersoneel.

Ondanks dat houdt de Efteling nog een slag om de arm gezien de recessie. Maar desondanks lijkt het erop dat ze een goed seizoen draaien aangezien ze momenteel 12% meer bezoekers trekken dan in dezelfde periode vorig jaar.
----------------
Hmm, er zitten een aantal rare zinnen in het artikel.
Sowieso een aantal dubbele woorden en zinnen die behoorlijk lang zijn.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: pieterc link: /forum/0/4227/209164 op: 16-05-2009 18:04:04

Hmm, er zitten een aantal rare zinnen in het artikel.
Sowieso een aantal dubbele woorden en zinnen die behoorlijk lang zijn.

Iets aangepast waarvoor dank.

Offline Jasper
Weet niet hoe het kan, het ligt niet aan mijn verbinding, maar de smileys van het forum werken niet.
zie bij de 'smiley' en 'sad' een kruisje, de rest een vierkantje met een punt erin.

Pagina: 18 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·91·92·93 >>