Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 13 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·91·92·93 >>

Offline Ruben
Inderdaad, zulke pop ups heb ik ook af en toe.

In andere woorden iedereen heeft er last van die pop ups.

Offline TomD
Ik heb er nog geneen gehad

Ik heb ze ook de hele tijd :s

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

Offline apple
Ik zie ze net voor de eerste keer ik had het bij Topic: Jarig: Stefanschulte (16). Alleen op pagina 1 overigens.

Blog: pompidom

Offline TomD
Bij mij is het net ook 1 keer gebeurd

disndag 10 maart 15.41: 2e keer

Dinsdag 10 maart 15 42: 3e keer

Dinsdag10 maart 15 43: 4e keer

Offline apple
Het gebeurt bij mij nu ook steets vaker. eerst nooit last van gehad.

Blog: pompidom

Offline Luc
Blijkbaar zit er een fout in het systeem, achter de schermen is daar al een melding van gemaakt. Het probleem zal zo snel mogelijk worden opgelost door Marwin of Piet

De fout is opgelost, hij lag bij Marjon die een beveiligde avatar had, dus daarom vroeg iedere pagina waar de avatar op stond (kortom, profiel en waar ze gepost had) om de inloggegevens van die picture-host.. Opgelost, want Marjon heeft 'm verwijdert, ik dacht; geef 't even door

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Offline Luc
Haha.. dan is het probleem nu weer opgelost

Toch best raar dat hij dan vraagt om een inlogcode om verbinding te maken met De Vijf Zintuigen ?

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

Dan neem ik aan dat ''een beveiligde afbeelding'' een afbeelding is die gehost is op DVZ?

Offline Petra
Het probleem zou nu inderdaad opgelost moeten zijn. Zat even niet op te letten, kan gebeuren.

Citaat van: Petra link: /forum/0/4227/179808 op: 10-03-2009 18:13:03

Het probleem zou nu inderdaad opgelost moeten zijn. Zat even niet op te letten, kan gebeuren.

Hebben we dat ook weer keertje meegemaakt Maarehm, ik ben wel benieuwd wat je nieuwe avatar zou zijn

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/0/4227/179787 op: 10-03-2009 17:36:13

Dan neem ik aan dat ''een beveiligde afbeelding'' een afbeelding is die gehost is op DVZ?

Klopt inderdaad.
De afbeelding stond in een gedeelte van de site dat pas later dit jaar online zal komen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Ik wilde toenet me wachtwoord veranderen via de link die ik kreeg via "Wachtwoord Vergeten".
Toen ik op de link drukte stond er : Je wachtwoord moet uit minimaal 6 tekens bestaan.
Dus ik had een wachtwoord van 6 tekens. Toen kreeg ik een melding : Je wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan.
Misschien eventjes wijzigen om dit soort vragen te voorkomen

With Canon You Can Wat Je Met Nikon Nie Kon

Vandaag op de voorpagina bij de 12-uurs weersvoorspelling een klein foutje. Het blijft continu merendeel bewolkt, maar bij 19:00 uur staat een verkeerd plaatje. Of komen de indicaties voor plaatjes en de bijbehorende tekst apart binnen via de XML die jullie ontvangen en is daarmee de XML dus fout?

De foto van het interieur van 'Assepoester' is niet zeker een foto maar een artist impression.
Dus het nieuwtje klopt niet helemaal.. Ook niet zeker is dus of dit is wat we gaan zien op 1 april..

EDIT:
Citaat van: pieterc link: /forum/0/4227/181452 op: 15-03-2009 11:17:40

De foto van het interieur van 'Assepoester' is geen foto maar een artist impression.

GRAPJE !

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Offline ilona
Misschien niet echt een fout, waarom wordt in het nieuwsbericht over The Sound of Music in de laatste alinea alleen gerefereerd naar de versie die in de jaren negentig in Nederland op de planken stond, terwijl er in 2003/2004 een suuuuupersuccesvolle editie was van  Joop van den Ende Theaterproducties - eentje die een hele sloot Musical Awards heeft gewonnen?

Vreemde keuze.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: ilona link: /forum/0/4227/183054 op: 19-03-2009 00:53:14

Misschien niet echt een fout, waarom wordt in het nieuwsbericht over The Sound of Music in de laatste alinea alleen gerefereerd naar de versie die in de jaren negentig in Nederland op de planken stond, terwijl er in 2003/2004 een suuuuupersuccesvolle editie was van  Joop van den Ende Theaterproducties - eentje die een hele sloot Musical Awards heeft gewonnen?

Vreemde keuze.

Ehhh als dat degene was met Ernst Daniel Smid in de hoofdrol was dat halverwege jaren 90 daarvan heb ik nog het programmaboekje. Voor de rest ben ik niet op de hoogte van eventuele andere versies Maar ik ga opzoek! Dank voor de tip

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Pagina: 13 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·91·92·93 >>