Forum: Algemeen Foutentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 12 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·91·92·93 >>

Offline Houst
http://www.devijfzintuigen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=2393&catid=4&...

Droomvlucht = Vogelrok toch?

Only for the feeling

Ja, foutje in het BD. Zal zo even naar ze mailen. Nogal knullig, DV heeft helemaal geen minimale lengte

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: pieterc link: /forum/0/4227/174001 op: 23-02-2009 14:00:36

Ja, foutje in het BD. Zal zo even naar ze mailen. Nogal knullig, DV heeft helemaal geen minimale lengte

Heb hem gelijk even gewijzigd in ons nieuws . Dank u

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Stevis
Is iemand trouwens het volgende opgevallen?: 

Als ik via de voorpagina 'Vertier Hier' bekijk, kan ik vanaf de pagina van 'Vertier Hier' gelijk weer terug naar de voorpagina door op 'voorpagina' te klikken.
Als ik via het forum 'Vertier Hier' bekijk, kan ik niet naar de voorpagina van de site, omdat de knop 'voorpagina' soort van bevroren is. Is dit niet raar, of misschien ben ik wel de enige met dit miniprobleempje? (een probleem of fout is dit niet echt te noemen...)

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Klopt Stevis, dat heb ik ook. Ik kan gewoon niet op de knop drukken.

Offline Marwin
Moderator
Het is gefixed. Bij joomla moest er nog wat acher in de link om de broodkruimels te activeren en dat staat er nu achter. Goed gevonden Stevis!

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

In de fotogalerie probeerde ik net de functie ''meerdere foto's uploaden'' te gebruiken, daar hij opent alleen de beschrijving hoe het werkt, en 3 knoppen, geen blader functie of een wit vak waarin je ziet welke foto's je aan het uploaden bent. De functie ''1 foto uploaden'' doet het nog wel, dus die gebruik ik nu dan maar.

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/0/4227/176849 op: 03-03-2009 12:23:35

In de fotogalerie probeerde ik net de functie ''meerdere foto's uploaden'' te gebruiken, daar hij opent alleen de beschrijving hoe het werkt, en 3 knoppen, geen blader functie of een wit vak waarin je ziet welke foto's je aan het uploaden bent. De functie ''1 foto uploaden'' doet het nog wel, dus die gebruik ik nu dan maar.

Het klopt dat je 3 knoppen ziet. Het knopje bladeren heeft de naam upload gekregen. Als je op het knopje upload klikt kun je de foto's selecteren die je wilt uploaden. Als je vervolgens in het dialoog op openen drukt wordt het hele spulletje geupload.

www.TheF4.com

Oh oke, bedankt, ik heb de beschrijving niet goed gelezen.

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/0/4227/176854 op: 03-03-2009 12:46:22

Oh oke, bedankt, ik heb de beschrijving niet goed gelezen.

Ik zal hem vanavond een stukje aanpassen. Zal het upload knopje iets duidelijker beschrijven.

www.TheF4.com

Als je kijkt bij de tekst van heropening carnaval festival bij de attracties zie je dit staan onderaan:

Na de plechtigheid was er nog heel even tijd om een babbeltje te maken voor wie dat wilde, waarna men snel aan de lunch ging. De genodigden waren 's middags ook bij de première van de Wonderlijke Efteling Show.

Moet het niet premiere zijn?

Offline Marwin
Moderator
Ah klopt aangezien première met een è geschreven wordt, daar heeft het mee te maken.

Offline Jop
Nog even over de veel gestelde vragen op de website:

https://www.vijfzintuigen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=213&Itemid=203...

Uit deze informatie blijkt dat "en Bock" nog steeds actief is.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Deze opmerking is reeds eerder gemaakt, antwoord van toen en nu is hetzelfde: De gehele FAQ moet nog herschreven worden.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Als ik op op deze pagina van dit topic kom, dan krijg ik het volgende te zien:

Ik heb dat alléén bij deze bladzijde van dit topic. :-*

Offline Jasper
Hmm, ik heb dat zelfde probleem ook, maar dan op alle topics, met uitzondering van de Sticky's.
Zowel voor de schermen als erachter.

Als ik dan gewoon inlog in dat schermpje, plopt dat ding weer open.

Klopt, kreeg ik ook. Misschien staan er wat instellingen verkeerd?

Edit; Ik merk het nu ook bij andere topics!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Elske
Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/0/4227/179653 op: 10-03-2009 13:07:12

Edit; Ik merk het nu ook bij andere topics!

Bij welke dan?
Want tot nu toe heb ik het alleen gehad bij de link van Mark

Hier precies hetzelfde.   Bij deze pagina heb ik het ook.

Euh wat is dit?

Edit: woeps is al vermeld.

Blijf eens uit de codec als je er niks van af weet:<

Pagina: 12 van 93 (1849 items)
<< 1·2·3·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·91·92·93 >>