Forum: Vragen over de website

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 3 van 12 (235 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·10·11·12 >>

Ik ben net zo gewend aan dat groen. :'(

tjah ik vind het wel leuk, dat meeveranderen met het seizoen

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

Enorme topic kick en sorry als het in het verleden al eens gevraagd is

Mogen foto's uit je fotoalbum hier op de vijfzintuigen gehotlinkt worden op andere site's?

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Offline Weeke
Lijkt me wel hoor.
Het zijn immers jouw foto's

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Dat mag, ik plaats mijn TR's ook altijd op Themepark en soms op Eftelist.

Dank voor de antwoorden

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: mysteryboy link: /forum/18/3266/647221 op: 13-02-2012 19:40:43

Dank voor de antwoorden

Even nog ter bevestiging, ga gerust je gang. Spread it zou ik zo zeggen

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Hoe krijg je de nieuwsberichten ook alweer onder het forum? Heb gekeken bij instellingen alleen kan het daar niet vinden.

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: Davey_JF link: /forum/18/3266/649936 op: 25-02-2012 17:02:34

Hoe krijg je de nieuwsberichten ook alweer onder het forum? Heb gekeken bij instellingen alleen kan het daar niet vinden.

Bij het forum gebruiken we een andere footer, daar zitten geen nieuwsberichten meer in verwerkt. Dus aanzetten gaat niet lukken

www.TheF4.com

Citaat van: TheF4 link: /forum/18/3266/649946 op: 25-02-2012 18:10:15

Bij het forum gebruiken we een andere footer, daar zitten geen nieuwsberichten meer in verwerkt. Dus aanzetten gaat niet lukken

Oke, eerst was het er altijd wel onderin weet ik nog van voor de verhuizing naar deze lay out. Maarja jammer.

Ik heb een vraagje betreft twitter op deze site.
Bij sommige leden zie ik onder de avatar een twitter-logotje staan om naar hun twitter-account te gaan... in mijn profiel-instellingen kan ik nergens vinden om dit ook in te stellen.
Mijn vraag is dus... hoe kan ik dit instellen?

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Weeke
Bij jou zintuigers profiel (forum > Zintuigersprofiel) moet je op profiel wijzigen klikken.
Daar kun je o.a. een link naar je twitter account zetten in het daarvoor bedoelde vakje.
Als je dat hebt gedaan komt, als het goed is, het logotje onder je naam te staan

Citaat van: Weeke link: /forum/18/3266/658344 op: 03-04-2012 14:49:32

Bij jou zintuigers profiel (forum > Zintuigersprofiel) moet je op profiel wijzigen klikken.
Daar kun je o.a. een link naar je twitter account zetten in het daarvoor bedoelde vakje.
Als je dat hebt gedaan komt, als het goed is, het logotje onder je naam te staan

Dankjewel.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Ik heb een vraagje. Vroeger was er altijd een lijstje met de online-mods... Ik kan het nu niet meer vinden, is het verdwenen of zit het tegenwoordig ergens verstopt?

Offline Stevis
Citaat van: RamonvdO link: /forum/18/3266/670846 op: 29-05-2012 16:51:22

Ik heb een vraagje. Vroeger was er altijd een lijstje met de online-mods... Ik kan het nu niet meer vinden, is het verdwenen of zit het tegenwoordig ergens verstopt?
Volgens mij is het verwijderd omdat het zogenaamd *als de kat van huis is...*-taferelen uit zou lokken. Corrigeer me als ik er naast zit.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Offline Weeke
Citaat van: Stevis link: /forum/18/3266/670860 op: 29-05-2012 17:06:03

Volgens mij is het verwijderd omdat het zogenaamd *als de kat van huis is...*-taferelen uit zou lokken. Corrigeer me als ik er naast zit.
Nee, klopt helemaal, dit was de reden om het lijstje te verwijderen.
Natuurlijk is het nog steeds te vinden of de mods online zijn, maar al een stuk lastiger!

Ik heb problemen met veel foto's om te bekijken en dat geld ook voor youtube filmpjes op het forum.  Maar heel weinig plaatjes  (afgezien van avatar dan want die blijf ik zien) kan ik zien op mijn pc.  Weet niet of dat hieraan ligt of niet en of het op te lossen is en of ik dit post (en dat andere bericht) op de juiste pagina maar kan iemand me misschien helpen?

Offline Marwin
Moderator
Heb je ook al eens op school geprobeerd? Of bij iemand anders toevallig?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Gianni
Welke browser gebruik je?

Wanneer gaat het balkje "Nieuw" onder je avatar eigenlijk weg?

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

Pagina: 3 van 12 (235 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·10·11·12 >>