Forum: Vragen over de website

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 2 van 12 (235 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·10·11·12 >>

Als ik een link plaats komt er gewoon een simpele site te staan. Maar bij sommige zie ik in plaats van zo'n link bijv: https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=3266.10              tekst staan bijvoorbeeld: Klik, ofzo. Hoe moet dit?

Offline laszlo
Je gebruikt de url tags dan zo(zonder de spaties):

[ u r l = http://www.site.nl/jepagina.html ]Klik hier[ / u r l ]

Life must be lived as we go along. The station will come soon enough. - Robert J. Hastings - 1981

Offline Jasper
1. Typ eerst de naam: bijv. KLIK
2. Selecteer dit dan en klik op
3. zet direct achter de L van het eerste woordje url en voor het haakje (]) het = teken en daarachter de link (bijv. www.vijfzintuigen.nl)
4. Klaar.

Heel erg bedankt!!!

Ik heb nog een vraag over die kleurendinges waar jullie het over hadden. Betekend dat de site per seizoen een andere kleur krijgt?

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/18/3266/84920 op: 13-05-2008 19:06:08

Ik heb nog een vraag over die kleurendinges waar jullie het over hadden. Betekend dat de site per seizoen een andere kleur krijgt?

Dat is wel onze intensie ja , binnenkort is het de bedoeling dat ik samen met FritsFlits ga kijken voor de zomerkleuren

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline laszlo
Mijn vermoeden: Geelachtig 

Life must be lived as we go along. The station will come soon enough. - Robert J. Hastings - 1981

Citaat van: willm-kr link: /forum/18/3266/84861 op: 13-05-2008 17:46:02

Als ik een link plaats komt er gewoon een simpele site te staan. Maar bij sommige zie ik in plaats van zo'n link bijv: https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=3266.10              tekst staan bijvoorbeeld: Klik, ofzo. Hoe moet dit?

Houden we vragen over website en forum gescheiden alsjeblieft. We hebben ook een forumvragen topic.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline ilona
Is er een bepaalde reden voor dat jullie ervoor gekozen hebben om dingen als de Beeldbank en het Forum vanaf de hoofdpagina in een nieuw venster te laten openen?

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: ilona link: /forum/18/3266/91543 op: 03-06-2008 17:25:29

Is er een bepaalde reden voor dat jullie ervoor gekozen hebben om dingen als de Beeldbank en het Forum vanaf de hoofdpagina in een nieuw venster te laten openen?

Ah ja was een foutje, bij deze even gladgestreken. Beeldbank is nu ook direct zonder een extra keer klikken beschikbaar.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline ilona
Ha, fijn!

Mijn vraag:

Wanneer komen de nieuwe kleuren online op Website & Forum?
Ik had al een keer iets gehoord dat jullie ermee bezig waren.

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

Offline Carlo
Citaat van: Wesleydp link: /forum/18/3266/95101 op: 15-06-2008 20:29:41

Mijn vraag:

Wanneer komen de nieuwe kleuren online op Website & Forum?
Ik had al een keer iets gehoord dat jullie ermee bezig waren.

Op 21 juni, als het zomerseizoen van start gaat.
De kleur zal bij elke seizoenswissel meeveranderen.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Mag ik al weten wat de kleur zal zijn?

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

Offline Jasper
Het zijn nog maar 6 dagen, dan kom je er wel vanzelf achter denk ik zo.

Jullie motto is "Geen datums prijsgeven als je t nog niet kan garanderen"
Jullie zeiden 21 juni, maar word dat versteld?
Ik ben benieuwd, wel n origineel idee

Offline Jasper
Nou, aangezien de zomer officieel op 21 juni begint, is niet niet zomaar even uittestellen

Citaat van: Jasper link: /forum/18/3266/95138 op: 15-06-2008 21:33:18

Nou, aangezien de zomer officieel op 21 juni begint, is niet niet zomaar even uittestellen

Sorry, mijn fout,
Mn kalender loopt verkeerd :S

Offline Carlo
Citaat van: Timvanelsloo link: /forum/18/3266/95136 op: 15-06-2008 21:32:28

Jullie motto is "Geen datums prijsgeven als je t nog niet kan garanderen"
Jullie zeiden 21 juni, maar word dat versteld?
Ik ben benieuwd, wel n origineel idee

Hoezo is dat ons motto?
Aangezien op 21 juni de zomer begint, komt bij ons ook de nieuwe kleur.
En er is al heel lang bekend wanneer de zomer begint, dus zijn de voorbereidingen allang getroffen.

Citaat van: Wesleydp link: /forum/18/3266/95113 op: 15-06-2008 20:54:12

Mag ik al weten wat de kleur zal zijn?

En welke kleur het wordt zie je vanzelf.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/18/3266/95145 op: 15-06-2008 21:40:49

Hoezo is dat ons motto?
Aangezien op 21 juni de zomer begint, komt bij ons ook de nieuwe kleur.
En er is al heel lang bekend wanneer de zomer begint, dus zijn de voorbereidingen allang getroffen.

En welke kleur het wordt zie je vanzelf.

Ja, sorry.
Mn kalender staat verkeerd :S

Pagina: 2 van 12 (235 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·10·11·12 >>