Forum: Aanpassingen op de Website van de Vijf Zintuigen

Pagina: 7 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·16·17·18 >>

Citaat van: Nick link: /forum/18/2859/360413 op: 11-04-2010 20:30:54

Hoe dan?

Dat zal inderdaad pas een aanvulling zijn wat kenbaar zal worden als het eerste deel online zal komen. Hier wordt echter nog heel veel research voor gedaan met jaren van informatie die verwerkt worden.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: TheF4 link: /forum/18/2859/357820 op: 07-04-2010 18:53:53

Hop vanaf nu is het mogelijk om je foto's te draaien @ de fotogalerie. Je klikt in de galerie je foto aan en op het detailscherm is een draai-optie aanwezig (Onder de optie verplaatsen)

Dankjewel, kan ik uiteindelijk die 1ne foto van me nog juist zetten

Is hier nog naar gekekeken?:
Citaat van: tomcent link: /forum/18/2859/342928 op: 17-03-2010 13:31:10

Ik heb nog iets opgemerkt op de website.
Bij:
Hoofdmenu --> Beleven --> Entertainmentbank staat nog "nieuw" achter.
En bij visueel --> videobank staat dat niet. (En die is naar mijn weten nieuwer.)
(Op de hoofpagina is dit het geval dus. Want op andere pagina's staat er achter videobank wel (nieuw) )

Dus volgens mij moet dat bij Entertainmentbank weg en eventueel bij videobank erbij.

EDIT:
Deze foto van mij moest dus nog gedraaid worden. Maar het werkt niet.
90° en dan op draaien klikken doe ik maar er gebeurt niets. (Chrome)
http://foto.vijfzintuigen.nl/index.tpl?page=foto&id=42792

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: tomcent link: /forum/18/2859/361339 op: 13-04-2010 13:49:32

EDIT:
Deze foto van mij moest dus nog gedraaid worden. Maar het werkt niet.
90° en dan op draaien klikken doe ik maar er gebeurt niets. (Chrome)
http://foto.vijfzintuigen.nl/index.tpl?page=foto&id=42792

Opgelost, Google Chrome snapt het niet helemaal, code wat simpeler gemaakt voor google.

www.TheF4.com

Citaat van: TheF4 link: /forum/18/2859/361350 op: 13-04-2010 14:49:00

Opgelost, Google Chrome snapt het niet helemaal, code wat simpeler gemaakt voor google.
Srry, ik krijg hem nog niet gedraaid.

EDIT:
180° draaien en 270° draaien lukt wel. Maar 90° draaien werkt niet.
Heb het dus eerst 270 en dan 180 gedaan en dan krijg je hetzelfde als 90°
Hij staat nu dus juist (ook in dit topic)

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: tomcent link: /forum/18/2859/361351 op: 13-04-2010 14:59:01

Srry, ik krijg hem nog niet gedraaid.

Dan is het een cache probleem in Chrome, hoe staan de settings ? 90 graden werkt bij mij namelijk wel goed in Chrome

www.TheF4.com

Offline Carlo
Ik heb er nog niemand over gehoord, maar was het jullie al opgevallen dat we een compleet vernieuwde openingstekst op de voorpagina hebben geplaatst?

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Daan
Citaat van: Carlo link: /forum/18/2859/363344 op: 16-04-2010 21:38:15

Ik heb er nog niemand over gehoord, maar was het jullie al opgevallen dat we een compleet vernieuwde openingstekst op de voorpagina hebben geplaatst?

Ja, dat viel mij op ja!
Ik zag namelijk ineens de videobank genoemd worden in de openingstekst.
Ik denk, hey, dat is nieuwe!

Ahhhh!

Offline Carlo
Citaat van: Daan link: /forum/18/2859/363346 op: 16-04-2010 21:40:30

Ja, dat viel mij op ja!
Ik zag namelijk ineens de videobank genoemd worden in de openingstekst.
Ik denk, hey, dat is nieuwe!

De tekst is compleet opnieuw herschreven, op de eerste twee en de laatste twee zinnen na.
Want die vonden we pakkend genoeg om te laten zoals ze waren.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/18/2859/363348 op: 16-04-2010 21:42:14

De tekst is compleet opnieuw herschreven, op de eerste twee en de laatste twee zinnen na.
Want die vonden we pakkend genoeg om te laten zoals ze waren.

Het viel me eigenlijk gisteren wel op dat de tekst enorm in lettergrootte veranderd is.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Daan
Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/18/2859/363384 op: 16-04-2010 22:11:37

Het viel me eigenlijk gisteren wel op dat de tekst enorm in lettergrootte veranderd is.

Mij ook,

Daarom heb ik alle computer instellingen veranderd, omdat ik dacht dat het aan mij pc lag!
Haha, maar toe kwam ik erachter!

Leuk, die 1e en laatste regel zijn en blijven pakkend!

Ahhhh!

Ik zie ook net pas dat er op het forum, onder het nieuws, een vernieuwde copyright tekst staat, namelijk dit:

Copyright © 1999-2010 Heraut Media.
De werken op deze website zijn auteursrechterlijk beschermd, bij verveelvoudiging van het werk is toestemming van de auteur nodig. Uitzondering hierop is het overnemen van nieuws, bronvermelding is daarbij verplicht. Uitingen van derden op deze site zijn niet per direct standpunten van Heraut Media. Dit is geen officiële Efteling website, deze vindt u hier.

Sinds wanneer staat dit erop?

Al een hele tijd.

Citaat van: Marwin link: /forum/18/2859/360539 op: 11-04-2010 23:12:34

Sterker nog Erwin en ik waren de eerste al met zoiets http://www.sprookjes.org/ Stamt ergers uit begin 2000

Misschien kan er zoon plattegrond opnieuw gemaakt worden met meer details (denk aan die van Wondelijke wc web!)

Hallo iedereen ik ben twinkel en ik betwinkel jouw!

n.a.v. de fotogalerij, ik mis toilletgroep 't Gemack en het pad van Marerijk naar Reizenrijk in de attractie-categorieën. Ik weet niet of ze er in thuis horen, maar ik zou 't wel fijn vinden, misschien dat ze allemaal onder een "overig" kopje kunnen vallen.

Offline TheF4
Moderator
De volgende aanpassingen staan online:

# @beeldbank / @videobank delete functie gefixed @beeldbank voor moderators en postonly.
# @beeldbank / @videobank detailscherm editorial en viditorial aangepast, tabel past nu netjes op 1 regel.
# @videobank Datumfout aangepast.
# @zintuigers layout toevoegen eftelingtellers, achtbaantellers en pretparktellers aangepast.
# @zintuigers multiselect mogelijk bij toevoegen eftelingtellers, achtbaantellers en pretparktellers.
# @zintuigers staat tegenwoordig het geslacht in de lijst
# @zintuigers staat tegenwoordig aangegeven het verschil tussen 1 of meerdere profielfoto's.
# @zintuigers aantal gevonden profielen in beeld bij wie en waar.
# @zintuigers bladerfunctie nu ook onderaan de tabel
# @beeldbank / @videobank bladerfunctie nu ook onderaan de tabel
# @fotogalerie bladerfunctie nu ook onderaan de tabel
# @entertainmentbank Fix verzamel icoontje bij multimedia aan de rechterkant.
# @Algemene footer, bij de foto's nu ook directe link naar juiste subsite.
# @voorpagina, extra kopje videobank waar een uitgelicht item staat.

www.TheF4.com

misschien voor de foto galerie.  als je foto's wilt selecteren een functie om ze allemaal te selecteren in een map....

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Offline Daan
Beste TheF4 (of Piet als ik je zo mag noemen),

Is het niet een iedee om ook boven aan 'wie is online'  een bladeroptie te maken?
Ik moet telkens naar beneden scrollen.

Daan

Ahhhh!

Offline TheF4
Moderator
Kunnen we doen, ik neem hem even mee op mijn lijstje

www.TheF4.com

De link-pagina is flink aangepast. Alles nu in categorieën gezet en compacter.
https://www.vijfzintuigen.nl/vijfzintuigen/links.html

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline fvjb50
Bij overige websites staat een link naar Atari Community. Deze website is niet meer in gebruik, en als vervanging is er nu deze:
http://forums.atari.com/index.php

Pagina: 7 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·16·17·18 >>